MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://forum.w114-115.org.pl/

Prędkosciomierz i wskazowka
https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=1928
Strona 1 z 1

Autor:  Krzysztof [ śr lut 26, 2003 10:54 am ]
Tytuł:  Prędkosciomierz i wskazowka

Witam.

Pytanie jest następujące:

Czy ktos wie jak zdejmuje sie wskazówkę prędkosciomierza lub rozbierał cały prędkosciomierz?

Mam pilną potrzebe rozebrania ale nie chce go rozwalic i kupowac inny (nowy)

Pozdrawiam
Krzysztof

ps. Ładne słoneczko ciepełko i Mesio już odpala [zlosnik] - nie muszę sie przeprowadzać do ciepłych krajów [cool]!

Autor:  klucha116 [ śr lut 26, 2003 11:09 am ]
Tytuł: 

Polak potrafi!!
Delikatnie na wagę, tak, żeby ni wygiąć osi i nie porysować cyferblatu!!
zacznij od przełżenia wskazówki przez bolec i zaznacz miejsce, w którym jest wsk. przed zdjęciem, żeby potem założyć tak samo!!
a jak chcesz rozebrać cały licznik, to się odezwij!! Coś pomyślimy :)
Pozdrawiam! [cool]

Autor:  Krzysztof [ śr lut 26, 2003 11:18 am ]
Tytuł: 

1.Tak zdecydowanie chce cały licznik rozebrać - a dlaczego trza przez ogranicznik ją przełożyć - sprężynka czy co
2. czy wskazówka jest zamontowana na wieloklinie?

Dzieki i proszę dalej o podpowiedzi

Autor:  Krzysztof [ śr lut 26, 2003 11:21 am ]
Tytuł: 

Przepraszam ale mam Slerozis Naturalis.
Chodzi mi tylko i wyłącznie o demontaż cyferblatu - reszty nie ruszam.

Autor:  klucha116 [ śr lut 26, 2003 12:26 pm ]
Tytuł: 

Przez dinks przekładasz w celu określenia pierwotnego położenia wskazówki, żeby później założyć ją tak samo i odczytywac prędkość zbliżoną do tej przed rozbebeszaniem!!
Wskazówka nie jest na wieloklinie, tylko na gładkiej ośce, ale dosyć mocno siedzi, dlatego przyłóż się do podważania (jak z kobietą - stanowczo i delikatnie zarazem i trzeba wiedzieć gdzie przycisnąć :oops: ), jak wymieniasz cyferblat to możesz być mniej ostrożny, ale pamiętaj o sprężynce pod cyferblatem - bardzo delikatna!!!!
P.S.
Jak będziesz przekładał wsk. przez dinks to określ położenie wsk. jak cyferblat będzie w pozycji poziomej, żeby nie było przekłamania ze względu na G.

Autor:  Krzysztof [ śr lut 26, 2003 12:31 pm ]
Tytuł: 

Dzięki - dzis spróbuję!!

Autor:  Idzik [ śr lut 26, 2003 10:27 pm ]
Tytuł: 

To nie jest skomplikowane, ale pamiętaj aby uważać na położenie wskazówki (jak radzą chłopaki), bo inaczej będziesz miał jak u mnie - licznik przekłamuję o równo 30 km/h...

Autor:  Krzysztof [ czw lut 27, 2003 12:19 pm ]
Tytuł: 

Intryguje mnie:
Co to znaczy mini TurboDiesel??

Autor:  Idzik [ czw lut 27, 2003 2:57 pm ]
Tytuł: 

Krzysztof pisze:
Intryguje mnie:
Co to znaczy mini TurboDiesel??


To chyba intrygowało wszystkich [zlosnik] [zlosnik] [zlosnik]

Oto cała historia jeszcze raz (tym razem w skrócie):

Wracałem z wakacji i w Austrii, poszła mi uszczelka pod głowicą. Autko naprawił jakiś "kowal" (tu znowu przepraszam naszego regionalnego [oczko] ), który żle dopasował wielkość uszczelki i kilka jeszcze innych elementów, w związku z czym tłukło klepało w silniku niemiłosiernie !!! Stąd wzięło się hasełko Turbodiesel... Na skutek wielu poprawek jakie poczyniłem, klekot zdecydowanie ucichł - dokonałem poprawki hasła na mini Turbo..... Jeśli tylko się z tym uporam dopisek zniknie...

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/