MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://forum.w114-115.org.pl/ |
|
[W123] skaczący wskaźnik paliwa https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=19111 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Elwood BLUES MOBIL [ pt cze 02, 2006 5:58 pm ] |
Tytuł: | [W123] skaczący wskaźnik paliwa |
Witam. Problem mam ze skaczącym wskaźnikiem paliwa, trochę mnie to wnerwia bo nie wiem jaki jest faktyczny stan paliwa. Czujnik w baku przeczyszony, sprawdzany na 2 różnych tak samo jaki i wskaźniki podłączane były 2 różne i za każdym razem to samo. Podejrzewam wiązkę kabli którą podłącza się do zegarów gdyż po poruszaniu całymi zegarami wtedy wskazówka skacze no i takźe podczas jazdy i po zwalnianiu hamulca ręcznego. Czy ktoś miał taki problem? pyt2. gdzie dokładnie powinna się znajdować wskazówka paliwa przed przekręceniem jeszcze kluczyka w stacyjce, czyli przed włączeniem zapłonu, u mnie się przesunęła i nie wiem dokładnie w którym miejscu trójkącika powinna być ![]() |
Autor: | maniakw123 [ pt cze 02, 2006 9:59 pm ] |
Tytuł: | |
Miałem taki problem. Ale wszystko wróciłol do normy po rozłożeniu wtyczki prądowej włączanej z tyłu zegarów i powlutowywaniu na nowo kabelków. Operację otwierania wtyczki trzeba przeprowadzićostrożnie żeby się kabelki nie pomieszały, chyba że masz opis kolorów przewodów i ich pozycji we wtyczce wtedy można być trochę mniej ostrożnym. Jakby co mogę podesłać opis przewodów. Aha jeszcze nieraz należało trochę pościskać te styki we wtyczce. |
Autor: | erio [ sob cze 03, 2006 10:00 am ] |
Tytuł: | |
pewno to nie do ciebie, ale jak ktos będzie "szukał" to napiszę, u mnie pomogło wyczyszczenie miedzianych drubików po których jeździ pływak , przejechalem po nich nożem zdzierając zielony osad ... dopiero za 2gim czyszczeniem czujnika na to wpadlem .... teraz chodzi jak marzenie |
Autor: | Elwood BLUES MOBIL [ sob cze 03, 2006 6:26 pm ] |
Tytuł: | |
Dzięki za info, czyjniku paliwa mam sprawny i dokłądnie oczyszczony zresztą było sprawdzane na dwóch czujnikach i wskaźnikach i za każdym razem sobie skacze, tak więc teraz pozostaje mi przelutowanie wtyczki ![]() Powiedzcie mi teraz czy jest jakaś możliwość sprawdzenia poprawnych odczytów wskazań: na starych zegarach temp. zbliżała się do nie oznaczonej kreski ponad 80 a na tym pare milimnetrów ponad 80 czyli tak jak powinno być, a wskaźnik ciśnienia oleju po przejechaniu 30 km z prędkoćią 90kn/h pokazuje 1,3 na poprzednim 0,8 teraz jest fajnie bo mniej więcej tak jak powinno być i lepiej niż poprzednio tylko na ile jest to prawdą??? Dodam że teraz mam wskaźniki z benzynowca ale to chyba nie ma różnicy??? Pozdrawiam |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |