MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest czw lip 31, 2025 11:22 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
Post: pn kwie 19, 2004 5:20 pm 
Offline
nowy

Rejestracja: wt kwie 13, 2004 6:26 pm
Posty: 9
Lokalizacja: W-WA
Witam !!
mam problem z centralnym zamkiem tzn. po jakims czasie od zgaszenia silnika (coraz szybciej) nie otwieraja mi sie wszystkie drzwi , tylko te od kierowcy , na poczatku robilo sie tak dopiero po jakies godzinie a teraz juz po 10 min. moze ktos wie gdzie szukac przyczyny ??
dzieki

_________________
W123 230E 82r Aut.


Na górę
Post: pn kwie 19, 2004 5:54 pm 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr lis 27, 2002 6:40 pm
Posty: 4100
Lokalizacja: Polska
Conver77 pisze:
Witam !!
mam problem z centralnym zamkiem tzn. po jakims czasie od zgaszenia silnika (coraz szybciej) nie otwieraja mi sie wszystkie drzwi , tylko te od kierowcy , na poczatku robilo sie tak dopiero po jakies godzinie a teraz juz po 10 min. moze ktos wie gdzie szukac przyczyny ??
dzieki


Nasluchuj w ktorym miescu ucieka Ci powietrze (przy zamknietym zamku). Mozliwe miejsca to wszytkie drzwi, bagaznik i klapka wlewu. Pewnie ktorys z silownikow juz puszcza.

_________________
w123


Na górę
Post: pn kwie 19, 2004 6:03 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt paź 26, 2001 2:00 am
Posty: 1411
Lokalizacja: Toruń
Conver77 pisze:
mam problem z centralnym zamkiem tzn. po jakims czasie od zgaszenia silnika (coraz szybciej) nie otwieraja mi sie wszystkie (...)

Do wypowiedzi Laudana dodam, ze to ciezka robota.. i czesto lepiej jest zalozyc elektryczny central (ja tak w 230TE zrobilem).

_________________
Pozdrawiam,

Jarek, w123 230TE '85, w126 500 SEC '88, w126 560SEC '88, w116 450 '73
jareg@mb.org.pl
http://www.mb.org.pl/


Na górę
 Tytuł:
Post: pn kwie 19, 2004 9:51 pm 
Offline
weteran

Rejestracja: śr lut 04, 2004 12:38 am
Posty: 2215
Lokalizacja: Limerick
Oczywiście Jaro przez grzeczność pozostawił mi zaszczyt wklejenia swoich wypocin: [zlosnik]

http://www.mb.org.pl/forum/showflat.php ... 86&fpart=1

Pzdr. Gerri


Na górę
 Tytuł:
Post: wt kwie 20, 2004 10:11 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt paź 26, 2001 2:00 am
Posty: 1411
Lokalizacja: Toruń
Gerri pisze:
Oczywiście Jaro przez grzeczność pozostawił mi zaszczyt wklejenia swoich wypocin: [zlosnik]

Oczywiscie [hehe][ok]

_________________
Pozdrawiam,



Jarek, w123 230TE '85, w126 500 SEC '88, w126 560SEC '88, w116 450 '73

jareg@mb.org.pl

http://www.mb.org.pl/


Na górę
Post: wt kwie 20, 2004 11:47 am 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr lis 27, 2002 6:40 pm
Posty: 4100
Lokalizacja: Polska
JareG pisze:
Conver77 pisze:
mam problem z centralnym zamkiem tzn. po jakims czasie od zgaszenia silnika (coraz szybciej) nie otwieraja mi sie wszystkie (...)

Do wypowiedzi Laudana dodam, ze to ciezka robota.. i czesto lepiej jest zalozyc elektryczny central (ja tak w 230TE zrobilem).


W cale nie jest tak zle:) U mnie skonczylo sie wymiana silownika od klapki wlewu (koszt do 3 sersji to niecale 90 PLN:)

_________________
w123


Na górę
Post: wt kwie 20, 2004 12:50 pm 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr cze 26, 2002 3:11 pm
Posty: 6660
Numer GG: 267496
Lokalizacja: Łomianki Dolne
laudan pisze:
W cale nie jest tak zle:) U mnie skonczylo sie wymiana silownika od klapki wlewu (koszt do 3 sersji to niecale 90 PLN:)


A u mnie w W123 zaślepieniem tego miejsca [szalone] Pomogło [cool]

_________________
SEBIAN

MB V250d long 4M '21
MB GLC 220 CDI 4M '18


Na górę
 Tytuł:
Post: wt kwie 20, 2004 12:53 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: czw gru 05, 2002 10:32 pm
Posty: 1162
Lokalizacja: Warszawa
Być może moja teza zabrzmi trochę kontrowersyjnie, ale uważam, że taki pneumatyczny układ centralnego zamka jest prosty jak drut. Zakładając, że w aucie nie robiono specjalnej 'partyzantki', czy też nie było dużych wypadków, po których by ktoś nieumiejętnie składał do kupy te plastikowe rurki od podciśnienia, to przy takim zamku centralnym nie ma się co psuć, oprócz siłowników, a w zasadzie ich mieszków. :-)

Wiadomo, że rzeczywistość bywa inna i na przestrzeni wielu lat poprzedni właściciele często machali ręką na centralny zamek, ale przy normalnej eksploatacji, taka pneumatyka zdecydowanie 'przeżyje' resztę samochodu.

Pozdrawiam.

_________________
W114 280C 1974 "Esther"


Na górę
 Tytuł:
Post: wt kwie 20, 2004 1:05 pm 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr cze 26, 2002 3:11 pm
Posty: 6660
Numer GG: 267496
Lokalizacja: Łomianki Dolne
PK2 pisze:
Być może moja teza zabrzmi trochę kontrowersyjnie, ale uważam, że taki pneumatyczny układ centralnego zamka jest prosty jak drut. Zakładając, że w aucie nie robiono specjalnej 'partyzantki', czy też nie było dużych wypadków, po których by ktoś nieumiejętnie składał do kupy te plastikowe rurki od podciśnienia, to przy takim zamku centralnym nie ma się co psuć, oprócz siłowników, a w zasadzie ich mieszków. :-)

Wiadomo, że rzeczywistość bywa inna i na przestrzeni wielu lat poprzedni właściciele często machali ręką na centralny zamek, ale przy normalnej eksploatacji, taka pneumatyka zdecydowanie 'przeżyje' resztę samochodu.

Pozdrawiam.


Niewykluczone, że masz absolutną rację. Niedawno zastanawiałem sie nad wstawieniam własnie pneumatycznego zamka centralnego do Eminencji [oczko]

_________________
SEBIAN

MB V250d long 4M '21
MB GLC 220 CDI 4M '18


Na górę
 Tytuł:
Post: wt kwie 20, 2004 1:18 pm 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr lis 27, 2002 6:40 pm
Posty: 4100
Lokalizacja: Polska
Sebian pisze:
Niewykluczone, że masz absolutną rację. Niedawno zastanawiałem sie nad wstawieniam własnie pneumatycznego zamka centralnego do Eminencji [oczko]


A jaki masz? Ja w w201 90r mam pneumatyczny sterowany pompa elektryczna:) W w124 87 powinno byc tak samo chyba.

_________________
w123


Na górę
 Tytuł:
Post: wt kwie 20, 2004 1:23 pm 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr cze 26, 2002 3:11 pm
Posty: 6660
Numer GG: 267496
Lokalizacja: Łomianki Dolne
laudan pisze:
Sebian pisze:
Niewykluczone, że masz absolutną rację. Niedawno zastanawiałem sie nad wstawieniam własnie pneumatycznego zamka centralnego do Eminencji [oczko]


A jaki masz? Ja w w201 90r mam pneumatyczny sterowany pompa elektryczna:) W w124 87 powinno byc tak samo chyba.


Nie mam wcale i nie było w niej wg DK. Póki co to były głośne rozmyślenia. W sumie brak centrala mi nie przeszkadza - dzięki temu nie muszę ganiać dokoła i otwierać wszystkim drzwi jak szofer, bo otwieram od wewnątrz [zlosnik]

_________________
SEBIAN

MB V250d long 4M '21
MB GLC 220 CDI 4M '18


Na górę
 Tytuł:
Post: wt kwie 20, 2004 1:44 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt paź 26, 2001 2:00 am
Posty: 1411
Lokalizacja: Toruń
laudan pisze:
A jaki masz? Ja w w201 90r mam pneumatyczny sterowany pompa elektryczna:) W w124 87 powinno byc tak samo chyba.

Chyba wszystkie w201, w124, w126 mialy pneumatyk na pompe [ok] Super rozwiazanie, gdyby tak bylo w w123, tobym walczyl z ta pneumatyka [usmiech]

_________________
Pozdrawiam,



Jarek, w123 230TE '85, w126 500 SEC '88, w126 560SEC '88, w116 450 '73

jareg@mb.org.pl

http://www.mb.org.pl/


Na górę
 Tytuł:
Post: wt kwie 20, 2004 2:29 pm 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr lis 27, 2002 6:40 pm
Posty: 4100
Lokalizacja: Polska
Sebian pisze:
Nie mam wcale i nie było w niej wg DK. Póki co to były głośne rozmyślenia. W sumie brak centrala mi nie przeszkadza - dzięki temu nie muszę ganiać dokoła i otwierać wszystkim drzwi jak szofer, bo otwieram od wewnątrz [zlosnik]


Dziwne, choc widzialem w124 z recznie ustawianym prawym lusterkiem i manualnym szyberdachem.

_________________
w123


Na górę
 Tytuł:
Post: wt kwie 20, 2004 3:01 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lut 06, 2004 5:44 pm
Posty: 1213
Lokalizacja: Kutno
Dziwne ale prawdziwe. Widziałem już pare takich W124 bez centrala, anawet w jednym zakładałem elektryczną tandetę.W beczce centralny działa poprostu pięknie.jak sie nie popsuje.Żeczywiście jedynymi elementami które się mogą psuć są silowniki, cociaż mi kiedyś pękł trójnik na podłodze.Conver drzwi od kierowcy otwierają się bo są mechanicznie otwierane, ale zobacz zawór rozdzielający w tej furtce:)


Na górę
 Tytuł:
Post: wt kwie 20, 2004 3:07 pm 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr lis 27, 2002 6:40 pm
Posty: 4100
Lokalizacja: Polska
Ja u siebie w w123 przebilem przewod przykrecajac jakis wkret [zlosnik]

_________________
w123


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl