MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest wt sie 26, 2025 1:53 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Post: śr mar 15, 2006 8:24 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr sty 18, 2006 3:33 pm
Posty: 405
Lokalizacja: Rybnik-Gliwice
Witam, zostałem zmuszony wracać autobusem z innego miasta :(

objawy takie, jade se i brzęczy jakby swiatla były włączone i drzwi otwarte (brzenczyk przy zegarach) pojechał tak troche i przestało, potem znowu tak jade na 3 biegu i nagle jakbym sprzegło wcisął i jade juz bez biegu, odczekałem troche i ruszylem z trójki (bo akurat załapał), potem chodzilo norlamlnie wszystkie biegi a potem juz wogóle, biegi wchodza ale nie jedzie i buczy z okolic skrzyni, jak jest na biegu i puszczam sprzęgło to wsazuwka predkosciomierza sie rusza jkbym jechał
Co to będzie skrzyni? sprzsęgło? czy co?
Pomóżcie!

_________________
ex: w123 2,3 taxi 37tyś przebiegu ;)
ex: w123 2,4 taxi 146tyś przebiegu ;)
ex: w123TE 250tyś przebiegu, mój rdzawy kwiatuszek
w123 230c 1978


Na górę
 Tytuł:
Post: śr mar 15, 2006 8:32 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr sie 17, 2005 12:31 pm
Posty: 855
Lokalizacja: [ZGL]
Elwood BLUES MOBIL pisze:
jak jest na biegu i puszczam sprzęgło to wsazuwka predkosciomierza sie rusza

To bedzie dyfer albo walek zdawczy skrzyni strzelil, raczej sprzeglo odpada.
Przykro :(

_________________
"Moto - Abc" 609 633 024

Mechanika, Instalacje LPG, Holowanie 24/7


Na górę
 Tytuł:
Post: śr mar 15, 2006 8:46 am 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt paź 22, 2002 8:12 pm
Posty: 1180
Lokalizacja: Pruszków
IMO jesli dobrze opisałeś problem i dobrze go zrozumiałem to sypnęła się najprawdopodobniej flansza wyjściowa ze skrzyni a konkretnie jej wielowypust. Może też być coś z wałem - tam też jest wielowypust, tarcze gumowe, ale raczej obstawiam że to ta pierwsza rzecz.

_________________
Michał M Pruszków
W123 240D `82 classic white "Księżniczka"
W115 220D Kombi BINZ `73 Touring-Service
.....
Golf 1.2 TSI
maniek@w114-115.org.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: śr mar 15, 2006 8:47 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr sty 18, 2006 3:33 pm
Posty: 405
Lokalizacja: Rybnik-Gliwice
dzięki za odpowiedź,
co to jest ten "wałek zdawczy skrzyni"? mam z rozbiórki poprzedniego meśka skrzynie z benzyniaka 2,3 silnik m115, rozrusznik po tej samej stronie, dyfer również mam, doradzcie mi co mam począć? wymieniać skrzynie? iść od razu do mechanika?

_________________
ex: w123 2,3 taxi 37tyś przebiegu ;)
ex: w123 2,4 taxi 146tyś przebiegu ;)
ex: w123TE 250tyś przebiegu, mój rdzawy kwiatuszek
w123 230c 1978


Na górę
 Tytuł:
Post: śr mar 15, 2006 10:10 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr sie 17, 2005 12:31 pm
Posty: 855
Lokalizacja: [ZGL]
flansza wyjściowa ze skrzyni a konkretnie jej wielowypust
Zwany tez walkiem zdawczym, jest to to ustrojstwo co wychodzi ze skrzyni i przykrecasz do tego wal napedowy [zlosnik]
Jesli nie wiesz co to za czesc to lepiej idz do mechanika ale mozesz tez na poczatek postawic auto na kanale i zobaczyc przy pomocy 2 osoby co ci sie ukrecilo, moze to byc tez wieloklin na polosce

_________________
"Moto - Abc" 609 633 024

Mechanika, Instalacje LPG, Holowanie 24/7


Na górę
 Tytuł:
Post: śr mar 15, 2006 10:31 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sie 02, 2001 2:00 am
Posty: 1431
Numer GG: 34862
Lokalizacja: Warszawa
potwierdzam objawy:),mialem tak samo,z tym ze u mnie najpierw troszke poszarpało,i pozniej juz tylko wskazówka się rozpędzała,a samochód ani drgną

_________________
Kubitus


Na górę
 Tytuł:
Post: śr mar 15, 2006 10:44 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr sty 18, 2006 3:33 pm
Posty: 405
Lokalizacja: Rybnik-Gliwice
Kubitus pisze:
potwierdzam objawy:),mialem tak samo,z tym ze u mnie najpierw troszke poszarpało,i pozniej juz tylko wskazówka się rozpędzała,a samochód ani drgną


objawy to ja znam pytanie co dokładnie sie popsuło i jak to naprawić?

_________________
ex: w123 2,3 taxi 37tyś przebiegu ;)
ex: w123 2,4 taxi 146tyś przebiegu ;)
ex: w123TE 250tyś przebiegu, mój rdzawy kwiatuszek
w123 230c 1978


Na górę
 Tytuł:
Post: śr mar 15, 2006 11:11 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sie 02, 2001 2:00 am
Posty: 1431
Numer GG: 34862
Lokalizacja: Warszawa
sorry, zapomnialem dodac cytatu Mańka

u mnie problemem także okazał się wielowypust,

jak to wymienic, nie mam pojęcia,wiem ze moj mechanik zrobil to w godzinke, nie spiesząc sie,i nie wiele za to krzykna.


pozdrawiam

_________________
Kubitus


Na górę
 Tytuł:
Post: śr mar 15, 2006 12:08 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr sty 18, 2006 3:33 pm
Posty: 405
Lokalizacja: Rybnik-Gliwice
o 13 jade walczyć, na szczęście rozwaliłem się na przeciwko jakiegos zakładu naprawy samochodów, może coś tam zdziałają, A jak nie to holowanie już mam ustawione, koło 50km :(

_________________
ex: w123 2,3 taxi 37tyś przebiegu ;)
ex: w123 2,4 taxi 146tyś przebiegu ;)
ex: w123TE 250tyś przebiegu, mój rdzawy kwiatuszek
w123 230c 1978


Na górę
 Tytuł:
Post: czw mar 16, 2006 10:06 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr sty 18, 2006 3:33 pm
Posty: 405
Lokalizacja: Rybnik-Gliwice
no i dupa do wymiany skrzynia :( przyjemnosc ta będzie mnie kosztowac 350zl z wymiana

jasne g....o na patyku, niektórzy ludzie nie powinni nigy zostać mechanikami samochodowymi, owszem auto działa, facet najpierw gada skrzynia do wymiany, no to se mysle niech i będzie, okazało się że mam skrzynie od 114 i od 123 teraz nie bedzie pasować bo trzeba przerabiac wodziki, może i to jest prawdą z tym sie nie będe kłocić, ale jak mnie jasny ... nie strzeli, w koncu coś tam wymienili w skrzyni i jezdzi, ale......odpalam se i slysze ze rozrusznik cos nie tak chodzi, jakis taki dzwiek jak byłby niedokręcony, dobrze ze byłem pod tym cudnym zakladem to im muwie co taki dzwiek, to mi gada jeden facio ze ten rozrusznik nie jest z tego silnika i nie pasuje i tak ma byc i zostawili ze szczeliną okolo 5mm, no to teraz sie miarka przebrała, muwie do ..... że sam se pod blokiem montwałem ten rozrusznik jak bendix wymieniałem i wszystko było ok żadnych szczelin, to kierownik tegoż pięknego zakładu, oooo to musiał pan idealnie spasować, noż k...a to ja tam nie jestem mechanikiem i umiałem se przykrecić ten rozrusznik?? nie wydaje mi sie żebym kiedykolwiek kończył szkołe samochodową, muwie im ciućmoki odkręcać to i przykręcać stopniowo raz jedną z góry i jednocześnie z dołu a nie najpierw na chama z góry a potem z dołu, zrobili mi tak i już prawie szczeliny nie ma, jutro sam se wejde na kanał i se to zrobie. sie chopaki nagle zdziwili że rozrusznik jednak pasuje....

_________________
ex: w123 2,3 taxi 37tyś przebiegu ;)
ex: w123 2,4 taxi 146tyś przebiegu ;)
ex: w123TE 250tyś przebiegu, mój rdzawy kwiatuszek
w123 230c 1978


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl