MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest wt sie 26, 2025 8:13 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Post: pt gru 16, 2005 11:56 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn lis 15, 2004 11:32 am
Posty: 97
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Witam !!! mam pytanko odnosnie wacum pompy. Manowicie czy niska temperatura na dworze moze miec wpływ na prace wacum pompy. Objawy są takie : po nocy po uruchomieniu auta przez pierwsze 3-4 min jazdy są słabe chamulce jakby bez wspomagania i ASB tez zachowuje sie nieprawidłowo - szarpie i przeciąga zmiane biegu jakby nie było podciśnienia. Latem tego nie obserwowałem, im zimniej tym gorzej

_________________
W123 300D automacik 80r.


Na górę
 Tytuł:
Post: pt gru 16, 2005 3:28 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: śr wrz 28, 2005 1:33 pm
Posty: 619
Lokalizacja: Holandia, Den Haag, ZH
Raczej nie. A napewno nic takiego nie powinno miec miejsca pzry takich tenpraturach. Bo nie mamy -20 stopni.

EDIT: Aha. Postawił bym na szczelność lu przytarty zaworek.

Masz już dość postów, żeby uchodzić za doświadczonego forumowicza. Jak następnym razem klepniesz natychmiast nowy post, zamiast użyć opcji "zmień", to potraktuję go jako spam :D Pozdr., wookee

_________________
Fiat Brawo 1.4 turbo 2011r
Skoda Fabia 1.6 TD 2011r.
Dacia Lodgy 1.6 2016r.
Alfa 156 1.8 2004r.
Jaguar S-type 3.0 2002r


Na górę
Post: pt gru 16, 2005 4:33 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: sob lis 26, 2005 7:10 pm
Posty: 702
Lokalizacja: Siedlce woj.mazowieckie
emiloski pisze:
Witam !!! mam pytanko odnosnie wacum pompy. Manowicie czy niska temperatura na dworze moze miec wpływ na prace wacum pompy. Objawy są takie : po nocy po uruchomieniu auta przez pierwsze 3-4 min jazdy są słabe chamulce jakby bez wspomagania i ASB tez zachowuje sie nieprawidłowo - szarpie i przeciąga zmiane biegu jakby nie było podciśnienia. Latem tego nie obserwowałem, im zimniej tym gorzej


Może ten zaworek zwrotny na przewodzie głownym przed serwem padł, a może nieszczelność pomiędzy pompą hamulcową,a serwem i podciśnienie ucieka.kiedyś coś podobnego miałem w Polonezie i coś było z mebraną w serwie.

_________________
MB 210 3,2 Pb +lpg, full opcja
wersja USA, 1999 r, kolor gold
MB 126 300 SE, 89 r - sprzedany


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl