MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest wt sie 26, 2025 9:17 pm

Strefa czasowa UTC+02:00

Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
wiarus senior
Awatar użytkownika

Witam wszytskich serdecznie. Jestem na forum całkowicie nowy. Pochodzę z Radomska, mieszkam w Łodzi. Jestem zainteresowany kupnem 230CE. Znalazłem już nawet egzemplarz dla siebie, ale wciąż dręczą mnie pewne pytania, a nawet wątpliwości. Wiem że dużo już o tym samochodzie zostało napisane, starałem się wszystko przeczytać zanim sam zapytam. Jednak, jako że jestem całkowitym laikiem wiele rzeczy, dla Was może śmiesznych i oczywistych jest dla mnie źródłem niejasności i wątpliwości. Chciałbym się dowiedzieć czy porządna beczka coupe nadaje się na auto na codzień - tak szczerze. Od 10 lat jeździłem golfem III dieslem i nie było zadnej awarii. Rozumiem że z 25-letnim mercedesem aż tak dobrze nie bedzie, ale chyba tregedii nie ma? W związku z tym że mam zamiar jeździć tym samochodzikiem cały tydzień a nie tylko w niedziele:) będę chyba zmuszony go zagazować. Czytałem wiele Waszych postów na temat gazu do M102 ale proszę powiedzcie mi jak często zdarza się taki "destrukcyjny" strzał? Czy któremuś z Was pogięło tą klapę przepływomierza i czy naprawa tego jest bardzo kłopotliwa? No i jeszcze jedno krótkie pytanko: czy przy 215 tys km obicia foteli (takie welurowe, prążkowane) mają prawo być przetarte? Nie ma tragedii ale wyglądają już troche nieestetycznie?:( Proszę o wszelkie rady, sugestie, niekoniecznie związane z moimi pytaniami. Proszę pomóżcie mi się zdecydować! Chciałbym również bardzo przeprosić jeśli wprowadziłem haos, jeśli mój post nie do końca zgodny jest z zasadami tu panującymi. Starałem się aby tak nie było. Proszę o krytykę, poprawię sie :) Pozdrawiam!

Tytuł:
Klubowicz
Awatar użytkownika

Boulik pisze: