Mam takie pytanko do bardziej doświadczonych kolegów:
Czy auto po wymianie pierscieni ma prawo miec duzo (na oko jakies 30% mniej) mniej mocy przez pierwsze setki kilometrów? Czy to jest spowodowane spasowaniem pierscieni, brakiem kompresji przed dotarciem, czy mam zaczac sie martwic ze nie mam mocy?? Na PB i LPG dokładnie tak samo wiec to nie kwestia ukladu zasilania. Jest jeszcze jedna mozliwosć: To moze jeszcze byc wina skrzyni ktora dawniej chodzila piknie, ale teraz dałem sie jednemu debilowi namowic na zalanie jej DEXTRONEM III i zacxzela szarpac. Moze to jej wina, choc nie wiem czy az tak mozna namieszac w 3 biegowej skrzynii. Na dniach podjade na Gromady Grudziaz, niech sie chlopaki wypowiedza, spuszcza ten syntetyczny syf ;-D i zaleja normalnego Dextrona II

niemniej jednak chcialbym wczesniej uslyszec jakies inne opinie.