MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pn sie 25, 2025 9:19 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Post: sob kwie 22, 2006 11:08 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr gru 14, 2005 8:08 pm
Posty: 2975
Lokalizacja: W-Wa
Witam, otóż jak śmigam na 3-cim biegu i zdejmę nogę z gazu, to odbija mi w lewarek (silne drgania lewarka), mam pewne podejrzenia co do poduszki pod skrzynia biegów, bo jak ostatnio wymieniałem olej, to wydała mi się nieco za miękka, ale nie jestem pewien czy to jest przyczyna, może Ktoś miał już takie problemy i może doradzić gdzie szukać?

pozdrawiam

_________________
W126'89 300SE "Piękniak"
ex W202'99 C200 KOMPRESSOR Sport
ex W126'89 500SE "eSa" -jak Smok -znaczy Smoczyca :)
ex W110'64 200D "Kaczuszka"
ex W123'81 240D "Niszczyciel" -obecnie tatowóz
ex 353W'87


Na górę
Post: pn kwie 24, 2006 9:09 am 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: wt paź 21, 2003 1:54 pm
Posty: 812
Lokalizacja: Slask
Janfocus pisze:
mam pewne podejrzenia co do poduszki pod skrzynia biegów, ale nie jestem pewien czy to jest przyczyna, może Ktoś miał już takie problemy i może doradzić gdzie szukać?

pozdrawiam

Dołączam się do pytania mam tak na 4-tym biegu .szczególnie kiedy jadę z górki :) śmieszne ale tak to wygląda .

_________________
Zastosowanie do Diesla OR pozwala zmniejszyć o połowę ilość dwutlenku węgla. Przy spalaniu oleju roślinnego siarki nie ma,powstaje o 80 procent mniej cząstek stałych. Na nich osadzająsię węglowodory aromatyczne wywołujące choroby nowotworowe.
W123 200D


Na górę
 Tytuł:
Post: pn kwie 24, 2006 11:20 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: sob lut 18, 2006 2:12 pm
Posty: 323
Lokalizacja: Warszawa
I u mnie podobnie w manualu 4 tyle, że wyskakuje mi czasami i zaraz po wrzuceniu 3ki.

_________________
------ W123 QP "Smoczyca" ------
---- Ex W124 QP "Nietoperz" -----
--------- W140 "Helga" -----------


Na górę
 Tytuł:
Post: pn kwie 24, 2006 2:21 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sty 28, 2006 10:38 am
Posty: 67
Lokalizacja: Lublin
Witam
Ja mialem podobny problem z IIIcim biegiem tzn wyskakiwal plus ciezko wchodzil
Pomogla wymiana tej czesci z boku skrzyni ktora laczy sie z wodzikami i wrzuca odpowiedni bieg (calosci z deklem)
Pozdrawiam


Na górę
 Tytuł:
Post: pn kwie 24, 2006 4:01 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 29, 2006 10:24 am
Posty: 5349
Numer GG: 60349017
Lokalizacja: Bolesławiec
Czasem wystarczy wymienić mały ,okrągły, plastkiowy element znajdujący się w miejscu łączenia (jak to nazwać?)elementu metalowego idącego od lewarka do skrzyni.To zazwyczaj pomaga.Jesli nie to można jeszcze regulować na tymże łączeniu.Znajdują się tam aluminiowe srubki z oczkiem w które to wciska się ten okrągły plastik.
Pewnego razu miałem cały ten pręt za krótki,chyba od innego MB i na wstecznym po ostrym dodaniu gazy wyskakiwał bieg.
Kazdy mechanik chciał zrzucac skrzynię i kasowac jak za zboże.
A wystarczylo wymienic ten pręt.H.R Etzold-to mu się akurat udało odpowiednio wyłożyć w sławnej niebieskie książce.


Na górę
 Tytuł:
Post: pn kwie 24, 2006 4:51 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt kwie 27, 2004 2:19 pm
Posty: 3084
Lokalizacja: Żory
Tak o te tulejki chodzi, dostepne sa za grosze odpowiedniki gumowe, w ASO moze sa oryginaly, ale wlasnie ja mialem straszne luzy przed wymiana, po wymianie wlasnie mi IV wyskakuje [wscieklosc]


Na górę
 Tytuł:
Post: pn kwie 24, 2006 4:59 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 29, 2006 10:24 am
Posty: 5349
Numer GG: 60349017
Lokalizacja: Bolesławiec
Xytras pisze:
Tak o te tulejki chodzi, dostepne sa za grosze odpowiedniki gumowe, w ASO moze sa oryginaly, ale wlasnie ja mialem straszne luzy przed wymiana, po wymianie wlasnie mi IV wyskakuje [wscieklosc]


W ASO sa za grosze.
Musisz wyregulować dokładnie cięgna.W tej książce o której każdy słyszał i o której pisałem jest to dość przystępnie opisane.Wystarczy dorobic odpowiedni sworzeń,i zajmuje to chwilkę.
Taka regulacja metodą prób i błędów grozi startą nerwów.Przerabiałem to w deszczu także podwójna dawka emocji:).Ze sworzniem spoko robótka na niedzielne popołudnie.
Ale u Ciebie może wystraczy tą aluminiową śrubke obrócić o jeden może dwa obroty.


Na górę
 Tytuł:
Post: pn kwie 24, 2006 5:08 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt kwie 27, 2004 2:19 pm
Posty: 3084
Lokalizacja: Żory
No musze przesunac, bo III wchodzi ok, ale juz IV wyskakuje, tyle ze juz dwa razy przesuwalem i jest dobrze, wyskakuje raz za ruski rok ;)


Btw. te w ASO to sa tylkoz gumy, czy dwie plastikowe tulejki i wew polaczone pierscieniem gumowym??


Na górę
 Tytuł:
Post: wt kwie 25, 2006 7:39 am 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 29, 2006 10:24 am
Posty: 5349
Numer GG: 60349017
Lokalizacja: Bolesławiec
Xytras pisze:

Btw. te w ASO to sa tylkoz gumy, czy dwie plastikowe tulejki i wew polaczone pierscieniem gumowym??


Ja kupiłem jako jeden element.Taka twardsza guma,a może to już plastik.
Napewno białe.


Na górę
 Tytuł:
Post: wt kwie 25, 2006 11:02 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt kwie 27, 2004 2:19 pm
Posty: 3084
Lokalizacja: Żory
No bo ja jak ogladalem u siebie przed wymiana to na cieglach mialem plastikowa tulejke i na tym wąsie od skrzyni tez, pomiedzy nimi cholerny luz wskazujacy na brak czegos, najpewniej gumy :)


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl