MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://forum.w114-115.org.pl/ |
|
[W123] 300 d z beczki do coupe https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=18208 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | mycha [ pn kwie 10, 2006 7:50 pm ] |
Tytuł: | [W123] 300 d z beczki do coupe |
witka wczoraj namierzyłem cupejke do sprzedazy za ok 6 kzł {do negocjacji ![]() ![]() Dodano po 3 godzinach. 6 minutach.: thx ![]() |
Autor: | Wookee [ wt kwie 11, 2006 9:21 am ] |
Tytuł: | |
Nie wiem co to jest dla Ciebie maskra, ale oprócz osprzętu dochodzi przeróbka łap. To co z tyłu też do przeróbki. Miłej zabawy. |
Autor: | THC [ wt kwie 11, 2006 10:50 am ] |
Tytuł: | Re: [W123] 300 d z beczki do coupe |
mycha pisze: czy zawieszenie z sedana to to samo co coupe?
Tak, z wyjątkiem sprężyn. |
Autor: | Janfocus [ wt kwie 11, 2006 11:44 am ] |
Tytuł: | |
Kiedys słyszałem od jednego inż, że nadwozia pod diesle były specjalnie selekcjonowane pod względem wytrzymałości na wibracje -nie wiem czy to prawda, ale powiedział mi że istnieje pewne ryzyko, ze jak się włozy diesla do nadwozia od benzyny to mogą podłóżnice/sanki pekać... Może ktoś wie coś dokładniej na ten temat? |
Autor: | Xytras [ wt kwie 11, 2006 12:01 pm ] |
Tytuł: | |
Ja bym w to nie wierzyl.... |
Autor: | _me: how_ [ wt kwie 11, 2006 12:51 pm ] |
Tytuł: | |
Janfocus pisze: Kiedys słyszałem od jednego inż, że nadwozia pod diesle były specjalnie selekcjonowane pod względem wytrzymałości na wibracje -nie wiem czy to prawda, ale powiedział mi że istnieje pewne ryzyko, ze jak się włozy diesla do nadwozia od benzyny to mogą podłóżnice/sanki pekać... Może ktoś wie coś dokładniej na ten temat?
Znaczy się, że najpierw produkowali, a potem komisyjnie wybierali te okazy, do których diesla możnabyło zamontować? ![]() Kiedyś pytałem o to na 123.de i nikt nie potwierdził nawet rzekomej zwiększonej ilości zgrzewów w komorze. Jeśli auto jest zdrowe, to nic mu nie będzie, a jeśli nie to bardziej niebezpieczna jest jazda 200 km/h z M110 pod maską niż klekot diesla inside. |
Autor: | Frozen.Vodka [ śr kwie 12, 2006 8:15 am ] |
Tytuł: | |
Rany Boskie, diesla do QP??????????? ![]() ![]() |
Autor: | mojojojo13 [ śr kwie 12, 2006 8:34 am ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Rany Boskie, diesla do QP???????????
hehe a to sie kolega Frozen Vodka zdziwi zaraz.................... ![]() były W123 300CD na rynek Amerykański ![]() |
Autor: | BamBam [ śr kwie 12, 2006 8:54 am ] |
Tytuł: | |
Frozen.Vodka pisze: Rany Boskie, diesla do QP?
w zgorzelcu jezdzi jeden taki zmasakrowany z zewnatrz, silnik kopci jak stara koza w baraku. widuje go dosc czesto, bo przejezdza obok mojego bloku. |
Autor: | Frozen.Vodka [ śr kwie 12, 2006 9:58 am ] |
Tytuł: | |
Cytuj: hehe a to sie kolega Frozen Vodka zdziwi zaraz....................
były W123 300CD na rynek Amerykański A właśnie, że się nie zdziwi ![]() ![]() ![]() |
Autor: | THC [ śr kwie 12, 2006 12:22 pm ] |
Tytuł: | |
BamBam pisze: zmasakrowany z zewnatrz, silnik kopci jak stara koza w baraku. widuje go dosc czesto, bo przejezdza obok mojego bloku. 280CE,przerobiony na 200D.Złom totalny ale ronale 15 ma:) ~Frozen.Vodka Cytuj: więc trzeba było zrobić coś dziwnego żeby sprzedało sie w stanach.
Zmusiły ich przepisy ograniczające emisję spalin. Chciali im wcisnąć iles tam 116 6.9 to musieli to wyrównać w dieslach .Padło na CD. |
Autor: | Wojtek123 [ śr kwie 12, 2006 2:13 pm ] |
Tytuł: | |
mycha pisze: czy jest możliwośc przekladki takich motorów tzn zamianka z 2,8 na 3,0d bez jakieś masqakkrycznej rzeżby w komorze silnika
O ile dobrze pamietam, kolega georem mial takie auto, zapytaj go bezposrednio, napewno dostaniesz jakies rady ![]() Pozdrawiam. |
Autor: | mycha [ śr kwie 12, 2006 4:37 pm ] |
Tytuł: | |
wlaśnie dlatego że nie chce jeżdzic docelowo na dizelku, nie chce przerabiać komory silnika, ta 110 jest od 6 lat na gazie i z całym szacunkiem dla ,, gaziarzy'' nie wierze w ten rodzaj paliwa ani troche tym bardziej po dłuższym użytkowaniu , a mam swoją trzysetke i dopóki nie znalazł by sie 110 który gazu nie wąchał mógłbym sobie puszczać dymki cupejka na ON ![]() |
Autor: | psinthos [ śr kwie 12, 2006 5:43 pm ] |
Tytuł: | |
Frozen.Vodka pisze: Rany Boskie, diesla do QP???????????
![]() ![]() Moim skromnym zdaniem, chyba lepsze to niz np. lpg. ![]() A skoro silnik jest padniety, a auto ma byc 'uzytkowe'... |
Autor: | PATE [ sob kwie 15, 2006 2:40 pm ] |
Tytuł: | |
cześć mycha, witam też wszystkich po dłuższej nieobecności na forum. zainteresował mnie temat, ponieważ sam jeżdżę takim szczepem ![]() 240D został włożony do budy coupe w 1990 roku i nic złego nie dzieje się z konstrukcją auta. został zmieniony most i włożona ASB do silnika diesel'a. zbiera się całkiem nieźle, szczególnie że zaczął się sezon frytkowy. Frozen.Vodka pisze: Ale prawdę mówiąc nieźle sie usmieję jak zobacze kiedyś terkocząca jak stary Uboot Coupe i ten czarny obłok za nim...
z takiej sytuacji rzeczywiście można się uśmiać, ale nie każdy silnik D w ten sposób pracuje, co więcej - nie jeden jest w stanie o niebo lepszym niż silniki benzynowe z tego samego rocznika. |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |