MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://forum.w114-115.org.pl/ |
|
POMOCY !!! https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=1859 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Idzik [ ndz lut 16, 2003 9:26 pm ] |
Tytuł: | POMOCY !!! |
Mam problem z moją beczką... Przez miesiąc stała nieruchomo (jedynie odpalana co jakiś czas) ![]() |
Autor: | MacKuz [ pn lut 17, 2003 1:12 pm ] |
Tytuł: | |
nie bardzo rozumiem objawy dodajesz gazu a auto zamiast jechac tylko hałasuje czyli co zwiększają sie obroty silnika a predkość nie wzrasta ? |
Autor: | Daniel [ pn lut 17, 2003 4:53 pm ] |
Tytuł: | |
Nie chce kolegi straszyc, ale u mnie takie objawy - wysokie obroty i brak napedu - zwiazane byly ze skrzynia biegow (o ile to automat). |
Autor: | Kowal [ pn lut 17, 2003 6:01 pm ] |
Tytuł: | |
A jak reaguje na hamulec??? Bo może na ręcznym zostawiłeś i coś się zblokowało i najzwyczajniej w świecie jedziesz i hamujesz na raz ![]() |
Autor: | Idzik [ pn lut 17, 2003 6:28 pm ] |
Tytuł: | |
Więc ogólnie to wygląda tak: I i II bieg auto jedzie w miarę (aczkolwiek zauważalnie wolniej się zbiera i więcej hałasuje zwiększając obroty ![]() ad. Daniel - u mnie manual... ad. Kowal- autko nie stało na ręcznym - aczkolwiek musiałem "odmrozić" go od podłoża... Ogólnie nie za bardzo wiem co robić... Jutro mam zamiar wybrać się nim na przejażdzkę do szkoły... może się rozrusza... A niedługo mam już gratisowy przegląd to może coś poprawią... |
Autor: | webster [ pn lut 17, 2003 7:19 pm ] |
Tytuł: | |
Sytuacja jest ciężka, ale do wyjaśnienia...ale mam pewien problem: Jak mam rozumieć twój opis? Masz beczkę 2 300 na benzynie czy z silnikiem diesla w turbo? ![]() |
Autor: | Idzik [ pn lut 17, 2003 11:31 pm ] |
Tytuł: | |
webster pisze: Sytuacja jest ciężka, ale do wyjaśnienia...ale mam pewien problem:
Jak mam rozumieć twój opis? Masz beczkę 2 300 na benzynie czy z silnikiem diesla w turbo? ![]() Długa historia... ale już Ocet dopytywał się kiedyś o ten dopisek Turbodiesel... Mam 2300 w benzynie, a dopisek dotyczy klepania które dochodziło z silnika jak mi jakiś "kowal" (Kowal nie obraź się) źle spasował silnik po awarii w Austrii... |
Autor: | MacKuz [ wt lut 18, 2003 12:17 pm ] |
Tytuł: | |
Może sprzęgło sie slizga ?? |
Autor: | Idzik [ wt lut 18, 2003 6:14 pm ] |
Tytuł: | |
MacKuz pisze: Może sprzęgło sie slizga ??
To również odpada... |
Autor: | Sebaa [ wt lut 18, 2003 6:45 pm ] |
Tytuł: | Re: POMOCY !!! |
Idzik pisze: Mam problem z moją beczką... Przez miesiąc stała nieruchomo (jedynie odpalana co jakiś czas)
![]() Cześć! Sprawdź opory toczenia. Możliwe, że tłoczki w zaciskach hamulcowych się lekko zblokowały. Inna ewentualna możliwość to wytrącenie się wody w zbiorniku paliwa. Ile miałeś paliwa w czasie postoju? Jak mało to prawdopodobne, że pogorszyły się jego właściwości "pędne". Oprócz tego przejrzyj wszystkie przewody elektryczne i przewody podciśnieniowe. Czasem podczas zimowania coś lubi się rozłączyć, sparcieć lub podrdzewieć... Powodzenia i pozdrawiam ![]() |
Autor: | Idzik [ wt lut 18, 2003 6:54 pm ] |
Tytuł: | Re: POMOCY !!! |
Sebaa pisze: Cześć!
Sprawdź opory toczenia. Możliwe, że tłoczki w zaciskach hamulcowych się lekko zblokowały. Inna ewentualna możliwość to wytrącenie się wody w zbiorniku paliwa. Ile miałeś paliwa w czasie postoju? Jak mało to prawdopodobne, że pogorszyły się jego właściwości "pędne". Oprócz tego przejrzyj wszystkie przewody elektryczne i przewody podciśnieniowe. Czasem podczas zimowania coś lubi się rozłączyć, sparcieć lub podrdzewieć... Powodzenia i pozdrawiam ![]() Paliwa miałem malutko (resztka rezerwy)... Przewody mam zamiar sprawdzić - może rzeczywiście tam się coś pochrzaniło, w końcu porę mamy mocno śniegowo-wilgotną... |
Autor: | Kowal [ wt lut 18, 2003 8:19 pm ] |
Tytuł: | |
Jak byś chciał przewody wysokiego napięcia to daj znać bo nie tak dawno kupiłem 2 komplety:) tzn. ja jeden a kumpel mi drugi i tak mam teraz zestaw do ośmiocylindrowca:) To są przewody Championa z potrójnym siliconem czy jakoś tak... W gruncie rzeczy przewodzą prąd ![]() |
Autor: | Sebian [ śr lut 19, 2003 4:19 pm ] |
Tytuł: | |
Idzik pisze: Więc ogólnie to wygląda tak: I i II bieg auto jedzie w miarę (aczkolwiek zauważalnie wolniej się zbiera i więcej hałasuje zwiększając obroty
![]() ad. Daniel - u mnie manual... ad. Kowal- autko nie stało na ręcznym - aczkolwiek musiałem "odmrozić" go od podłoża... Ogólnie nie za bardzo wiem co robić... Jutro mam zamiar wybrać się nim na przejażdzkę do szkoły... może się rozrusza... A niedługo mam już gratisowy przegląd to może coś poprawią... Miałem dokąłdnie o samo, ale w W123 300D. Winne było paliwo i niska temperatura. Muł jak cholera - nie jeździła szybciej jak 60km/h. Pojechałem na CPN, wlałem troche Skyyd'a i do pełna ropki - po kilku minutach problem minął i znów pomykałem 140km/h... wkierunku kolejnego dzwona ![]() |
Autor: | Idzik [ śr lut 19, 2003 5:03 pm ] |
Tytuł: | |
Sebian pisze: Miałem dokąłdnie o samo, ale w W123 300D. Winne było paliwo i niska temperatura. Muł jak cholera - nie jeździła szybciej jak 60km/h. Pojechałem na CPN, wlałem troche Skyyd'a i do pełna ropki - po kilku minutach problem minął i znów pomykałem 140km/h... wkierunku kolejnego dzwona
![]() Tylko co ja bym miał wlać do mojego... |
Autor: | Ocet [ śr lut 19, 2003 9:58 pm ] |
Tytuł: | |
Dynx, Panie dynx |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |