MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://forum.w114-115.org.pl/ |
|
Temat na dziś: Przekładnie kierownicze. https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=20648 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | and6412 [ pn wrz 04, 2006 11:08 am ] |
Tytuł: | Temat na dziś: Przekładnie kierownicze. |
Jestem na etapie regenerowania takowej przekładni i zaskakuje mnie jedna rzecz. Wszyscy mowia (w spec. warszatach), że jest to nierealne bo jest za bardzo zużyta (nie mozna juz kasowac śrubą). To co kurde, przeciez nie przychodził bym do nich jesli nie mialbym zuzutej przkladni ![]() |
Autor: | Wojtyla [ pn wrz 04, 2006 11:44 am ] |
Tytuł: | |
and6412 pisze: że jest to nierealne bo jest za bardzo zużyta
prawdopodobnie chodzi o ślimak jeśli jest zjechany to du...pa i musi być wymieniony i poskładany a ślimak niestety kosztuje ..... ale może używka i z dwóch zrobić jedną..... ![]() pozdro |
Autor: | and6412 [ pn wrz 04, 2006 12:24 pm ] |
Tytuł: | |
Przed chwilą namówiłem jedna firme zeby mi to zrobila ![]() ![]() |
Autor: | Monter [ pn wrz 04, 2006 2:41 pm ] |
Tytuł: | |
U nas zrobią to bez problemu - oczywiście wszystkie elementy zużyte do wytoczenia na nowo lub nowe... dają nawet gwarancję chyba na dwa lata. chcą mieć całe auto aby ją ustawić... koszt 1500 zł. Pzdr |
Autor: | and6412 [ pn wrz 04, 2006 7:52 pm ] |
Tytuł: | |
Monter pisze: U nas zrobią to bez problemu - oczywiście wszystkie elementy zużyte do wytoczenia na nowo lub nowe... dają nawet gwarancję chyba na dwa lata. chcą mieć całe auto aby ją ustawić... koszt 1500 zł.
Pzdr Kurcze juz dalem tamtym facetom co sie podjeli. Poza tym to co piszesz to troche drogo. Za 3000zł w ASO mozna kupic wszystkie bebechy do przekładni, wiec chyba nie zdecydowałbym sie zrobic jej za połowe ceny na "wytaczanych" częściach. Ale dziękuje, jeszcze nie mówie "hop" bo jeszcze tamci mi nie zrobili ![]() |
Autor: | Wookee [ wt wrz 05, 2006 11:37 am ] |
Tytuł: | |
Z moich informacji wynika, że: 1. Do W107 występują dwa zestawy naprawcze: miękki oraz łożyska, oba po ok. 200 zł. Jeżeli znasz And nr innego, to poproszę. 2. Regeneracja przez dodawanie materiału na zużyte zęby jest zupełnie takim sobie pomysłem. 3. Do dorabiania elementów potrzebny jest dobry sprzęt, żeby poradził sobie z materiałem. Poza tym normalnie dochodzi chyba utwardzanie lub inna tego rodzaju obróbka. 4. Auto obowiązkowo do firmy celem ustawienia? Nie rozumiem przyczyny. Z dobrą przekładnią nie powinno być kłopotu. Inna rzecz, że jeśli praca jest naprawdę solidna, to 1500 zł wraz z wyjęciem i włożeniem to nie byłby jakiś kosmos cenowy. EDIT: Wg ASO do wersji europjeskiej są jakieś graty, ale do egzemplarzy ca. 75 rok (nr koljeny 10K+). Potem ponoć była jakaś zmiana. Tak czy inaczej, do naszych niente. |
Autor: | Monter [ śr wrz 06, 2006 1:41 pm ] |
Tytuł: | |
Wookee pisze: 4. Auto obowiązkowo do firmy celem ustawienia? Nie rozumiem przyczyny. Z dobrą przekładnią nie powinno być kłopotu. Inna rzecz, że jeśli praca jest naprawdę solidna, to 1500 zł wraz z wyjęciem i włożeniem to nie byłby jakiś kosmos cenowy
Nie napisałem że obowiązkowo..... Z tego co wiem luz na przekładniach kasuje się po włączeniu pompy i tak jak pisali na tym forum tylko na włączonym silniku można stwierdzić że przekładnia jest ok - dlatego wolą mieć samochód.... Zastrzegają się na wszystkich świętych że robią wszystko na tip top i profesjonalnie dlatego nie ma okazji... Pozdrawiam. |
Autor: | and6412 [ śr wrz 06, 2006 3:51 pm ] |
Tytuł: | |
Wookee pisze: Z moich informacji wynika, że:
1. Do W107 występują dwa zestawy naprawcze: miękki oraz łożyska, oba po ok. 200 zł. Jeżeli znasz And nr innego, to poproszę. 2. Regeneracja przez dodawanie materiału na zużyte zęby jest zupełnie takim sobie pomysłem. 3. Do dorabiania elementów potrzebny jest dobry sprzęt, żeby poradził sobie z materiałem. Poza tym normalnie dochodzi chyba utwardzanie lub inna tego rodzaju obróbka. 4. Auto obowiązkowo do firmy celem ustawienia? Nie rozumiem przyczyny. Z dobrą przekładnią nie powinno być kłopotu. Inna rzecz, że jeśli praca jest naprawdę solidna, to 1500 zł wraz z wyjęciem i włożeniem to nie byłby jakiś kosmos cenowy. EDIT: Wg ASO do wersji europjeskiej są jakieś graty, ale do egzemplarzy ca. 75 rok (nr koljeny 10K+). Potem ponoć była jakaś zmiana. Tak czy inaczej, do naszych niente. Ad 1 Przez bebechy rozumiem ślimak = 2500zł ślimacznica = 300zł zestaw naprawczy (chyba uszczelki) = 200zł Ceny ASO z Krakowa. Numerów nie znam, bo jak poprosiłem żeby mi zapisał, to dowiedziałem się że onie nie mogą podawać numerów (swoja drogą sie nie dziwie) Ad 2 Napawanie też uważam za całkowitą ostateczność i cyba nie zdecydował bym sie. Zwlaszcza ze wiekszosc warsztatow mowi ze napawanie nei wchodzi w gre bo to ukl. kierowniczy. |
Autor: | Wookee [ śr wrz 06, 2006 7:52 pm ] |
Tytuł: | |
Monter pisze: Zastrzegają się na wszystkich świętych że robią wszystko na tip top i profesjonalnie dlatego nie ma okazji... No to może skorzystam niedługo, jeśli z używką nie wypali lub za "moment", żeby mieć zapas. Piastów też ma dobre noty. and6412 pisze: zestaw naprawczy (chyba uszczelki) = 200zł
Ciekawe o tyle, że moje ASO piszczy o konieczności konsultacji z Działem Technicznym, bo EPC sobie nie radzi. Dolicz 200 zł na łożyska. Moi podają numery bez problemu, tylko tym razem nic nie mieli do podania |
Autor: | Debesciak [ śr wrz 06, 2006 9:10 pm ] |
Tytuł: | |
ślimak = 2500zł niezle :> jezeli slimak nie jest odlewem to chyba nie ma duzego problemu zeby go wytoczyc problem moze byc z jakiego materialu jest zrobiony orginał |
Autor: | and6412 [ śr wrz 06, 2006 10:17 pm ] |
Tytuł: | |
Wookee pisze: Dolicz 200 zł na łożyska.
I tak odpuszczę, trochę za dużo jak dla mnie. Zwłaszcza że licze na to ze za pare dni bede mial zregenerowana przekladnie. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |