MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://forum.w114-115.org.pl/ |
|
[W123] M123 problem, kopci! https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=19859 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | acsledz [ pn lip 17, 2006 12:05 am ] |
Tytuł: | [W123] M123 problem, kopci! |
Witam,w moim 123 pojawil sie problem auto zaczelo kopcic na niebiesko.Beczka ma przejechane 285000 (i raczj jest to autentyczny przebieg),zdejmowalem 3 miesiace temu głowice,zadnego progu.Auto zostalo kupione z parkingu policyjnego ,gdzie stalo napewno 2 lata.Czy to mozliwe ze to pierscienie sa zapieczone?Silnik pracuje dobrze nie ma przedmuchów. |
Autor: | psinthos [ pn lip 17, 2006 1:00 am ] |
Tytuł: | |
W jakich sytuacjach kopic? Non-stop? Przy przyspiezaniu? Przy hamowaniu silnikiem? Dodano po 1 minutach.: Przy zdjeciu glowicy robiles prowadnice zaworow i uszczelniacze? Robiles test 'olejowy' kompresji? |
Autor: | Wojtyla [ pn lip 17, 2006 8:34 am ] |
Tytuł: | |
Witam jeśli nie kopcił przed zdjęciem głowicy to żle ustawiłeś pompę wtryskową jeśli kopcił to wlej do furki naftę w proporcji 1:10 z ropką i przegoń auto niech sobie przypomni do czego służy ![]() jak jeździłem swoim tylko po mieście to się zamulał ale na trasie po ok. 130-150 km zaczynał gadać normalnie ![]() ![]() jak dymi na niebiesko to albo początek tłoczenia albo uszczelniacze jak na czarno 100% leją wtryski pozdro |
Autor: | psinthos [ pn lip 17, 2006 10:08 am ] |
Tytuł: | |
Wojtyla pisze: Witam
jeśli nie kopcił przed zdjęciem głowicy to żle ustawiłeś pompę wtryskową jak dymi na niebiesko to albo początek tłoczenia albo uszczelniacze jak na czarno 100% leją wtryski pozdro Co Ty wypisujesz? ![]() Jaka pompe wtryskowa chcesz regulowac w M123? ![]() |
Autor: | acsledz [ pn lip 17, 2006 10:10 am ] |
Tytuł: | |
TO jest 2,5 benzyna a głowice sciagałem,poniewaz podczas wymiany swiec okazało sie ze jedno gniazdo jest uszkodzone.Najwiecej kopci przy powolnej jezdzie miejskiej,kiedy w pewnym momencie wcisne gaz,w trasie czesciowo ustepuje. |
Autor: | Wookee [ pn lip 17, 2006 10:16 am ] |
Tytuł: | |
psinthos pisze: Co Ty wypisujesz?
"Kopci" też skojarzyłem z dieslem, stąd pytanie o ewentulaną przekładkę motoru |
Autor: | aegm [ pn lip 17, 2006 12:01 pm ] |
Tytuł: | |
psinthos pisze: Wojtyla napisał:
Witam jeśli nie kopcił przed zdjęciem głowicy to żle ustawiłeś pompę wtryskową jak dymi na niebiesko to albo początek tłoczenia albo uszczelniacze jak na czarno 100% leją wtryski pozdro Co Ty wypisujesz? Jaka pompe wtryskowa chcesz regulowac w M123? wlasnie tez sie zastanawialem jak mozna w 250-ce "zle ustawic pompe wtryskowa"? ![]() acsledz a jaka masz wersje 129 czy 140Km? pozdr. |
Autor: | Wojtyla [ pn lip 17, 2006 1:41 pm ] |
Tytuł: | |
Witam No dobrze nie zajarzyłem kwestii że D ma 2,4 a nie 2,5 ale to dopiero widać było w podpisie ![]() ![]() pozdro |
Autor: | acsledz [ pn lip 17, 2006 2:47 pm ] |
Tytuł: | |
Jest to 1983rok wiec jest to ten mocniejszy,własnie wlałem do komory spalania plyn penetrujacy ciekawe czy cos to zmieni. |
Autor: | psinthos [ pn lip 17, 2006 3:04 pm ] |
Tytuł: | |
Czy w sytuacji, gdy rozpedzisz sie i puscisz gaz hamujac z duzej predkosci silnikiem, auto kopci intensywnie? Czy po kilku minutach pracy na biegu jalowym, gdy wcisniesz mocno gaz, pojawia sie chmura dymu? Jezeli masz w/w objawy, stawialbym na zuzyte prowadnice i uszczelniacze zaworow. |
Autor: | aegm [ pn lip 17, 2006 3:55 pm ] |
Tytuł: | |
acsledz pisze: ,własnie wlałem do komory spalania plyn penetrujacy ciekawe czy cos to zmieni.
a co to takiego ten "plyn penetrujacy"...? |
Autor: | Wojtyla [ pn lip 17, 2006 4:03 pm ] |
Tytuł: | |
i co nic? ![]() acsledz pisze: zdejmowalem 3 miesiace temu głowice,zadnego progu
splanowałeś ?wymieniłeś uszczelkę ,rzeźbiłeś sam czy robił to magik? kurcze trochę szczegółów bo ten problem będzie miał z kilka stron a następnie umrze ze względu że nikt nie będzie chciał go całego czytać ![]() pozdro |
Autor: | acsledz [ pn lip 17, 2006 9:54 pm ] |
Tytuł: | |
Glowice zdjolem sam,uszczelka pod głowice nowa bez planowania.Uszczalniacze zaworowe zmienial mi mechanik ok 2 tygodni temu bez zdejmowania głowicy,ale juz sam nie wiem czy to wymienil czy tylko zgarna kase ![]() Bo kopcenie narasta przy hamowaniu silnikiem i gdy silnik dluzej pracuje na niskich obrotach i nagle dodam mu gazu. Juz sam nie wiem co robic ![]() |
Autor: | MERCEDES 4 EVER [ pn lip 17, 2006 10:19 pm ] |
Tytuł: | |
ile oleju ubywa? jak komprecha ok to zdejmuj jeszcze raz -zrob głowice i musi byc ok. |
Autor: | psinthos [ pn lip 17, 2006 11:36 pm ] |
Tytuł: | |
Dokladnie. Zrob test olejowy - dowiesz sie, czy problem jest tylko z gora motoru, czy z dolem. Masz klasyczne objawy nieszczelnych prowadnic i uszczelniaczy zaworow - olej dostaje sie do komory spalania i stad dym. |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |