MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://forum.w114-115.org.pl/ |
|
[W123] Małe ciśnienie oleju silnik M102 https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=18232 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | vpiqs [ śr kwie 12, 2006 10:09 am ] |
Tytuł: | [W123] Małe ciśnienie oleju silnik M102 |
Witam serdecznie Od 2 dni mam problem z ciśnieniem oleju Na zimnym silniku na biegu jałowy wszystko ok cisnienie ok 1,8 - 2,0 Przy obrotach ok 2500 ciśnienie max po kilku minutach ciśnienie spada podczas jazdy ok 3000 obrotów ciśnienie 1,8 - 2,0 Czy ktoś zna przyczyne? Poprzednim razem kiedy miałem taką sytuację ustabilizowało sie po wymianie oleju teraz mam przejechane 2000 km na tym oleju. Czy zapowiada sie remont silnika? Auto ma przebieg 297 tys Proszę o pomoc |
Autor: | Boulik [ śr kwie 12, 2006 10:21 am ] |
Tytuł: | |
vpiqs pisze: Na zimnym silniku na biegu jałowy wszystko ok cisnienie ok 1,8 - 2,0
A powinno być 3!! Ja niedawno też tak miałem. Prawdopodobnie tylko zawiesił Ci się zaworek, lub coś ze sprężynką. U mnie podobno sprężynka straciła sprężystość ![]() http://www.w114-115.org.pl/forum/viewto ... enie+oleju No i koniecznie napisz co było, kiedy już rozwiążesz problem. |
Autor: | THC [ śr kwie 12, 2006 12:13 pm ] |
Tytuł: | |
Nie starszcie chłopaka remontem silnika. U mnie było tak samo wskaźnik dopiero na bardzo wysokich obrotach dochodził do 3. Podczas jazdy miał 1-2. Radzę wykręcic przewód którym olej płynie do wskaźnika i przedmuchać go sprężonym powietrzem. U mnie z filtra oleju odpadł kawałek jakiegos syfu i przytkał węzyk. Po wymianie oleju i filtra oraz po przedmuchaniu węzyka wszystko wróciło do normy.Może to tylko to. |
Autor: | elmo25 [ śr kwie 12, 2006 1:45 pm ] |
Tytuł: | |
Cześć Może masz tak samo jak u mnie, a mianowicie podejrzewam że dostaje mi się paliwo do oleju i bardzo go rozrzedza. Zobacz czy może nie przybywa Ci oleju. U mnie przed wymianą i na rozrzedzonym oleju smarowanie na biegu jałowym na zimnym silniku było 1,5 - 2, a na silniku rozgrzanym smarowanie spadało do 0,3 - 0,5. Po wymianie oleju i filtra smarowanie wskoczyło na 3(zimny silnik) i ok 2(rozgrzany) - na biegu jałowym. Po muśnięciu pedału gazu od razu idzie na 3. |
Autor: | vpiqs [ śr kwie 12, 2006 2:37 pm ] |
Tytuł: | |
Oleju nie przybywa, kolor oleju w normie tzn nie kawa z mlekiem wiec płyn chłodzący raczej sie nie dostaje do układu smarowania. Natomiast znika płyn chłodzący ale to raczej jest związane z jego wyciekiem bo czasami widac go pod samochodem:) |
Autor: | vpiqs [ pt kwie 14, 2006 7:46 am ] |
Tytuł: | |
Witam Wczoraj zabrałem sie za zaworek ciśnienie oleju (przy misce olejowej). Po wykręceniu śruby i wyjęciu sprężyny, "tłoczek" wyszedł bez jakichkolwiek problemów. Po dokładnych oględzinach były na nim ślady niewielkich obtarć, został więc przeszlifowany papierem 800. Mechanik srwierdził że nie to jest przyczyną małego ciśnienia oleju:( i zaczął montaż. Po chwili usłyszałem ale zaraz przecież ta sprężyna powinna stawiać opór przy dokręcaniu, a tego nie robi. Po naciągnięciu sprężyny i założeniu okazało się że na zimnym silniku mam cisnienie 3 czyli max po rozgrzaniu przy 2000 obrotow 3 ale na wolnych mam tylko 1 - 1,1. Na 300 tyś planuje wymiane łańcucha i pierścionków co Wy na to? |
Autor: | Frozen.Vodka [ sob kwie 15, 2006 9:02 pm ] |
Tytuł: | |
Czyli przy zimnym 3, na gorącym przy niskich obrotach 1,9 a przy wysokich znowu 3 to jest idealnie??? Czy coś jeszcze muszę poprawiać u "Myszy"? |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |