MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://forum.w114-115.org.pl/

Szukam danych - obsługa silnika 107 450SLC
https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=2034
Strona 1 z 1

Autor:  Duke [ pt mar 14, 2003 5:33 pm ]
Tytuł:  Szukam danych - obsługa silnika 107 450SLC

CZe...
Szukam danych potrzebnych do diagnostyki układu wtryskowego silnika, interesuje mnie na początek ciśnienie paliwa na listwie.(jest to wtrysk elektroniczny nie mechaniczny)

Autor:  marcin280e [ pt mar 14, 2003 6:29 pm ]
Tytuł: 

Znaczy się D-jetronic też mam taki [zlosnik] [zlosnik] a ciśnienie to 2,2atu.

Autor:  Duke [ sob mar 15, 2003 8:39 am ]
Tytuł: 

dzięki, może jeszcze wiesz czy zmienia się dawka paliwa w miarę ogrzewania się silnika, czy tylko gdy silnik jest uruchamiany to mieszanka zostaje wzbogacana przez dodatkowy wtryskiwacz?
ja jeszcze nie wnikałem co mu dolega. jedno jest pewne że go "zalewa" aż gaśnie na wolnych obrotach, samochód stał od 1990 roku, iwydaje mi się że mogły sie przyciąć zawory regulujące ciśnienie paliwa, gdyż na początku nie mogłem go odpalić nie chodziła pompa paliwa bo zardzewiała :x - ale udało się ją uratować i działa. tak może być i z zaworami - zacznę od ciśnienia na listwie

Autor:  sebi [ sob mar 15, 2003 8:58 am ]
Tytuł: 

Stawiam na wtryskiwacze (leją paliwo). Znajomy z Kepna miał taki problem i bał sie że to komputer się popsuł. Przyjechał do mnie z kompem, podłaczyliśmy go do naszego auta i było OK. Po szczegółowych ogledzinach wyszło że wtryskiwacze leje az milo. Jest to niestety częsta wada aut które długo stoją.

Autor:  Duke [ sob mar 15, 2003 9:38 pm ]
Tytuł: 

[zlosnik] Dzięki za wszystkie porady

udało mi się uporać z problemem, miałem dziś trochę czasu i postanowiłem rozwiązać tą zagadkę.
przyczyną był zapchany przewód powrotu paliwa- błacha sprawa- całe ciśnienie jakie dawała pompa było na listwie.....

Autor:  Duke [ sob mar 15, 2003 9:43 pm ]
Tytuł: 

A i jeszcze jedno kupiłem sobie dziś dwie fajne książki, jedna to układy wtryskowe w której znalazłem prawie wszystkie informacje o D - jetroniku , więc disiejsza zabawa nie zakończyła się na udrożnieniu przewodu.... a druga to obsługa kliatyzacji - dopiero sie zaczynam nią bawić [zlosnik]

Autor:  marcin280e [ sob mar 15, 2003 10:22 pm ]
Tytuł: 

Problem D-jeta polega na tym że pracuje on w systemie otwartym tzn. nie ma w układzie sondy lambda która mierząc zawartośc tlenu w spalinach koryguje dawkę paliwa czyli czasy otwarcia wtryskiwaczy.
Z tego wynika ze wtryski w D-jecie to podstawa działania drugi bardzo ważny element to czujnik podciśnienia.
Nowe to straszne pieniądze wtrysk jakieś 130 euro szt a czujnik ok 900 euro [zlosnik] [zlosnik] nie ma żartów
Jak byś coś nie wiedział to pisz ja swój D-jet rozpracowalem na drobno [zlosnik] [zlosnik]
Pozdrawiam

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/