MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://forum.w114-115.org.pl/ |
|
[W123] Zamiana włącznika awarii ze starego na nowy typ https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=18649 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Mike_THE_GR8 [ ndz maja 07, 2006 3:11 pm ] |
Tytuł: | [W123] Zamiana włącznika awarii ze starego na nowy typ |
Jak w temacie, plazuję zmianę włącznika awaryjnych na ten mały (taki, jak w W201). Pytanie jest takie: jak to nalezy podpiąć. Wiem, że stary typ jest zinetgrowany z przerywaczem kierunków - a jak to jest w nowym? Czy ktoś przerabiał taką operację i może się podzielić uwagami i poradami? Niestety szukaczka nie zgłosiła podobnych tematów ![]() |
Autor: | Grakoz [ ndz maja 07, 2006 3:18 pm ] |
Tytuł: | |
w nowym typie przerywacz jest oddzielnie. nie wiem dokładnie gdzie się znajduje ale jak pracuje to tykanie dochodzi gdzieś spod deski rozdzielczej |
Autor: | bary123ce [ ndz maja 07, 2006 3:59 pm ] |
Tytuł: | |
jak to?? ja mam nowy i tykanie przerywacza mam pod popielniczką, w tunelu ![]() |
Autor: | Mike_THE_GR8 [ ndz maja 07, 2006 5:49 pm ] |
Tytuł: | |
Grakoz pisze: w nowym typie przerywacz jest oddzielnie.
Tak właśnie podejrzewałem, bo sam włącznik jest niewielki. Pytanie, czy ktoś bawił się w zmianę tego włącznika i czy da się wykorzystać przerywacz, który jest w starym włączniku a wyprowadzić tylko okablowanie pod mały włącznik? |
Autor: | Janfocus [ pn maja 08, 2006 6:54 pm ] |
Tytuł: | |
A jeśli można wiedzieć po co przerabiać na nowy typ? Ja ostatnio przerabiałem w swoim regenerację starego przerywacza, w razie czego służę info... |
Autor: | Mike_THE_GR8 [ wt maja 09, 2006 10:38 am ] |
Tytuł: | |
Janfocus pisze: A jeśli można wiedzieć po co przerabiać na nowy typ?
Ależ oczywiście, że można wiedzieć. Względy estetyczno-praktyczne, tylko i wyłącznie. Po prostu bardziej mi pasuje mały włącznik dość wysoko (pomiędzy innymi przyciskami nad panelem ogrzewania - tego dużego żadną miarą tam nie zmieszczę, zresztą wyglądałby conajmniej dyskusyjnie w tym miejscu) a nie schowany gdzieś między fotelami. |
Autor: | Grigorij0 [ wt maja 09, 2006 12:11 pm ] |
Tytuł: | |
W "wariancie małego przycisku" przerywacz jest pod popielniczką, tzn gdy zdejmie się pokrywkę przy drążku biegów jest on widoczny. Myślę że wymiana dużego na mały jest możliwa- w końcu obydwa działają na tej samej zasadzie, będzie tam jednak troche "rzeźbienia", musiałbyś obejrzeć u kogoś schemat podłączenia przewodów w "wariancie małego przycisku" i porównać go z dużym. |
Autor: | Mike_THE_GR8 [ wt maja 09, 2006 2:02 pm ] |
Tytuł: | |
Grigorij0 pisze: (...) musiałbyś obejrzeć u kogoś schemat podłączenia przewodów w "wariancie małego przycisku" i porównać go z dużym.
O właśnie o to się rozbija od początku tego tematu, szukam kogoś, kto robił coś takiego u siebie i ma wiedzę (fotki), co trzeba gdzie podłączyć lub też mieszka akceptowalnie blisko i będe mógł zobaczyć coś takiego "na żywo" ![]() |
Autor: | arturb [ wt maja 09, 2006 9:39 pm ] |
Tytuł: | |
ja bede dzialal w czwartek, jezeli znajde wlasnie przelacznik z trzeciej serii. przekaznik juz mam. pozdr |
Autor: | dobrzan [ sob maja 20, 2006 2:55 pm ] |
Tytuł: | |
Przerabialem ten temat:))) mam u siebie maly wylacznik z osobnym przerywaczem podlaczony w miejsce starego duzego zintegrowanego:)) jak cos to dawaj na priv |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |