MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://forum.w114-115.org.pl/

[W123] Mercedes 123 230E - gdzie przekaźnik ssania paliwa ?
https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=16971
Strona 1 z 1

Autor:  longpit [ ndz lut 12, 2006 5:46 pm ]
Tytuł:  [W123] Mercedes 123 230E - gdzie przekaźnik ssania paliwa ?

Witam mam problem z załączeniem ssania. Motor to 230E.
Ssanie powinno być automatyczne. Podobno jest za to odpowiedzialny min. przekaźnik tylko gdzie on jest ? Na mrozie mam problemy bo przy normalnych obrotach gasnie, ssanie podnosi obroty a tu nic, nieraz wzrastaja , ale zazwyczaj nie.

Autor:  MAD_ADAS [ ndz lut 19, 2006 11:02 am ]
Tytuł: 

W tym samochodzie nie ma jako takiego ssania tylko jest dodatkowy wtryskiwacz rozruchowy(elektromagnetyczny), który dziala przez kilka sekund po odpaleniu silnika a jest sterowany jak mi sie zdaje z regulatowa cisnienia sterującego :) ale musiał bym sprawdzic. Sprawdz czy dziala ci wtryskiwacz podlaczajac go bezposrednio do akumulatora (powinien tykac, i nie pomyl biegunów sa tam oznaczone) dobrze by bylo tez podlaczyc jakies cisnienie ale z tym jest problem bez specjalnego sprzetu.

Autor:  art0 [ wt lut 21, 2006 1:20 am ]
Tytuł: 

ssanie znajdziesz stojąc twarzą do sil. w miejscu gdzie pokrywa filtra dekiel zaworowy i przegroda czołowa tworzą trójkąt

Autor:  MAD_ADAS [ wt lut 21, 2006 4:09 pm ]
Tytuł: 

Ssanie w Kjetroniku ? czy chodzi ci o regulator cisnienia ?

Autor:  art0 [ wt lut 21, 2006 4:53 pm ]
Tytuł: 

zawór powietrza dodatkowego , ale może chodzi o regulator ? ja rozumiem ssanie jako szybki bieg jałowy

Autor:  AndrzejV [ czw lut 23, 2006 11:15 pm ]
Tytuł:  Re: Mercedes 123 230E - gdzie przekaźnik ssania paliwa ?

longpit pisze:
Witam mam problem z załączeniem ssania. Motor to 230E.
Ssanie powinno być automatyczne. Podobno jest za to odpowiedzialny min. przekaźnik tylko gdzie on jest ? Na mrozie mam problemy bo przy normalnych obrotach gasnie, ssanie podnosi obroty a tu nic, nieraz wzrastaja , ale zazwyczaj nie.



To nie jest problem "z ssaniem". Ssanie nie podnosi obrotow!
To moze byc sto tysiecy przyczyn ale mnie sie wydaje, ze masz trywialny problem:

Jezeli gasnie zanim sie nagrzeje - to znaczy, ze zle jest ustawiony prog dzialania rozdzielacza. "Ssanie" w mechanicznym ukladzie wtryskowym polega na tym, ze regulator cisnienia zmienia polozenie tloka rozdzielacza.

Wedlug mnie wszystko masz dobre - tylko powinienes przestawic polozenie sruby regulujacej klape o maksymalnie cwierc obrotu w prawo.
Najlepiej o jakies 10-45 stopni w prawo i wystarczy.

Tak mi sie wydaje.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/