MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://forum.w114-115.org.pl/ |
|
[W123] Stuka sprzeglo w ASB! https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=19823 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | ziulek [ czw lip 13, 2006 6:53 pm ] |
Tytuł: | [W123] Stuka sprzeglo w ASB! |
Witam wszystkich. Mam Beczke 240D w automacie. Kupilem ja niedawno, pred wyjazdem do Francji zrobilem z 800km i nic, wiec na pewniaka wyruszylem w trase. Po jakis 1300km (tyle liczy sobie droga do Verdun) Na wolnych obrotach slyszalem stuki. W pracy wjechalem na podnosnik by to sprawdzic co to ?? Okazalo sie, ze to sprzeglo sie rusza, wiec naszykowalem klucz 13 z mysla o tym, ze pewnie nie jest dokrecone do kola zamachowego i co?? i lipa!!! wszystko jest dokrecone a ono nadal lata co robic??? |
Autor: | heniekx [ pt lip 14, 2006 12:42 am ] |
Tytuł: | |
Witam Trzeba dokrecic ta blache ktorej trzyma sie sprzeglo hydrokinetyczne |
Autor: | adler1934 [ pt lip 14, 2006 4:00 pm ] |
Tytuł: | |
Ta blacha jest dość podatna(sprężysta)Sprawdź czy rusza się też tarcza z wieńcem zębatym(to co nazywasz kołem zamachowym).Jeśli tak to kiepsko.Bez dokręcenia nie dojedziesz.Jak byś potrzebował jakieś części to na początku sierpnia będę tam przejazdem. |
Autor: | wojz [ pt lip 14, 2006 4:27 pm ] |
Tytuł: | |
ziulek pisze: Verdun
Niemieckim pojazdem do Verdun???? Ach, to się ostatecznie musiało skończyć niepowodzeniem ![]() ![]() |
Autor: | ziulek [ pn lip 17, 2006 6:20 pm ] |
Tytuł: | |
Dzieki za rady panowie. Jestem pewien, ze wroce do kraju we wrzesniu bez problemu jak nie bede teraz nim smigal (do pracy szczescie mam rzut beretem, wiec Miecio sobie odpocznie a ja nogi potrenuje),~wojz pamietaj, ze bez gwiazdy nie ma jazdy!!! Jakos dam rade wrocic, a w Lodzi to juz sobie sam naprawie, bez laski francuskich mechanikow. Trzymajcie sie MERCEDESowcy jak wroce do Polski to bede regularnie wchdzil na Wasza stronke bo jest kapitalna. -> |
Autor: | ziulek [ wt lip 18, 2006 6:16 pm ] |
Tytuł: | |
Rausza sie ta blacha do ktotrej przykrecone jest sprzeglo. Obswietlilem wszystko w pracy, jednak nie mam gdzie tego zrobic bo zaraz po 18 wszystko w pracy zamykaja a i nawet na sama mysl o tym, ze top mercedes i to jeszcze w automacie zawalu dostaja. Jakos musi wytrzymac droge powrotna a w Polsce to juz u siebie, nie ma problemu. |
Autor: | heniekx [ śr lip 19, 2006 8:49 am ] |
Tytuł: | |
Napraw to od razu bo sie zemsci !!! |
Autor: | ziulek [ śr sie 02, 2006 6:30 pm ] |
Tytuł: | [W123] mocowanie sprzęgła hydrokinetycznego W126=>W123? |
Witam. Mam W123 2.4 automat i poniewaz musze zmienic ta trojkatna blache, ktora jest przy kole zamachowym i do ktorej jest praykrecone sprzeglo hydrokinetyczne mam maly problem. Moj kolega ma takowa blache, jednak, ze jest to blacha od W126 2.8 i nie wiem czy jest to identyczna blacha jak w beczkach??? Moze wie ktos z Was czy da rade zamontowac od W126 2.8?? |
Autor: | Wookee [ czw sie 03, 2006 1:52 am ] |
Tytuł: | |
Witam, nie ten dział, nie to nazewnictwo wątku, a za zakładanie tego samego wątku w paru miejscach obrywa się punkty karne. |
Autor: | ziulek [ czw sie 03, 2006 6:14 pm ] |
Tytuł: | |
Przepraszam za ten sam watek w dwoch dzialach, troche sie jeszcze gubie na Waszej stronce i dlategoo tak wyszlo ![]() |
Autor: | ziulek [ pn sie 07, 2006 6:52 pm ] |
Tytuł: | Pytania przy wyjmowaniu ASB |
Witam. Poniewaz musze wyjac swoja skrzynie w W123 2.4D mam kilka pytan do Was: -czy przy wyjeciu skrzni musze spuscic z niej olej?? - jesli nie to czy po odkreceniu tego przewodu olejowego, ktory idzie do chlodnicy beda duze ubytki?? -czy da rade wstawic do beczki 2.4D ta sprezyne (blache) znajdujaca sie miedzy kolem zamachowym a sprzeglem od W126 2.8 ?? W ogole to pierwszy raz bede wyjmowal skrzynie automatyczna i mam lekkiego stracha bo po naprawie czeka mnie 1300km powrotu do Polski, wiec jakby jakis specjalista, ktory robil to nie raz udzielil mi kilku rad jak sprawnie wyjac skrzynie bede bardzo wdzieczny. Z gory dziekuje za Wasze cenne rady |
Autor: | MERCEDES 4 EVER [ pn sie 07, 2006 9:29 pm ] |
Tytuł: | |
wyjmowanie automatu to nic trudnego...wyjmujesz tak jak kazdą inna skrzynie-Olej spuscic trzeba-jesli masz filtr i olej nowe to mzona zrobic praktycznie odrazu wymiane oleju.Jeslinie to zlej olej i wlejesz zpowrotem a wymienisz w Polsce.Pamietaj zeby spuscic z konwertera olej bo ci sie wyleje przy wyjmowaniu.Blacha to nie mam pojecia czy bedzie pasowac. |
Autor: | ziulek [ wt sie 08, 2006 5:46 pm ] |
Tytuł: | |
Olej w skrzyni jest nowka tak jak i filtr (poprzedni wlasciciel wymienil wszystko wiec nie ma problemu). Potem olej wlewam przez rurke od bagnetu, odpalam auto, ''przewajchuje'' przez wszystkie opcje P,N,D,S,L i kontroluje stan na P przy odpalonym??? |
Autor: | MERCEDES 4 EVER [ wt sie 08, 2006 6:12 pm ] |
Tytuł: | |
ziulek pisze: Olej w skrzyni jest nowka tak jak i filtr (poprzedni wlasciciel wymienil wszystko wiec nie ma problemu). Potem olej wlewam przez rurke od bagnetu, odpalam auto, ''przewajchuje'' przez wszystkie opcje P,N,D,S,L i kontroluje stan na P przy odpalonym???
Tak ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor: | ziulek [ śr sie 09, 2006 6:02 pm ] |
Tytuł: | |
Prawie, ze tak ![]() |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |