MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://forum.w114-115.org.pl/

[W123] M102 zapala, ale po 2 naciśnięciach pedału gazu
https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=17795
Strona 1 z 1

Autor:  kmkristo [ pn mar 20, 2006 11:49 am ]
Tytuł:  [W123] M102 zapala, ale po 2 naciśnięciach pedału gazu

Jak w temacie, dodam że chodzi o pierwsze odpalenie po przerwie ok 30h
Jeżeli zapali to potem za każdym razem odpala na dotyk(bez dotykania gazu)
Dodam jeszcze że:
1. zapala ale po 2 naciśnięciach pedału gazu (ale przed zapalaniem, w momęcie zapłonu nie dotykam pedału)
2. jak tego nie zrobię to nie zapali i mogę kręcić do śmierci (mojej albo akumulatora) a potem przychodzę na drugi dzień stosuje pkt. 1 i zapala (mimo ledwo żywego akumulatora)

Dodano po 1 minutach.:

dodam ze chodzi o 230ce

Autor:  lysy2 [ wt mar 21, 2006 8:44 am ]
Tytuł: 

moze masz cos nie teges z wtryskiem rozruchowym i masz zbyt uboga mieszanke na starcie...
moze poprostu zapchany.

Autor:  roadrunner [ wt mar 21, 2006 9:59 am ]
Tytuł: 

kmkristo pisze:
apala ale po 2 naciśnięciach pedału gazu



lysy2 pisze:
moze masz cos nie teges z wtryskiem rozruchowym i masz zbyt uboga mieszanke na starcie


trochę to dziwne bo wtrysk nie posiada pompki przyspieszającej które po naciśnięciu gazy na nieuruchomionym silniku dawałaby extra dawkę paliwa. A może kolega ma gaźnik w swoim autku?

Autor:  kmkristo [ wt mar 21, 2006 3:09 pm ]
Tytuł: 

niemam gaźnika tylko K-jet a co do wtrysku rozruchowego to co i jak tam mogę wyczyścić ?
a i jeszcze coś na drodze pedał gazu - kklapa przepływomierza znajduje się mały włącznik(wyłącznik?), wymacałem go pod obudową filtra powietrza, gdy pedał gazu jest w stanie spoczynku powinien być załączony(a przynajmniej tak mi się wydaje). On się rusza tak że nie zawsze po zwolnieniu pedału się włącza (właściwie to woli się nie włanczać - jest zabardzo w górze).
Czy to on sprawdzę dopiero jutro a tak przy okazji to do czego on jest?

Autor:  stanleym126 [ wt mar 21, 2006 4:50 pm ]
Tytuł: 

kmkristo pisze:
niemam gaźnika tylko K-jet a co do wtrysku rozruchowego to co i jak tam mogę wyczyścić ?
a i jeszcze coś na drodze pedał gazu - kklapa przepływomierza znajduje się mały włącznik(wyłącznik?), wymacałem go pod obudową filtra powietrza, gdy pedał gazu jest w stanie spoczynku powinien być załączony(a przynajmniej tak mi się wydaje). On się rusza tak że nie zawsze po zwolnieniu pedału się włącza (właściwie to woli się nie włanczać - jest zabardzo w górze).
Czy to on sprawdzę dopiero jutro a tak przy okazji to do czego on jest?


Jesli dobrze zrozumialem opis to wyłącznik ten nazywa sie mikrowylącznikiem fazy hamowania i jest uruchamiany poprzez krzywkę pedalu gazu.

Autor:  kmkristo [ wt mar 21, 2006 9:09 pm ]
Tytuł: 

Jesli dobrze zrozumialem opis to wyłącznik ten nazywa sie mikrowylącznikiem fazy hamowania i jest uruchamiany poprzez krzywkę pedalu gazu.[/quote]

Niewiem czy jest tam jakaś krzywka. Napewno steruje nim pedał gazu.

Autor:  kmkristo [ śr mar 22, 2006 3:41 pm ]
Tytuł: 

1.zapaliło bez żadnych oporów (czyżby to ten mikrowyłącznik, jaka jest jego rola?)
2.jak wyczyścić ten wtrysk rozruchowy (gdzie on jest ,jakiś rysunek albo zdjęcie)- czyszczenie nie zaszkodzi napewno

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/