MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://forum.w114-115.org.pl/ |
|
Brak mocy po "remoncie", wina skrzyni czy silnika https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=20597 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | and6412 [ pt wrz 01, 2006 11:07 am ] |
Tytuł: | Brak mocy po "remoncie", wina skrzyni czy silnika |
Mam takie pytanko do bardziej doświadczonych kolegów: Czy auto po wymianie pierscieni ma prawo miec duzo (na oko jakies 30% mniej) mniej mocy przez pierwsze setki kilometrów? Czy to jest spowodowane spasowaniem pierscieni, brakiem kompresji przed dotarciem, czy mam zaczac sie martwic ze nie mam mocy?? Na PB i LPG dokładnie tak samo wiec to nie kwestia ukladu zasilania. Jest jeszcze jedna mozliwosć: To moze jeszcze byc wina skrzyni ktora dawniej chodzila piknie, ale teraz dałem sie jednemu debilowi namowic na zalanie jej DEXTRONEM III i zacxzela szarpac. Moze to jej wina, choc nie wiem czy az tak mozna namieszac w 3 biegowej skrzynii. Na dniach podjade na Gromady Grudziaz, niech sie chlopaki wypowiedza, spuszcza ten syntetyczny syf ;-D i zaleja normalnego Dextrona II ![]() |
Autor: | Wojtyla [ pt wrz 01, 2006 11:48 am ] |
Tytuł: | |
Z tego co się oriętujęto oliwkę możesz mieć ok. można przejść z II na III ale odwrotnie nie bardzo ![]() Silnik po reymoncie ma czs na docieranie ok. 1-1,5 kkm zmiana oliwy i nauka szybszej pracy, pamiętaj jak Sobie dotrzesz tak będziesz miał ![]() Dlugo auto stało? może zaciski hamulcowe nie odbijają do końca?Unieś auto i sprawdź bo może to jest powód ![]() pozdro |
Autor: | erio [ pt wrz 01, 2006 11:57 am ] |
Tytuł: | |
And .. rzeczywiscie poobracaj koła sprawdz hamulce, i posprawdzaj podcisnienia i takie tam na okolicznosc tzw lewego powietrza ... bo nawet jak paliwko idzie tak jak trzeba , czy gaz czy bezyna, to nei znaczy ze powietrza nie jest za duzo ... pojedz na analizator spalin i sprawdz pełen zakres obrotów , przepykaj ze 2 tankowania, po czym sprawdz cisnienie sprężania ... nawet auta z cisnieniem sprezania koło 8 atm chodza jak burza i nie mają spadku mocy rzędu 30% silnik chodzi równo ? wszystkie zapłony są ? wszystkie garnki chodzą ? imo , to nic zwiazanego ze skrzynia ... |
Autor: | Debesciak [ pt wrz 01, 2006 1:06 pm ] |
Tytuł: | |
zalezy jak zostaly spasowane pierscienie moze byc ze piersicienie po prostu nie uszczelniaja jak sprwadzisz kompresje to wszystko bedziesz wiedzial |
Autor: | and6412 [ pt wrz 01, 2006 2:26 pm ] |
Tytuł: | |
- Zaciski są ok. Tez mi to przyszlo do glowy. Kółka sie obracaja raczej na pewno (w kazdym razie przednie, tylnych nie sprawdzalem). Auto za tydzien dostanie nowe wszystkie tarcze i klocki wiec wtedy sie okaze. Czesci juz leza u mnie na podlodze ![]() - Analizator spalin nie wykazal nic zlego bo mechanior sprawdzal (nie przy mnie) a przed wczoraj bylem na regulacji gazu wiec tez by cos wyszlo. Poza tym wtedy nie mialby wolnych obrotów. - Kompresje sprawdzal podobno mechanik (nie ten co zmienial pierscienie), nie wiem jak wyszlo, ale jesli by było coś nie tak to zakładam że powiadomił by mnie że mam 6 atm ![]() |
Autor: | Debesciak [ pt wrz 01, 2006 2:38 pm ] |
Tytuł: | |
poszukaj jakiejs gorki wrzuc na luz i zobacz czy samochod sie toczy odrazu poznasz jak hamulec trzyma |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |