Witam jezeli chodzi o podłączenie to doradzam bezpośrednie podłaczenie plusa czyli kabla prądowego radia do akumulatora..oczywiście po drodze zaopatrzyć przewód w bezpiecznik czyli kabel od akumulatora w miare gruby o przekroju mniej wiecej 2.5 mm pózniej bezpiecznik ok. 8-16A (radio i tak posiada swój bezpiecznik ,przynajmnije powinno
![[zlosnik]](./images/smilies/zlosnik.gif)
) i pózniej kabel do radia.Takie podłączenie nie jest zakłócane przez inne odbiorniki(wycieraczki,zapalniczka,kierunkowskazy) i bardzo dobrze zasila radioodbiornik bez jakichkolwiek przerw w dostarczaniu mocy.
Natomiast minus czyli masa radia podłaczyć do dobrze przewodzacej częsci stalowej karoserii aut anienarażonej na wilgoć i udezenia oraz oberwania.miejsce takie dobrze wyczyścić a przewód bardzo dobrze przykrecić.
Z głosnikami to już chyba większego problemu nie ma ,na tył auta poprowadzic w tunelu i pod dywanikami zeby nie były przyciśnięte zadnym przedmiotem co może powodować zle odtwarzanie dzwięku a z przodu montaż kabli pod kokpitem do gniazd głośników.W zalezności od montowanych głośników trzeba też brac pod uwage ich moc i dobrać odpowiednia grubość kabli co znacznie poprawia jakość dzwięku tym bardziej jezeli chodzi o duze auta takie jak Mercedesy
![[cool]](./images/smilies/cool.gif)
gdzi eodległość od żródła dzwięku jest znaczna.Powodzenia
