MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest ndz sie 24, 2025 10:16 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Post: ndz sie 20, 2006 9:28 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 01, 2006 5:27 pm
Posty: 71
Lokalizacja: Marki
Ostatnio weszłem do kanału i zobaczyłem że cieknie Mi z tylnego mostu przez uszczelniacz czyli simmering. Czy juz ktos wymieniał to sam czy lepiej oddac go do fachowców? a jeśli sam to może jakieś male streszczenie by ktoś napisał :) Pozdrawiam :)


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz sie 20, 2006 11:02 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 02, 2003 10:59 am
Posty: 851
Lokalizacja: Stargard (koło Kruszyna:))
merolek pisze:
Ostatnio weszłem do kanału


WSZEDŁEM by lepiej wyglądało :)))

jesli chodzi o simering .. robilem to kiedys sam... o ile pamietam nie bylo z tym wielkiej filozofii. odkrecilem wal, odkrecilem nakretke mocującą flanszę (aha tu byl problem bo musialem zalatwic klucz co bylo lekkim problemem w owym czasie...:)))- tam jest nakretka z czterema nacieciami na obwodzie - po jej odkreceniu zalozylem juz nowa inna na klucz gwiazdkowy), zdjąlem flansze, wydlubalem stary simering wbilem nowy i zlozylem wszytsko z powrotem.... przyznam sie jednak ze dokrecajac nakretke przy skladaniu nie wiedzialem i do tej pory nie wiem czy od wewnatrz na walku sa podkladki kompensujące.... i dokrecilem tyle ile mi sie wydawalo ze bedzie dobrze :oops: :oops: :oops:. Po tej operacji do momentu przejecia owego MB przez zlodziei - czyli ok roku czasu jezdzilem i nic sie nie stalo, dzialo ani nie wylo... wiec chyba dobrze dokrecilem :))).
I przy okazji jak juz mamy ten watek - moglbym poprosic o rysunek czesci skladowch tylnego mostu?? bo wypadaloby sie dowiedziec w koncu jak to tam wyglada:))) z gory dzieki!!!

_________________
W123 240D - 1978 "CONDOR" - rozstaliśmy się....
S211 320CDI - 2003 "WAVE" - poretrofitowany
S212 350CDI - 2013 "BIAŁAS" - poretrofitowany
W164 ML 320CDI - 2007 "CZARNY" - nieretrofitowany


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz sie 20, 2006 11:10 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lut 28, 2004 3:18 pm
Posty: 810
Lokalizacja: bytom
przy zakładaniu simmeringów na wałki (różne różniste )zawsze o pare mm skracalem sprężynki na wypadek gdyby wałek był troche przytarty, nie dużo 2-3 mm 8)

_________________
W 123 300D 82r R.I.P
w 123 280 E błękit metalic 80r
volvo 460 96 fajnie śmiga
koń jaki jest ...każdy widzi ,,,, silnik musi coś spalać:albo benzynke, albo olej , albo zawory...""

http://www.kolderki.org/kolderki/pages/ ... php?nr=275


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sie 21, 2006 3:53 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: śr mar 29, 2006 1:56 pm
Posty: 1050
Lokalizacja: Świdnica/Poznań
Witam

dobrzan pisze:
do tej pory nie wiem czy od wewnatrz na walku sa podkladki kompensujące

są ale główną częścią składową kompensacji jest tuleja rozprężna pomiędzy łożydkami wałka atakującego [zlosnik]
sorrka dla tych którym obiecałem relację z wymiany łożysk w tylnym moście w W201 do tematu podejdę w przyszłym tygodniu (brak czasu na urlopie [mechanik mnie zadręczał]
oto ON:
http://mackuz.bolinko.org/is/img4/11561 ... hanior.jpg
a Jego trzeba słuchać [zlosnik]
pozdro

_________________
wojtyla


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sie 21, 2006 6:02 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 02, 2003 10:59 am
Posty: 851
Lokalizacja: Stargard (koło Kruszyna:))
Wojtyla pisze:
są ale główną częścią składową kompensacji jest tuleja rozprężna pomiędzy łożydkami wałka atakującego



...i znowu sie zle okreslilem:))) ale dzieki kolego Wojtyla za uzupelnienie tego braku:)) chodzilo mi wlasnie o tuleje rozprezna .. podkladki wiedzialem ze sa... dzieki:))

_________________
W123 240D - 1978 "CONDOR" - rozstaliśmy się....
S211 320CDI - 2003 "WAVE" - poretrofitowany
S212 350CDI - 2013 "BIAŁAS" - poretrofitowany
W164 ML 320CDI - 2007 "CZARNY" - nieretrofitowany


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sie 29, 2006 3:30 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz maja 07, 2006 8:21 pm
Posty: 159
Lokalizacja: Ze stolicy.Najstarszych gór.
Wojtyla pisze:
pomiędzy łożydkami
[zlosnikz] Nie będę protestował.

_________________
Mówić prawdę ,jak czekista czekiście!


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sie 29, 2006 9:07 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr gru 29, 2004 10:16 pm
Posty: 66
Lokalizacja: Świdnica
Niby wymiana prosta, a nowy simering lezy....

Jak skladalem do kupy Marcysie postanowilem wymienic ten uszczelniacz bo pocilo sie po nim.

znajomy frezer dorobil mi solidny klucz i....... nawet z udarem, z przedluzka klucza - tak zakitowana ta nakretka, ze nie da rady....

Jest w tym pewna zlosliwosc. Jak most z cala zawiecha byl wyjety byl suchutki, dopiero po zamontowaniu okazalo sie ze sie poci, a pod autem nie ma mozliwoscia swobodnego manewrowania.

_________________
W123 300D (zprofanowany na 220)
UAZ 469B


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sie 29, 2006 10:59 pm 
Offline
weteran

Rejestracja: śr kwie 07, 2004 5:29 pm
Posty: 2205
mycha pisze:
zawsze o pare mm skracalem sprężynki na wypadek gdyby wałek był troche przytarty,

A nie lepiej kupić simmmering z przesuniętą wargą ( [zlosnikhihi] ), albo z dwiema ( [zlosnikhihi] [zlosnikhihi] )?


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl