Przesadnie wysoka tez nie jest, jeśli auto jest w takim stanie jak opisuje sprzedawca. Samochód wygląda na prawdę świetnie.
Noxx:
Jeśli chodzi o ten konkretny model MB, to zwróć szczególną uwagę na elementy, które nie pokrywają się z wersją 4 drzwiową.
Bardzo ciężko jest znaleźć ładne zderzaki to coupe, przyjrzyj się im dokładnie- zwłaszcza tylniemu. Drogie są także wszystkie uszczelki, zarówno te biegnące wkoło drzwi, jak i uszczelki zgarniające ( poziome, zewnętrzne pod szybami bocznymi -tylnie kosztują 400zł/szt , przednie 10x mniej). Wiem bo akurat to przerabiam.
Pierdoły typu centralny zamek, regulacja przednich świateł, blokada składania foteli są w MB sterowane pneumatyką. Jest to rozwiązanie dosyć kłopotliwe, jeśli niedomaga. Odnośnie instalacji podciśnienia i sprawdzania jej szczelności - poszukaj dobrze na forum. Znajdziesz tu wiele dokładnych informacji.
Elektryczne szyby - sprawdź czy działają, bo mechanizm też ciężko dostać.
Jeśli miałeś już przygody z youngtimerami, to chyba mniej więcej wiesz gdzie szukać rdzy. Zajrzyj pod wykładziny, plastiki w bagażniku itp.
Ogólnie polecam Ci lekturę tego forum, znajdziesz tu odpowiedzi na wszystki Twoje pytania. Użyj wyszukiwarki, tydzień czytania i już wszystko wiesz
PS. Witamy na forum.
Dodano po 34 minutach.:
Dodam jeszcze, że kolega Runcajs ma W123 230C do sprzedania, także kol. Bary123ce ma 280, no i kol. Monter ze swoją 280 się zastanawia:
http://w114-115.org.pl/forum/viewtopic.php?t=19370
Może z nimi się też skontaktuj!