Przyglądałem się zdjęciom silników 3000 Diesel, i tchnęło mnie dziwne uczucie : silnik który ejst zamontowany u mnie nie posiada kilku elementów,a pracuje normalnie i nie ma z nim kłopotów. Ale co będzie gdy zacznę go normalnie użytkować ? Dlatego mam do was kilka pytań:
1. W związku z małym " zamieszaniem" jakie po sobie zostawiła Liaz-ka na pokładzie tego auta, niektóre części wstawiłem z 200D z 76 r. I tka przywędrowała tam chłodnica Sofica wraz z wentylatorem. Oryginalnie znajdował się tam Behr. Będzie to miało jakiś wpyływ na chłodzenie, może powodować przegrzewanie się?
2.W wszystkich 123 jakie dotąd widziałem za pompą wtryskową jest dosyć spory walcowaty filtr oleju ( przynajmniej mi się wydaje że to filtr oleju

) u mnie tego nie ma, za to jest coś filtropodobnego pod filtrem paliwa, a dochodzi do tego kuma wężyków itepe. Cóż to za wersja mi się trafiła ?
3. Czy nowsze 300D nie miały chodnicy oleju, bo u mnie jej nie ma , albo po zderzeniu "znikła" ??
4. Czegio jeszcze nie znajdujecie na podstawie zdjęć które dodaje ( prócz naturalnie filtra powietrza, jestem na etapie poszukiwań ) oraz co wydaje się wam " nie tak' ??
Dodam że Z VIN-u i dokumentów wynika że powinienem mieć wersję 88 km. Jednak sam silnik który jest tam obecnie był sprowadzony z niemiec z znikomym przebiegiem. Tak przynajmniej wynika z dokumentów jakie z nim dostałem.
