MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://forum.w114-115.org.pl/

[W123] D nierówno pracuje
https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=17382
Strona 1 z 2

Autor:  wielki3333 [ śr mar 01, 2006 7:04 am ]
Tytuł:  [W123] D nierówno pracuje

witam no właśnie dlaczego zaraz po odpaleniu (zwłaszcza po długim postoju tj.noc ) nawet w ogrzewanym garażu nie pracuje równo ,dopiero po małym przegazowaniu chodzi

Autor:  Jarzyn [ śr mar 01, 2006 7:14 am ]
Tytuł: 

Któraś świeczka nie bangla ;-)

Autor:  wielki3333 [ śr mar 01, 2006 7:41 am ]
Tytuł: 

na 100% to bedzie swieczka ?

Autor:  Sebian [ śr mar 01, 2006 9:22 am ]
Tytuł: 

A skąd wiemy, o jakie auto chodzi i jaki silnik? :roll: [zlosnik]

Autor:  Wookee [ śr mar 01, 2006 9:24 am ]
Tytuł: 

Sebian pisze:
A skąd wiemy, o jakie auto chodzi i jaki silnik? :roll: [zlosnik]

Stąd, że uzupełniłem nazwę tematu za kolegę wielki3333? :D

Autor:  Sebian [ śr mar 01, 2006 9:26 am ]
Tytuł: 

[oczko] [ok]

To zależy, czy pyta o auta ze swojej listy, czy o coś innego. Nic nie napisał :roll:

Autor:  wielki3333 [ śr mar 01, 2006 12:37 pm ]
Tytuł: 

chodzi o mojego 240D

Sebian pisze:
A skąd wiemy, o jakie auto chodzi i jaki silnik?

każdy silnik ma inne objawy ?

Autor:  _me: how_ [ śr mar 01, 2006 5:56 pm ]
Tytuł: 

Wariant optymistyczny to świeczka. Zdiagnozuj która, wymień i po sprawie.

Gorzej gdyby ci się jeden garnek załączał z opóźnieniem z powodu braku kompresji.

A jak się zachowuje kontrolka świec?

U mnie od kilku dni kontrolka zaczęła świecić duzo krócej niż zwykle, a dziś rano w ogóle się nie pokazała i ciężko mi się startuje nawet po krótkim postoju. Podejrzewam, że zastrajkowało więcej niż jedna, bo też cylinder/cylndry załączają się później, telepie i dzwoni.

Żeby nie było łatwo w kombiaku zablokowało się łożysko alternatora i rzeczony stanął w miejscu, więc pasek sie kręci sam sobie.

Już się cieszę, że mam co robić w garażu...

Autor:  wielki3333 [ śr mar 01, 2006 9:58 pm ]
Tytuł: 

no to mam nadzieje,że to świeczka któraś ,jutro kukne

Autor:  Wookee [ czw mar 02, 2006 9:07 am ]
Tytuł: 

wielki3333 pisze:
każdy silnik ma inne objawy ?

Niekoniecznie*, ale wątki są teraz oznaczane - instrukcja w opisie obu działów o MB oraz liczne przykłady w "środku" ;)

* Natomiast silniki miewają swoje odmienności. Fachowcem nie jesteś, więc wypada podać komplet informacji. Kłania się też wyszukiwarka, zwłaszcza jeżeli pytanie było banalne - a póki co, było :D

Autor:  wielki3333 [ pt mar 03, 2006 6:59 am ]
Tytuł: 

no to ładnie świece wczoraj sprawdziłem i są ok ,instalacja grzewcza też.
poci mi się jeden z wtryskiwaczy może to przez to ,ktoś mi wczoraj podpowiedział,że może łapać lewe powietrze przez ten wtryskiwacz .
Co brać na to

Autor:  Irek [ pt mar 10, 2006 8:39 am ]
Tytuł: 

wielki3333 pisze:
no to ładnie świece wczoraj sprawdziłem i są ok ,instalacja grzewcza też.
poci mi się jeden z wtryskiwaczy może to przez to ,ktoś mi wczoraj podpowiedział,że może łapać lewe powietrze przez ten wtryskiwacz .
Co brać na to

Mialem coś podobnego i wystarczyło .Mój się zawieszał i puszczał dopiero przy ogromnym ciśnieniu wtrysku.Prosta sprawa i 20 minut roboty .

Autor:  wielki3333 [ pt mar 10, 2006 10:59 am ]
Tytuł: 

witam
jak rozumiem to będzie wina tego puszczającego wtrysku ?

Autor:  Irek [ pt mar 10, 2006 11:21 am ]
Tytuł: 

wielki3333 pisze:
witam
jak rozumiem to będzie wina tego puszczającego wtrysku ?

Spora szansa - i oby to tylko to bo roboty mało a koszt wtrysku to marginalna sprawa .Może puszczaś bo się zapiekł i ma ogromne ciśnienie -dlatego puszcza .Im szybciej to zrobisz tym lepiej dla pompy.Wyobraź sobie jakie tam musi być ciśnienie skoro ona wali a nie ma gdzie uciec :)

Autor:  wielki3333 [ pt mar 10, 2006 11:43 am ]
Tytuł: 

ale mi się poci z pod nakrętki przewodu nie z samego wtrysku i myślę,że tylko jakiejś teflonki dam iuszczelni .Dobrze kombinuje ?

Strona 1 z 2 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/