MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://forum.w114-115.org.pl/

Uruchomienie 123 200D
https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=2009
Strona 1 z 1

Autor:  Spider [ pn mar 10, 2003 1:05 pm ]
Tytuł:  Uruchomienie 123 200D

Mam problemy z uruchomieniem silnika 200D. Prawie zaskakuje, ale nie może, aż akumulator się rozładowuje. Nie wiem o co chodzi. Ciśnie spr. od 18 - 24 at.

Autor:  remi [ pn mar 10, 2003 1:53 pm ]
Tytuł:  Re: Uruchomienie 123 200D

Spider pisze:
Mam problemy z uruchomieniem silnika 200D. Prawie zaskakuje, ale nie może, aż akumulator się rozładowuje. Nie wiem o co chodzi. Ciśnie spr. od 18 - 24 at.


DZIEŃ DOBRY!!!!
Kiedy poprzednio silnik pracował? i czy chodził dobrze?
proponuję sprawdzić układ paliwowy (filtry), albo probować zapalić na zaciąg
pozdro

Autor:  Spider [ pn mar 10, 2003 9:09 pm ]
Tytuł:  Uruchomienie 123

Silnik ciepły odpala dobrze i chodzi równo

Autor:  Stomek [ pn mar 10, 2003 11:52 pm ]
Tytuł: 

Witam!
A może trzebz tylko sprawdzić świece żarowe i ewentualnie wymienić uszkodzone.

Autor:  remi [ wt mar 11, 2003 10:07 am ]
Tytuł:  Re: Uruchomienie 123

Spider pisze:
Silnik ciepły odpala dobrze i chodzi równo


hello;
to jak go w końcu odpalasz :o
pozdro

Autor:  mroziu [ wt mar 11, 2003 2:54 pm ]
Tytuł: 

A to dobre, bo mam podbne objawy. Ciśnienie mam OK, bo rok po remoncie. po wymianie swiec chodzil ladnie, ale ostatnio cos korbi... Mam wrazenie ze jest troche syfu w filtrze paliwa, albo cos z poczatkiem tloczenia pompy. Tylko dlaczego jak jest cieply to odpala to tez nie mam pojecia??? Swiece są OK... :roll:

PS: Moze regulacja zaworów ???????????????????????????????????????

Autor:  Duke [ wt mar 11, 2003 6:20 pm ]
Tytuł: 

Cze.
Może po dłuższym postoju zapowietrza się układ zasilania...???? i nie chce zapalać odrazu pomimo prawidłowego ciśnienia sprężania i działających świec żarowych.

Powodzenia.... 8)

Autor:  Przemo [ czw mar 13, 2003 1:59 pm ]
Tytuł: 

Duke pisze:
Może po dłuższym postoju zapowietrza się układ zasilania...???? i nie chce zapalać odrazu pomimo prawidłowego ciśnienia sprężania i działających świec żarowych.

No właśnie.
Miałem taki motyw kiedyś u siebie.
W nowszych modelach (W124, W201 czyli 190) na wyjściu z pompy wtryskowej (tam gdzie przykręca się przewód (rurkę) podającą paliwko na wtryskiwacz) są takie uszczelniające podkładki. Kiedy te podkładeczki przestają spełniać swoją funkcję (uszczelniać) mamy właśnie taki objaw. Wycieki nie są duże i można je przegapić, ale po dłuższym postoju zapowietrza się układ zasilania i są problemy z odpalaniem.

Pozdrawiam [oczko]

Autor:  mroziu [ czw mar 13, 2003 4:31 pm ]
Tytuł: 

Bede musial sprawdzic te uszczelki... Nie wiem jak to jest w 123.
Moze wrto tez porzadnie dokrecic srube do odpowietrzania ukladu ???? (jak odpowietrza to nieprzykrecona - na logike - moze tez zapowietrzac [pytanie] [hee] [pytanie] )

Autor:  Spider [ pn mar 24, 2003 8:29 am ]
Tytuł:  Spider

Już wiem, chodziło raczej o rozrusznik. Słabo kręcił. Dziękuję wszystkim za pomoc. :P

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/