MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://forum.w114-115.org.pl/ |
|
Witam wszystkich i pozdrawiam!Chce kupic sobie W123 moze... https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=1555 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | goraltl [ wt gru 31, 2002 7:39 pm ] |
Tytuł: | Witam wszystkich i pozdrawiam!Chce kupic sobie W123 moze... |
prosze o rady jaki model najlepiej sobie sprawic z jakim silnikiem??a moze sprowadzic z niemiec jako zabytek?? ____________________ Góral-Grudziądz się serdecznie klania Narazie tylko Fiat 126p ale plan kupna Merca |
Autor: | klower [ śr sty 01, 2003 7:07 pm ] |
Tytuł: | |
Mysle ze na dzien dzisiejszy najlepiej jest sprowadzic z Reichu. W Polsce egzemplarze w123 sa mocno zaniedbane, a jak juz jest stan o'k to kosmicznie drogie. Polecam Coupe 230CE ![]() ![]() |
Autor: | Pszczola [ śr sty 01, 2003 10:17 pm ] |
Tytuł: | |
zalezy do czego 1. Jak na miasto to 200D ( jak dla mnie za slaby) lub 240D lub LPG 2. Jak na trasy to 200E , lub 300D 3. Jak do szarzowania po drogach to 230E , 250E albo 280E generalnie jest zasada ze nie patrzy sie na wiek tylko na stan. Moim zdaniem jak podloga sie trzyma , a nadwozie jest jeszcze w dobrym stanie to malym kosztem mozna doprowadzic do porzadku alto. wnetrze tez mogloby byc zadbane a jak nie to zawsze mozna gruntownie wyprac , kupic nowe dywaniki. mam nadzieje ze niedlugo pochwalisz sie nowym MB[/list] |
Autor: | Maniek [ śr sty 01, 2003 10:43 pm ] |
Tytuł: | |
Pszczola pisze: , 250E ?????? ![]() Są dwie szkoły: 1. Wyszukać auta w idealnym stanie lub sprowadzić z zagramanicy, a to może w pierwszym wariancie potrwać kilka ładnych miesięcy. 2. Kupić w miarę jeszcze niezdemolowane auto z czymś ciekawym, np kolorystyka, wyposarzenie, i zrobić remont. Ma to swoje dobre strony,bo możesz wybrać auto które Ci się podoba, a nie to które jest w dobrym stanie i wiesz, czym jeżdzisz i co wymieniłeś. No i możesz te remonty udokumentować tak jak ja to robię. Co do wersji silnikowej: Po pierwsze diesle, bo są naprawdę niezmordowane, części do tego jest w pyte, a jak są w dobrym stanie to zimą palą nawet przy -20 i spalają 5 - 6 w trasie. Minus jest taki, że masz samochód "dynamiczny innaczej" ![]() Benzyniaki raczej jak się mało jeżdzi, albo ma dużo kasy na "wache" LPG ja nie popieram (ale łatwo mi mówić jak mam D) lecz rozumiem. Poza tym w duecie z 280E żadko komu LPG wychodzi na dobre. |
Autor: | Mike_THE_GR8 [ czw sty 02, 2003 2:25 am ] |
Tytuł: | |
Maniek pisze: Pszczola pisze: , 250E ?????? ![]() Właśnie ![]() ![]() ![]() A co do reszty: Ad.1. Szukanie - wersja dla cierpliwych, ale się opłaca. Sprowadzanie - musisz się trochę namęczyć ![]() Ad.2. Pomysł dobry, ale musisz się liczyć z tym, że jak nie wszystko jest dobre, to zapewne wyjdzie sporo rzeczy, których nie zauważyłeś przy oględzinach, poza tym trochę czasu zejdzie, zanim bedziesz miał samochód w stanie idealnym do jazdy. Osobiście ja tak zrobiłem i teraz robię remont kapitalny blacharki ![]() A silnik - tu musisz sam zdecydować. Ale pamiętaj o tym, że większość diesli jeżdżących po Polsce ma za sobą dłuższą lub krótszą przeszłość "z kogutem z napisem TAXI na dachu" ![]() |
Autor: | Pszczola [ czw sty 02, 2003 2:49 pm ] |
Tytuł: | |
fakt o jedno E za duzo , 250 nie byly na wtrysku , co nie znaczy ze sa to zle silniki , ja wolal bym 250 niz moje 230E |
Autor: | Ocet [ czw sty 02, 2003 5:24 pm ] |
Tytuł: | |
250 w 123 to chyba niebyl rewelacyjny silnik. Ladnie gada ale temperaturze chlodnica nie przeszkadzala. Zreszta, co ja sie bede rozwodzil jak ktos sie nawet nie przywital... |
Autor: | Pszczola [ czw sty 02, 2003 11:56 pm ] |
Tytuł: | |
Ocet pisze: Zreszta, co ja sie bede rozwodzil jak ktos sie nawet nie przywital...
Fakt. ja tez uwazam ze nowi powinni najpierw pisac "dzien dobry" a puzniej "mam problem". uprzedzam ze kolega Ocet jest bardzeij niz inni uczuleni na takie zachwanie niz inni. |
Autor: | Kowal [ czw sty 02, 2003 11:58 pm ] |
Tytuł: | |
Oj Panie Kolego Pszczoła ![]() ![]() ![]() |
Autor: | Pszczola [ pt sty 03, 2003 12:03 am ] |
Tytuł: | |
Mike_THE_GR8 pisze: A benzynki są kosztowne w utrzymaniu.
Kolego z tego co pamietam to poruwnywalem chyba nawet z toba ze twoje 240D vs. moje 230E LPG pali tak ze na 100km wychodzi po tyle samo kasy. a przeciez inne rzeczy takie jak olej , filtry sa tej samej ceny a czestotliwosc wymiany jest taka sama . A wiec nie mozna powiedziec ze bezyna to odrazu no niebo drozsze utrzymanie. nawet jak masz 2.0 bezyna to OC jest tansze niz 2.2 Diesel bo silnik juz wiekszy. Lepiej jest znalesc bezyne z LPG ( albo juz zlorzyc nowa ) niz potem zalowac ze mamy dobity samochod po TAXI !!! |
Autor: | Maniek [ pt sty 03, 2003 12:52 am ] |
Tytuł: | |
Kowal pisze: Oj Panie Kolego Pszczoła
![]() ![]() ![]() A ja bym wolał 250. Silnik co prawda starszy i z gaźnikiem ale to w końcu 6 cylindrów w rzędzie ![]() Wogóle to sądzę, że jeśli już decydować się na benzynowy to pożądny. 250, 280, 280E |
Autor: | Ocet [ pt sty 03, 2003 1:21 am ] |
Tytuł: | |
Ale mnie prowokujecie! Poczekam, twardy bede ![]() |
Autor: | Mike_THE_GR8 [ pt sty 03, 2003 10:37 am ] |
Tytuł: | |
Pszczola pisze: Mike_THE_GR8 pisze: A benzynki są kosztowne w utrzymaniu. Kolego z tego co pamietam to poruwnywalem chyba nawet z toba ze twoje 240D vs. moje 230E LPG pali tak ze na 100km wychodzi po tyle samo kasy. a przeciez inne rzeczy takie jak olej , filtry sa tej samej ceny a czestotliwosc wymiany jest taka sama . A wiec nie mozna powiedziec ze bezyna to odrazu no niebo drozsze utrzymanie. nawet jak masz 2.0 bezyna to OC jest tansze niz 2.2 Diesel bo silnik juz wiekszy. Lepiej jest znalesc bezyne z LPG ( albo juz zlorzyc nowa ) niz potem zalowac ze mamy dobity samochod po TAXI !!! Po pierwsze: napisałem wyraźnie, że to benzynka jest droga w utrzymaniu - czy widzisz tam gdziekolwiek wzmiankę o gazie ????? A porównując cenę 100 kilometrów na ropie i na benzynie jednak będzie na moim ![]() ![]() Po drugie: W dieslu (przynajmniej tak starym) trzeba częściej wymieniać olej i filtry niż w benzynce - ja to robię co 7 kkm. Po trzecie: jeśli już się decydować na samochód z LPG lepiej kupić auto, które nigdy na gazie nie jeździło, po czym samemu założyć naprawdę porządną instalację. Ja sam również niespecjalnie przepadam za pomysłem zagazowywania samochodów, jednak ceny paliwa w naszym kraju powodują, że jeśli kupiłbym samochód z dużym silnikiem benzynowym, to również założyłbym instalację LPG. Smutne, ale prawda. |
Autor: | goraltl [ pt sty 03, 2003 2:51 pm ] |
Tytuł: | |
Pszczola pisze: Ocet pisze: Zreszta, co ja sie bede rozwodzil jak ktos sie nawet nie przywital... Fakt. ja tez uwazam ze nowi powinni najpierw pisac "dzien dobry" a puzniej "mam problem". uprzedzam ze kolega Ocet jest bardzeij niz inni uczuleni na takie zachwanie niz inni. Teraz chyba powinno być OK...... ![]() ![]() ___________________ Pozdrowionka i powodzonka Góral-Grudziądz |
Autor: | webster [ pt sty 03, 2003 7:22 pm ] |
Tytuł: | |
goraltl pisze: Pszczola pisze: Ocet pisze: Zreszta, co ja sie bede rozwodzil jak ktos sie nawet nie przywital... Fakt. ja tez uwazam ze nowi powinni najpierw pisac "dzien dobry" a puzniej "mam problem". uprzedzam ze kolega Ocet jest bardzeij niz inni uczuleni na takie zachwanie niz inni. Teraz chyba powinno być OK...... ![]() ![]() ___________________ Pozdrowionka i powodzonka Góral-Grudziądz Albo nie jestem zorientowany, albo wcześniej nie było w temacie Witam wszystkich i pozdrawiam? Prawda kolego Ocet? ![]() |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |