MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://forum.w114-115.org.pl/

[W123] światło prawe a podciśnienie
https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=19882
Strona 1 z 1

Autor:  ixes [ wt lip 18, 2006 11:28 pm ]
Tytuł:  [W123] światło prawe a podciśnienie

Witam

Mam problem z regulacją świateł. Lewe działa ok czyli w górę i w dół a prawe tylko w górę - znaczy sie nie opada na dół. Światła są połączone szeregowo więc trochę mnie to dziwi. Trónjnik jest zaraz przed lewym reflektorem ale to chyba nie ma znaczenia czy jest wcześniej czy później. Jak wyjmę lampe na stół i sam wywołam podciśnienie :lol: to działa ok. Może ktoś mi powiedzieć co jest nie tak?? Może trójnik powinien być zaraz na początku a nie przy reflektorze?? Sprawdzałem wszystko i nigdzie po drodze nie gubi podciścnienia od jednej lampy do drugiej.

p.s
może ktoś wie jaka jest żarówka do światłowodów bo założyłem 1,2W ale chyba słabo świecą :-?


pozdrawiam

Autor:  Omen [ śr lip 19, 2006 8:54 am ]
Tytuł: 

U mnie jest tak że prawa lampa się szybciej podnosi a lewa troche wolniej. Co do trójnika to mam tak samo czyli tuż przed lewym reflektorem. Może poprostu trzeba trochę rozruszać reflektory [zlosnikz]

Autor:  ixes [ śr lip 19, 2006 2:01 pm ]
Tytuł: 

Mam jeszcze jeden problem z podciśnieniem - a dokładnie z centralnym na włączonym samochodzie działa idealne ale na wyłączonym koniec :( . Domyślam się że gdzieś jest nieszczelność ale nie mam pojęcia gdzie :-?
Może ktoś z kolegów kto sobie już z tym poradził mi pomoże? Oczywiście dojadę i przywiozę dużą ilość zimnego złocistego napoju odpowiednią do upału [zlosnik]

Przy okazji może ktoś wie jak wyjąć zamek bagażnika?

pozdrawiam

Autor:  michau [ śr lip 19, 2006 3:36 pm ]
Tytuł: 

ixes pisze:
Przy okazji może ktoś wie jak wyjąć zamek bagażnika?


Odrecasz dwie sruby od wewnatrz bagaznika (sa dosc gleboko ukryte, ale na pewno je zobaczysz) i wyciagasz;)

Autor:  wojz [ śr lip 19, 2006 7:47 pm ]
Tytuł: 

Kłopot z regulacją reflektorów + centralny działający nie tak jak powinien. A gaśnie Ci od razu? Natychmiast po przekręceniu kluczyka, czy z opóźnieniem jakimś?
Ja bym zaczął od wydłubania regulatora wysokości świateł i sprawdzenia, czy to on gdzieś nie puszcza (jak ja go sobie połamałem - ach, ta ciekawość "jak to jest zbudowane" [zlosnik] , to musiałem gasić guzem na pompie). Odepnij go, zaślep rurki i sprawdź czy centralny działa prawidłowo. Jeśli bedzie OK, to masz odpowiedź, jeśli nie, to masz szukanie, ale w tym nie pomogę, bo jak dotąd pneumatyka u mnie działa tip top. Było coś na forum (się mi majaczy) jak znajdować nieszczelności i gdzie się ich można najczęściej spodziewać.

Dodano po 6 minutach.:

Bo tak sobie myślę, że mozesz mieć tam gdzieś na schalterku od lamp niewielką nieszczelność, która przy pracującym silniku i mocno "nabitych" "jajczarkach" nie jest odczuwana w działaniu centralnego i gaszeniu silnika. Ale może być na tyle duża, że nie wystarcza podciśnienia na wciągnięcie siłownika i skierowanie w dół lustra w reflektorze (zwłaszcza, że jest na samym końcu tego układu rurek z obwodu lamp). Tak sobie kombinuję tylko, nie wiem czy słusznie, ale jakiś sens to wydaje się mieć ;)

Autor:  ixes [ śr lip 19, 2006 10:58 pm ]
Tytuł: 

hmm nie wiem co to jest schalterek ale nigdzie przy lampie nie ucieka jak sam wywoluje podciśnienie. Wyraźnie słychać jak w drzwiach kierowcy syczy powietrze ale gdy rozebrałem to nic nie widze :-? tylko jest ta plastikowa rurka do której idą 3 przewody ma na końcu dziurkę i tą dziurką ucieka powietrze. Na włączonym silnikiu chodzi bagażnik, wlew paliwa i drzwi. W bagażniku nic nie słychać, wydaje mi sie że prawe przednie drzwi syczą :-? ??
co do regulatora świateł odłączyłem go i zaślepiłem może coś syczy albo jestem na to wyczulony [zlosnikz].
Naprawdę chętnie pomogę w naprawie tego kto się na tym zna bo sam chyba sobie nie dam rady :(

pozdrawiam

Autor:  ixes [ pt lip 21, 2006 10:59 am ]
Tytuł: 

Witam

Chyba odkryłem gdzie jest nieszczelność [zlosnik] drzwi kierowcy a konkretnie "master" puszcza powietrze przy otwartych i zamkniętych drzwiach. Raz powietrze lecia na koncu tą dziurką a raz przy tym "cynglu" [zlosnikz] takim metalowym. Teraz moje pytanie jest takie: jak to można uszczelnić? i czy się da? jeżeli tak to proszę o opis tej operacji [zlosnikz]

pozdrawiam

Autor:  Omen [ pt lip 21, 2006 2:11 pm ]
Tytuł: 

ixes pisze:
Witam

Chyba odkryłem gdzie jest nieszczelność [zlosnik] drzwi kierowcy a konkretnie "master" puszcza powietrze przy otwartych i zamkniętych drzwiach. Raz powietrze lecia na koncu tą dziurką a raz przy tym "cynglu" [zlosnikz] takim metalowym. Teraz moje pytanie jest takie: jak to można uszczelnić? i czy się da? jeżeli tak to proszę o opis tej operacji [zlosnikz]

pozdrawiam


No to witaj w klubie [oczko] Próbowałem to uszczelnić ale naprawdę jest ciężko. Dałem ogłoszenie w dziale Kupię ale chyba nikt tego nie posiada. Jak by ktoś wiedział co z tym fantem zrobić to piszcie.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/