MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://forum.w114-115.org.pl/ |
|
[W123] Hamulce BRAK!!!!??? https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=19023 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | MercSwir [ ndz maja 28, 2006 7:49 pm ] |
Tytuł: | [W123] Hamulce BRAK!!!!??? |
Słuchajcie mam problem. Podczas ostrego hamowania przy prędkości ok 60km/h hamulce ZNIKAJĄ tzn przestają hamować musze puścić pedał i jeszcze raz go nacisnąć wtedy zyleta....... ale pewnie kiedyś nezdąże drugi raz nacisnąć i co wtedy wole nie myśleć. I tu pojawia sie pytanie czy moge posmarować pani kanapke ![]() |
Autor: | Xytras [ ndz maja 28, 2006 7:58 pm ] |
Tytuł: | |
U mnie tak bylo to silownik byl zdechniety :] |
Autor: | MercSwir [ ndz maja 28, 2006 8:06 pm ] |
Tytuł: | |
no tak ale starczy zmienić jakieś reperaturki czy cały siłownik???? |
Autor: | Xytras [ ndz maja 28, 2006 8:10 pm ] |
Tytuł: | |
Ja chyba wymienilem jakies gumki reperaturki ![]() |
Autor: | MercSwir [ ndz maja 28, 2006 8:20 pm ] |
Tytuł: | |
a pamiętasz moze ile to kosztowało?? niemam za dużo kasy (chyba jak większość w tym kraju) więc na nowy siłownik kasy nimam ![]() |
Autor: | Maniek [ ndz maja 28, 2006 8:35 pm ] |
Tytuł: | |
a płyn hamulcowy to kiedyś zmieniałeś??? Pytam poważnie bo to typowe objawy. Stary płyn z dużą zawartością wody, pod dużym ciśnieniem nagrzewa się i płyn się zamienia w gaz |
Autor: | wielki3333 [ ndz maja 28, 2006 9:05 pm ] |
Tytuł: | |
a może tylko zapowietrzone ale pewnie wypadało by zmienić płyn i odpowietrzyć hamulce |
Autor: | robson99 [ ndz maja 28, 2006 9:29 pm ] |
Tytuł: | |
raz przelalem plynu ponad znak max i mialem podobne objawy - musialem pompowac hamulec choc bardziej prawdopodobny wydaje mi sie stary plyn |
Autor: | MercSwir [ ndz maja 28, 2006 10:03 pm ] |
Tytuł: | |
płyn jest świeżutki :/ zmieniałem zaciski i płyn przy okazji to chyba oczywiste ![]() ![]() |
Autor: | Pioterek [ ndz maja 28, 2006 10:51 pm ] |
Tytuł: | |
Witam, Panowie! Rozumiem, że pisząc "SIŁOWNIK" macie na myśli POMPĘ HAMULCOWĄ, ale bardzo proszę nazywać rzeczy po imieniu! ![]() ![]() ![]() Siłownik to jest w widlaku, albo cyklopie lub innym sprzęcie do rycia w ziemi ![]() Wracając do tematu: objaw jak pisał Maniek typowy dla starego płynu, ale jak masz nowy, to prawdopodobne są przecieki w pompie tzn. ciśnienie ucieka bokami, bo uszczelki nie trzymają. Wymiana gumek to mały problem i mały koszt, ale jeśli korpus ma spore wżery takie działanie nic nie da i będziesz musiał wymienić pompę na nową. Pozdrawiam |
Autor: | Wookee [ pn maja 29, 2006 9:22 am ] |
Tytuł: | |
A jeszcze jedno pytanie - czy tak jest cały czas, czy dopiero po przejechaniu jakiegoś odcinka? O zatartych klockach i ich wpływie na płyn już bywało na Forum. |
Autor: | Xytras [ pn maja 29, 2006 9:34 am ] |
Tytuł: | |
Oczywiscie ze pompa ![]() |
Autor: | Wojtyla [ pn maja 29, 2006 9:37 am ] |
Tytuł: | |
Witam Pioterek pisze: Rozumiem, że pisząc "SIŁOWNIK" macie na myśli POMPĘ HAMULCOWĄ, ale bardzo proszę nazywać rzeczy po imieniu!
Siłownik to jest w widlaku, albo cyklopie lub innym sprzęcie do rycia w ziemi Nie chcęsię kłucić ale siłownik to nie tylko pompa hamulcowa czy też zaciśk hamulcowy siłownikiem również jest serwo, podciśnieniowy przyśpieszacz zapłonu cy siłownik pull down ![]() a teraz do rzeczy sprawdź przewody czy nie ma wycieków, objawy jak przy zapowietrzeniu układu jakby była trafiona pompa hamulcowa to by przepuszczała w dwie strony za każdym razem ( TZW. GOTOWANIE ) zwróć też uwagę czy elastyczne przewody nie puchną podczas hamowania ( powinny być wymieniane co 5 lat ale tylko powinny być ... bo życie to weryfikuje ![]() ![]() pozdro |
Autor: | MercSwir [ pn maja 29, 2006 7:17 pm ] |
Tytuł: | |
więc tak. Płyn nowy klocki nowe zaciski co miesiąc smarowane i "ćwiczone" więc zostaje tylko pompa ![]() ![]() ![]() |
Autor: | Janfocus [ wt maja 30, 2006 12:03 am ] |
Tytuł: | |
na moje oko to padla jedna sekcja pompy... |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |