MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://forum.w114-115.org.pl/

[W123] skaczący wskaźnik paliwa
https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=19111
Strona 1 z 1

Autor:  Elwood BLUES MOBIL [ pt cze 02, 2006 5:58 pm ]
Tytuł:  [W123] skaczący wskaźnik paliwa

Witam.

Problem mam ze skaczącym wskaźnikiem paliwa, trochę mnie to wnerwia bo nie wiem jaki jest faktyczny stan paliwa. Czujnik w baku przeczyszony, sprawdzany na 2 różnych tak samo jaki i wskaźniki podłączane były 2 różne i za każdym razem to samo. Podejrzewam wiązkę kabli którą podłącza się do zegarów gdyż po poruszaniu całymi zegarami wtedy wskazówka skacze no i takźe podczas jazdy i po zwalnianiu hamulca ręcznego. Czy ktoś miał taki problem?

pyt2. gdzie dokładnie powinna się znajdować wskazówka paliwa przed przekręceniem jeszcze kluczyka w stacyjce, czyli przed włączeniem zapłonu, u mnie się przesunęła i nie wiem dokładnie w którym miejscu trójkącika powinna być
Obrazek

Autor:  maniakw123 [ pt cze 02, 2006 9:59 pm ]
Tytuł: 

Miałem taki problem. Ale wszystko wróciłol do normy po rozłożeniu wtyczki prądowej włączanej z tyłu zegarów i powlutowywaniu na nowo kabelków. Operację otwierania wtyczki trzeba przeprowadzićostrożnie żeby się kabelki nie pomieszały, chyba że masz opis kolorów przewodów i ich pozycji we wtyczce wtedy można być trochę mniej ostrożnym. Jakby co mogę podesłać opis przewodów.

Aha jeszcze nieraz należało trochę pościskać te styki we wtyczce.

Autor:  erio [ sob cze 03, 2006 10:00 am ]
Tytuł: 

pewno to nie do ciebie, ale jak ktos będzie "szukał" to napiszę, u mnie pomogło wyczyszczenie miedzianych drubików po których jeździ pływak , przejechalem po nich nożem zdzierając zielony osad ... dopiero za 2gim czyszczeniem czujnika na to wpadlem .... teraz chodzi jak marzenie

Autor:  Elwood BLUES MOBIL [ sob cze 03, 2006 6:26 pm ]
Tytuł: 

Dzięki za info, czyjniku paliwa mam sprawny i dokłądnie oczyszczony zresztą było sprawdzane na dwóch czujnikach i wskaźnikach i za każdym razem sobie skacze, tak więc teraz pozostaje mi przelutowanie wtyczki :(..
Powiedzcie mi teraz czy jest jakaś możliwość sprawdzenia poprawnych odczytów wskazań: na starych zegarach temp. zbliżała się do nie oznaczonej kreski ponad 80 a na tym pare milimnetrów ponad 80 czyli tak jak powinno być, a wskaźnik ciśnienia oleju po przejechaniu 30 km z prędkoćią 90kn/h pokazuje 1,3 na poprzednim 0,8 teraz jest fajnie bo mniej więcej tak jak powinno być i lepiej niż poprzednio tylko na ile jest to prawdą???
Dodam że teraz mam wskaźniki z benzynowca ale to chyba nie ma różnicy???
Pozdrawiam

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/