MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://forum.w114-115.org.pl/

Brak mocy po "remoncie", wina skrzyni czy silnika
https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=20597
Strona 1 z 1

Autor:  and6412 [ pt wrz 01, 2006 11:07 am ]
Tytuł:  Brak mocy po "remoncie", wina skrzyni czy silnika

Mam takie pytanko do bardziej doświadczonych kolegów:
Czy auto po wymianie pierscieni ma prawo miec duzo (na oko jakies 30% mniej) mniej mocy przez pierwsze setki kilometrów? Czy to jest spowodowane spasowaniem pierscieni, brakiem kompresji przed dotarciem, czy mam zaczac sie martwic ze nie mam mocy?? Na PB i LPG dokładnie tak samo wiec to nie kwestia ukladu zasilania. Jest jeszcze jedna mozliwosć: To moze jeszcze byc wina skrzyni ktora dawniej chodzila piknie, ale teraz dałem sie jednemu debilowi namowic na zalanie jej DEXTRONEM III i zacxzela szarpac. Moze to jej wina, choc nie wiem czy az tak mozna namieszac w 3 biegowej skrzynii. Na dniach podjade na Gromady Grudziaz, niech sie chlopaki wypowiedza, spuszcza ten syntetyczny syf ;-D i zaleja normalnego Dextrona II ;-) niemniej jednak chcialbym wczesniej uslyszec jakies inne opinie.

Autor:  Wojtyla [ pt wrz 01, 2006 11:48 am ]
Tytuł: 

Z tego co się oriętujęto oliwkę możesz mieć ok. można przejść z II na III ale odwrotnie nie bardzo [zlosnik]
Silnik po reymoncie ma czs na docieranie ok. 1-1,5 kkm zmiana oliwy i nauka szybszej pracy, pamiętaj jak Sobie dotrzesz tak będziesz miał [zlosnik]
Dlugo auto stało? może zaciski hamulcowe nie odbijają do końca?Unieś auto i sprawdź bo może to jest powód [zlosnik]
pozdro

Autor:  erio [ pt wrz 01, 2006 11:57 am ]
Tytuł: 

And .. rzeczywiscie poobracaj koła sprawdz hamulce, i posprawdzaj podcisnienia i takie tam na okolicznosc tzw lewego powietrza ...

bo nawet jak paliwko idzie tak jak trzeba , czy gaz czy bezyna, to nei znaczy ze powietrza nie jest za duzo ...

pojedz na analizator spalin i sprawdz pełen zakres obrotów , przepykaj ze 2 tankowania, po czym sprawdz cisnienie sprężania ...

nawet auta z cisnieniem sprezania koło 8 atm chodza jak burza i nie mają spadku mocy rzędu 30%

silnik chodzi równo ? wszystkie zapłony są ? wszystkie garnki chodzą ?

imo , to nic zwiazanego ze skrzynia ...

Autor:  Debesciak [ pt wrz 01, 2006 1:06 pm ]
Tytuł: 

zalezy jak zostaly spasowane pierscienie moze byc ze piersicienie po prostu nie uszczelniaja jak sprwadzisz kompresje to wszystko bedziesz wiedzial :D

Autor:  and6412 [ pt wrz 01, 2006 2:26 pm ]
Tytuł: 

- Zaciski są ok. Tez mi to przyszlo do glowy. Kółka sie obracaja raczej na pewno (w kazdym razie przednie, tylnych nie sprawdzalem). Auto za tydzien dostanie nowe wszystkie tarcze i klocki wiec wtedy sie okaze. Czesci juz leza u mnie na podlodze ;-)

- Analizator spalin nie wykazal nic zlego bo mechanior sprawdzal (nie przy mnie) a przed wczoraj bylem na regulacji gazu wiec tez by cos wyszlo. Poza tym wtedy nie mialby wolnych obrotów.

- Kompresje sprawdzal podobno mechanik (nie ten co zmienial pierscienie), nie wiem jak wyszlo, ale jesli by było coś nie tak to zakładam że powiadomił by mnie że mam 6 atm ;-)

Autor:  Debesciak [ pt wrz 01, 2006 2:38 pm ]
Tytuł: 

poszukaj jakiejs gorki wrzuc na luz i zobacz czy samochod sie toczy odrazu poznasz jak hamulec trzyma :D

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/