MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest czw cze 26, 2025 4:59 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Post: pt mar 14, 2003 5:33 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: wt mar 11, 2003 5:58 pm
Posty: 89
Lokalizacja: Wawa
CZe...
Szukam danych potrzebnych do diagnostyki układu wtryskowego silnika, interesuje mnie na początek ciśnienie paliwa na listwie.(jest to wtrysk elektroniczny nie mechaniczny)

_________________
107 450 SLC ' 74
OPEL KADETT A '65
Alfa Romeo Giulia Nouva Super '77
BMW 535iA '90


Na górę
 Tytuł:
Post: pt mar 14, 2003 6:29 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: czw lis 14, 2002 7:10 pm
Posty: 1039
Lokalizacja: Lublin
Znaczy się D-jetronic też mam taki [zlosnik] [zlosnik] a ciśnienie to 2,2atu.

_________________
128 220SE'59 Ponton
BMW R71 '38
Honda Prelude 2,2 VTi '98
Honda CB650SC Nighthawk '82
Honda CX500 Cafe Racer '81


Na górę
 Tytuł:
Post: sob mar 15, 2003 8:39 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: wt mar 11, 2003 5:58 pm
Posty: 89
Lokalizacja: Wawa
dzięki, może jeszcze wiesz czy zmienia się dawka paliwa w miarę ogrzewania się silnika, czy tylko gdy silnik jest uruchamiany to mieszanka zostaje wzbogacana przez dodatkowy wtryskiwacz?
ja jeszcze nie wnikałem co mu dolega. jedno jest pewne że go "zalewa" aż gaśnie na wolnych obrotach, samochód stał od 1990 roku, iwydaje mi się że mogły sie przyciąć zawory regulujące ciśnienie paliwa, gdyż na początku nie mogłem go odpalić nie chodziła pompa paliwa bo zardzewiała :x - ale udało się ją uratować i działa. tak może być i z zaworami - zacznę od ciśnienia na listwie

_________________
107 450 SLC ' 74

OPEL KADETT A '65

Alfa Romeo Giulia Nouva Super '77

BMW 535iA '90


Na górę
 Tytuł:
Post: sob mar 15, 2003 8:58 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lip 26, 2001 2:00 am
Posty: 3441
Numer GG: 1442573
Lokalizacja: Trzebnica
Stawiam na wtryskiwacze (leją paliwo). Znajomy z Kepna miał taki problem i bał sie że to komputer się popsuł. Przyjechał do mnie z kompem, podłaczyliśmy go do naszego auta i było OK. Po szczegółowych ogledzinach wyszło że wtryskiwacze leje az milo. Jest to niestety częsta wada aut które długo stoją.

_________________
Pozdrawiam Sebi

http://www.zelazko.com.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: sob mar 15, 2003 9:38 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: wt mar 11, 2003 5:58 pm
Posty: 89
Lokalizacja: Wawa
[zlosnik] Dzięki za wszystkie porady

udało mi się uporać z problemem, miałem dziś trochę czasu i postanowiłem rozwiązać tą zagadkę.
przyczyną był zapchany przewód powrotu paliwa- błacha sprawa- całe ciśnienie jakie dawała pompa było na listwie.....

_________________
107 450 SLC ' 74

OPEL KADETT A '65

Alfa Romeo Giulia Nouva Super '77

BMW 535iA '90


Na górę
 Tytuł:
Post: sob mar 15, 2003 9:43 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: wt mar 11, 2003 5:58 pm
Posty: 89
Lokalizacja: Wawa
A i jeszcze jedno kupiłem sobie dziś dwie fajne książki, jedna to układy wtryskowe w której znalazłem prawie wszystkie informacje o D - jetroniku , więc disiejsza zabawa nie zakończyła się na udrożnieniu przewodu.... a druga to obsługa kliatyzacji - dopiero sie zaczynam nią bawić [zlosnik]

_________________
107 450 SLC ' 74

OPEL KADETT A '65

Alfa Romeo Giulia Nouva Super '77

BMW 535iA '90


Na górę
 Tytuł:
Post: sob mar 15, 2003 10:22 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: czw lis 14, 2002 7:10 pm
Posty: 1039
Lokalizacja: Lublin
Problem D-jeta polega na tym że pracuje on w systemie otwartym tzn. nie ma w układzie sondy lambda która mierząc zawartośc tlenu w spalinach koryguje dawkę paliwa czyli czasy otwarcia wtryskiwaczy.
Z tego wynika ze wtryski w D-jecie to podstawa działania drugi bardzo ważny element to czujnik podciśnienia.
Nowe to straszne pieniądze wtrysk jakieś 130 euro szt a czujnik ok 900 euro [zlosnik] [zlosnik] nie ma żartów
Jak byś coś nie wiedział to pisz ja swój D-jet rozpracowalem na drobno [zlosnik] [zlosnik]
Pozdrawiam

_________________
128 220SE'59 Ponton
BMW R71 '38
Honda Prelude 2,2 VTi '98
Honda CB650SC Nighthawk '82
Honda CX500 Cafe Racer '81


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl