szable pisze:
czy uda sie nr z silnikiem 240D, z mostem od 300D - 3.46, i skrzynia 5?
czy ktos probowal cos takiego zrobic w W115, lub W123?
pozdrawiam szable
W 115, jeszcze 220D
Wszystko sie uda, ale to nie bedzie to co 240D z mostem 3,69. Skrzynia 5 z danych na
http://macmerc.netium.com.pl ma te same przelozenia. Choc na moje oko troche szybsze, ale na pewno mniej zrywniejsze. Jak sie przelozy na spalanie, pewnie w miesie wiecej, a w trasie mniej z uwagi na 5 bieg i nizsze obroty silnika. Most tez musisz zmienic?
Ile skrzynbia 5 Ciebie kosztowala jak mozna wiedziec?
Pamietaj, ze silnik 240D jest krotszy od 300D, srzynia 5 dluza od 4, wiec trzeba zmienic polowe walu na odpowiednio dluzsza/krotsza, innej dlugosci jest sterowanie, ciegna z 300D nie beda pasowac do 240D, i inny jest mechanizm drozka, musisz miec od 5 skrzyni. Roboty troche jest, a o ile mniej pali:
http://macmerc.netium.com.pl/dane/223030SK.HTM
podaja ze przy 90 1 litr mniej, przy 120 2litry, ale przy moscie 3.69