MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://forum.w114-115.org.pl/ |
|
[W123] awaria na trasie - potrzebna pomoc w diagnozie https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=20406 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | drakoz [ pn sie 21, 2006 10:52 am ] |
Tytuł: | [W123] awaria na trasie - potrzebna pomoc w diagnozie |
Witam wszytkich Wczoraj jadąc sobie z rodzina na tzw "poprawiny" weselne mialem nieprzyjemą sytuacje, gdyż nagle ni z tego czy owego Merc przestał pracaowac zrobi "buuuu " ![]() ![]() Nie wiem co moglo sie przydarzyc, po prostu nie chce zapalic , prąd jest, elektryka dziala rozrusznik kręci ale nie łapie,odkrecalem filtr paliwowy, co prawda nie bylo w nim zadnych zanieczyszczen - ale ropa miala kolor ciemny tak jakby z olejem - ale skąd tu olej ?? Czy jest taka mozliwośc ze pompa nagle stanela i nie zasysa paliwa ??- przez to nie moze zalapac ?? Jak komus przyjdze cos na mysl to piszcie - ja narazie ide przeczyścic zbiorniki, i przewody paliwowe... |
Autor: | Wojtyla [ pn sie 21, 2006 12:27 pm ] |
Tytuł: | |
Witam zobacz czy podaje pompa zasilająca do wtryskowej w tym celu weź wężyk wychodzący z pompy wyprowadź go na zewnątrz zaciśnij palcami a druga osoba niech kręci rozruchem jeżeli jest ok. to może być jeszcze zawór szybkiego trafiony (przelewówka) musisz wtedy wykręcić go i zobaczyć czy przypadkiem sprężynka nie jest trafiona (lubią gnić) jest on pomiędzy pompą wysokiego ciśnienia a motorem i z niego idzie powrót do filtra paliwa Nawet jakbyś miał motor wykończony a wszysko pozostałe ok. to Diesel nie ma prawa zdechnąć nawet gdy zawory są ciasne ![]() pozdro |
Autor: | Sokol [ pn sie 21, 2006 12:27 pm ] |
Tytuł: | |
wymień filtry i zatankuj paliwo. |
Autor: | drakoz [ pn sie 21, 2006 1:53 pm ] |
Tytuł: | |
Wojtyla mial racje pompa paliwowa nie daje wogole paliwa ![]() 1. Jak sprawdzic czy z krzywką pompy wtryskowej dzieki ktorej pompa paliwa tloczy ON jest wszstko wporzadku ??? badz jakies inne dobre rady wskazane. pozdrawiam i walcze dalej |
Autor: | Wojtyla [ pn sie 21, 2006 2:39 pm ] |
Tytuł: | |
Z krzywką jest ok. tylko jak już to zaworki na pompie nie trzymają niskiego ciśnienia, wykręć króćce pod nimi są zaworki zwrotne i zobacz jak wyglądają koszt nowych to ok. 30 pln lub podmień z innej pompy wtryskowej tylko pompkę niskiego ciśnienia pozdro i miłej zabawy ![]() |
Autor: | drakoz [ pn sie 21, 2006 5:42 pm ] |
Tytuł: | |
tak sie zastanawiam skoro na "sucho" pompa w jakis tam sposób popmuje paliwo a po przykreceniu nie chce ![]() |
Autor: | Wojtyla [ wt sie 22, 2006 11:39 am ] |
Tytuł: | |
będą dobre na próbę pozdro |
Autor: | drakoz [ wt sie 22, 2006 12:36 pm ] |
Tytuł: | |
za pomocą lusterka i pomocnej dłoni do krecenia rozrusznikiem zdiagnozowalem usterke, mianowicie: walek w pompie wtryskowej na ktorym osadzona jest krzywka ktora to wprawia w ruch pompe paliwową - wogóle sie nie obraca przy kreceniu rozrusznikiem ![]() ![]() |
Autor: | Wojtyla [ wt sie 22, 2006 2:49 pm ] |
Tytuł: | |
na ustawienie pompy wtryskowej na + 24 stopnie przed zz to było opisywane (sprawdź w wyszukiwarce) pozdro |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |