MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pn sie 25, 2025 5:55 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Post: ndz maja 07, 2006 3:11 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw wrz 13, 2001 2:00 am
Posty: 1561
Lokalizacja: [KR/KWI] Kraków i okolice
Jak w temacie, plazuję zmianę włącznika awaryjnych na ten mały (taki, jak w W201). Pytanie jest takie: jak to nalezy podpiąć. Wiem, że stary typ jest zinetgrowany z przerywaczem kierunków - a jak to jest w nowym? Czy ktoś przerabiał taką operację i może się podzielić uwagami i poradami? Niestety szukaczka nie zgłosiła podobnych tematów :-?

_________________
http://pulpecik.pl/" onclick="window.open(this.href);return false; - Co dziś zjesz dobrego?
_________________
Ex MB C123 '80 300CD
Ex MB C124 '87 230CE
FSM 126el '95


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz maja 07, 2006 3:18 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sty 23, 2004 4:36 pm
Posty: 587
Lokalizacja: Augustów woj. Podlaskie
w nowym typie przerywacz jest oddzielnie. nie wiem dokładnie gdzie się znajduje ale jak pracuje to tykanie dochodzi gdzieś spod deski rozdzielczej :D a nie jak w starym z tunelu.

_________________
MB W202 '97 200 KOMPRESSOR
MB W123 '84 240 Diesel (tatowóz)
R.I.P FSO Polonez ATU 96' 1,6 GLI [1,4 16V Rover]

Ex: W123 80' 240D; W123 83' 200D; W123 84' 240D; W123 81' 200D


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz maja 07, 2006 3:59 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 19, 2005 3:53 am
Posty: 3996
Numer GG: 3939571
Lokalizacja: Zielona Góra
jak to?? ja mam nowy i tykanie przerywacza mam pod popielniczką, w tunelu :o

_________________
S124 E300 TDT '95
W124 500E '92
W124 E320CE ' 95
W124 220E '93
S124 280TE '92
W140 500SE '94


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz maja 07, 2006 5:49 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw wrz 13, 2001 2:00 am
Posty: 1561
Lokalizacja: [KR/KWI] Kraków i okolice
Grakoz pisze:
w nowym typie przerywacz jest oddzielnie.


Tak właśnie podejrzewałem, bo sam włącznik jest niewielki.
Pytanie, czy ktoś bawił się w zmianę tego włącznika i czy da się wykorzystać przerywacz, który jest w starym włączniku a wyprowadzić tylko okablowanie pod mały włącznik?

_________________
http://pulpecik.pl/" onclick="window.open(this.href);return false; - Co dziś zjesz dobrego?
_________________
Ex MB C123 '80 300CD
Ex MB C124 '87 230CE
FSM 126el '95


Na górę
 Tytuł:
Post: pn maja 08, 2006 6:54 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr gru 14, 2005 8:08 pm
Posty: 2975
Lokalizacja: W-Wa
A jeśli można wiedzieć po co przerabiać na nowy typ? Ja ostatnio przerabiałem w swoim regenerację starego przerywacza, w razie czego służę info...

_________________
W126'89 300SE "Piękniak"
ex W202'99 C200 KOMPRESSOR Sport
ex W126'89 500SE "eSa" -jak Smok -znaczy Smoczyca :)
ex W110'64 200D "Kaczuszka"
ex W123'81 240D "Niszczyciel" -obecnie tatowóz
ex 353W'87


Na górę
 Tytuł:
Post: wt maja 09, 2006 10:38 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw wrz 13, 2001 2:00 am
Posty: 1561
Lokalizacja: [KR/KWI] Kraków i okolice
Janfocus pisze:
A jeśli można wiedzieć po co przerabiać na nowy typ?

Ależ oczywiście, że można wiedzieć. Względy estetyczno-praktyczne, tylko i wyłącznie. Po prostu bardziej mi pasuje mały włącznik dość wysoko (pomiędzy innymi przyciskami nad panelem ogrzewania - tego dużego żadną miarą tam nie zmieszczę, zresztą wyglądałby conajmniej dyskusyjnie w tym miejscu) a nie schowany gdzieś między fotelami.

_________________
http://pulpecik.pl/" onclick="window.open(this.href);return false; - Co dziś zjesz dobrego?
_________________
Ex MB C123 '80 300CD
Ex MB C124 '87 230CE
FSM 126el '95


Na górę
 Tytuł:
Post: wt maja 09, 2006 12:11 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr sie 31, 2005 12:17 am
Posty: 855
Lokalizacja: Pułtusk, gdy studiuję- Słodowiec
W "wariancie małego przycisku" przerywacz jest pod popielniczką, tzn gdy zdejmie się pokrywkę przy drążku biegów jest on widoczny. Myślę że wymiana dużego na mały jest możliwa- w końcu obydwa działają na tej samej zasadzie, będzie tam jednak troche "rzeźbienia", musiałbyś obejrzeć u kogoś schemat podłączenia przewodów w "wariancie małego przycisku" i porównać go z dużym.

_________________
www.asgpultusk.pl/
Peugeot 106 1.1i
W123 200D '81
W124 E250TD '94
808 (w krainie wiecznych ciężarówek) -> 813 '82
Sprinter 312 MAX '95
Suzuki Samuraj


Na górę
 Tytuł:
Post: wt maja 09, 2006 2:02 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw wrz 13, 2001 2:00 am
Posty: 1561
Lokalizacja: [KR/KWI] Kraków i okolice
Grigorij0 pisze:
(...) musiałbyś obejrzeć u kogoś schemat podłączenia przewodów w "wariancie małego przycisku" i porównać go z dużym.

O właśnie o to się rozbija od początku tego tematu, szukam kogoś, kto robił coś takiego u siebie i ma wiedzę (fotki), co trzeba gdzie podłączyć lub też mieszka akceptowalnie blisko i będe mógł zobaczyć coś takiego "na żywo" [zlosnik]

_________________
http://pulpecik.pl/" onclick="window.open(this.href);return false; - Co dziś zjesz dobrego?
_________________
Ex MB C123 '80 300CD
Ex MB C124 '87 230CE
FSM 126el '95


Na górę
 Tytuł:
Post: wt maja 09, 2006 9:39 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: czw kwie 03, 2003 10:07 am
Posty: 352
Lokalizacja: Szczerców/Łódzkie
ja bede dzialal w czwartek, jezeli znajde wlasnie przelacznik z trzeciej serii. przekaznik juz mam. pozdr

_________________
W 123/ 81r - 2.3E " Helena"
W 168/ 01r - 1.7 CDI
ex:
W 221/ 04r - E320 4matic
W 140/ 98r - CL 500
W 124/ 91r - 300CE 24V


Na górę
 Tytuł:
Post: sob maja 20, 2006 2:55 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 02, 2003 10:59 am
Posty: 851
Lokalizacja: Stargard (koło Kruszyna:))
Przerabialem ten temat:))) mam u siebie maly wylacznik z osobnym przerywaczem podlaczony w miejsce starego duzego zintegrowanego:)) jak cos to dawaj na priv

_________________
W123 240D - 1978 "CONDOR" - rozstaliśmy się....
S211 320CDI - 2003 "WAVE" - poretrofitowany
S212 350CDI - 2013 "BIAŁAS" - poretrofitowany
W164 ML 320CDI - 2007 "CZARNY" - nieretrofitowany


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl