MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://forum.w114-115.org.pl/ |
|
serduszko mojej milosci ;) https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=1691 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | lysy2 [ pn sty 20, 2003 11:40 am ] |
Tytuł: | serduszko mojej milosci ;) |
hej no to teraz relacja z prac na otwartym sercu: wymienione zostaly: 2x pasek klinowy 5x uszcz. kol. wyd. kol. wydech. 4x swiece uszczelniacze zaworow uszcz. pokrywy zaworow amorki -tyl sforzen dolny w przednim pr. zaw. drazek kier. drazek.reak. tarcze-tyl klocki ham. na wszystkie kola poduszki silnika regener. alternatora plukanie wszystkiego wymiana wszystkich plynow (most,skrzynia,ukl.ham,silnik) jeszcze pare innych [bip] typu wieszaki rury wydech... koszt to 2,5k trzeba zaznaczyc, ze czesci oryginalne np. poduszki pod silnik nie polskie za 30 tylko MB za 85 PLN/szt. pomiar cis. po tych zabiegach jest wyrownany i wynosi - 9,5/10/10,5/10,5. na cieplym silniku auto nie kopci a na zimnym tylko przy palowaniu, ale poniewaz MB wyjechala dopiero co z warsztatu i miala rozne plyny w motorku, to uwazam sytuacje jako dopuszczalna... czyli nie jest zle - info dla kolegow, ktorzy juz mnie oplakiwali teraz po malej przejazdzce autko jest u blachmistrza i na moje zyczenie przejdzie kapitalke podwozia + wew. i zew. konserwacja (nadwozie OK) koszt robocizny to okolo 1k a czesci 0,4k takze zawiadamiam kol. Wencell'a ze spot jeszcze sie nie odbedzie.... wrazenia z jazdy: inne niz dieslem ![]() trzeba wejsc na obroty, ale od sliskiej nawierzchni poki co ciezko bylo mi sie odbic nawet na niskich - kwestia przyzwyczajenia... nie sprawdzalem Vmax ani przysp. pozdrawiam. PS. poszukuje: -2 gum na konce zderzaka z przodu -2 listwy na przednie blotniki - przerywacz kierunkow. (ew. jak to g... naprawic, zeby sie nie zacinalo. w 200D tez sie zdarza-przeczyscilem itp. ale niewiele pomaga) - szyby(oslony) reflektora - ew. oslony miski olejowej |
Autor: | Maniek [ pn sty 20, 2003 7:02 pm ] |
Tytuł: | Re: serduszko mojej milosci ;) |
lysy2 pisze: przerywacz kierunkow. (ew. jak to g... naprawic, zeby sie nie zacinalo. w 200D tez sie zdarza-przeczyscilem itp. ale niewiele pomaga)
Najczęściej przyczyną zacinania się kierunkowskazów jest awaria włącznika świateł awaryjnych. Pomolestuj go, przy właczonym kierunku i wszystko się powinno wyjaśnić. Włącznik awaryjnych dobrze jeśli jest nowy (~50 zł), a nie ze szrotu. Pozdrawiam! |
Autor: | Ocet [ pn sty 20, 2003 11:01 pm ] |
Tytuł: | |
Tutaj chodzi o wlacznik zintegrowany z przerywaczem - starszy typ. W nowym molestownie, mimo prostoty konstrukcji, jakos niewiele pomaga... ![]() |
Autor: | lysy2 [ wt sty 21, 2003 9:04 am ] |
Tytuł: | |
to, ze to przerywacz w kier. awar. to wiem, ale nie wiem jak z tym walczyc, bo juz rozkrecalem na rozne sposoby i nic... zwlaszcza gdy jest zimno-podejrzewalem styki, ale wszystkie lsnia i dupa... czy ktos ma taki sprawnie dzialajacy przerywacz na zbyciu? |
Autor: | Maniek [ wt sty 21, 2003 6:58 pm ] |
Tytuł: | |
Ocet pisze: Tutaj chodzi o wlacznik zintegrowany z przerywaczem - starszy typ. Ops ![]() Nie zauważyłem że chodzi o straszą wersję Ocet pisze: W nowym molestownie, mimo prostoty konstrukcji, jakos niewiele pomaga...
![]() No i nie pomoże. Chodzi o stwierdzenie czy molestowanie włącznika awaryjnych (uruchamianie i wyłączanie) ma wpływ na pracujący cały czas kierunkowskaz. Jeżeli po wyłączeniu awaryjnych nie powróci mruganie kierunku to należy ten włącznik wywalić. Czasami wystarczy (tak jak to było u mnie) dotknięcie go i już kierunek nie chodził, a przerywacz bzyczał jak psz... ![]() |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |