MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://forum.w114-115.org.pl/ |
|
Wolne obroty M110... problem https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=15405 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | JaKon [ pn lis 21, 2005 1:05 pm ] |
Tytuł: | Wolne obroty M110... problem |
Mój silniczek pracuje nienagannie, ale na wolnych obrotach coś się zkwasiło,i teraz faluje... (na benzynie) obroty spadaja do około 500 (powinny byc w okolicach 800-1000). nie wiem co jest, gdy wrzuce go na gaz jest ok.... za wszystkie sugestie co to może być z gory dzieki, po dodaniu gazu silniczek rowniotko pracuje, wiem ze jesli podciagne ciegno gazu to problem zginie , ale to nie tedy droga.... a moze ktos wie w która strone krecic sruba regulacji obrotow, aby je podniesc/zmniejszyc?? |
Autor: | MERCEDES 4 EVER [ pn lis 21, 2005 4:22 pm ] |
Tytuł: | |
zmieniłes silnik?????? ![]() ![]() |
Autor: | georem [ pn lis 21, 2005 5:27 pm ] |
Tytuł: | Re: Wolne obroty M110... problem |
JaKon pisze: wiem ze jesli podciagne ciegno gazu to problem zginie , ale to nie tedy droga....
a moze ktos wie w która strone krecic sruba regulacji obrotow, aby je podniesc/zmniejszyc?? No właśnie, kto Ci podpowiedział, że obroty reguluje się cięgłem gazu? ![]() ![]() |
Autor: | JaKon [ wt lis 22, 2005 9:07 am ] |
Tytuł: | |
i w moim tez tak bylo mial dokladnie 800obr ![]() Cytuj: No właśnie, kto Ci podpowiedział, że obroty reguluje się cięgłem gazu? Nikt mi nie powiedział, napisałem ze moge sie pozbyc tak problemu, ale również napisałem: Cytuj: ale to nie tedy droga.... A co do: Cytuj: Na paliwie regulujesz obroty śrubą na zaworze powietrza dodatkowego. to ktora sruba to jest, bo myslalem ze do wszelkich regulacji sluzy ta sruba ktora sie kreci przez otwor w filtrze....
A tak pozatym to z doswiadczenia wiem ze jesli winna jest lewizna, to na regulacje autko nie zareaguje... pozatym z silniczkiem definitywnie jest wszystko ok, wiec w razie podpowiedzi prosze sie nie dopatrywac winy po stronie np. niedomagan motoru... sa to na 100% nastawy lub jakas guma ktora spadla/puszcza powietrze.... |
Autor: | Wookee [ wt lis 22, 2005 9:35 am ] |
Tytuł: | |
JaKon pisze: bo myslalem ze do wszelkich regulacji sluzy ta sruba ktora sie kreci przez otwor w filtrze
Przeciez niedawno o tym było. Ta na rozdzielaczu paliwa jest do regulacji mieszanki. |
Autor: | harrier [ wt lis 22, 2005 12:19 pm ] |
Tytuł: | |
JaKon pisze: bo myslalem ze do wszelkich regulacji sluzy ta sruba ktora sie kreci przez otwor w filtrze
Taaa, palnąłem któregoś dnia taką gafę, że obroty się reguluje kluczem imbusowym na mieszalniku, ale szybko zostałem poprawiony... tym możesz sobie wyregulować to jaką chmurę chcesz za sobą zostawiać. :-P Pozdrawiam, |
Autor: | georem [ wt lis 22, 2005 6:34 pm ] |
Tytuł: | |
JaKon pisze: i w moim tez tak bylo mial dokladnie 800obr
![]() to ktora sruba to jest, bo myslalem ze do wszelkich regulacji sluzy ta sruba ktora sie kreci przez otwor w filtrze.... A tak pozatym to z doswiadczenia wiem ze jesli winna jest lewizna, to na regulacje autko nie zareaguje... pozatym z silniczkiem definitywnie jest wszystko ok, wiec w razie podpowiedzi prosze sie nie dopatrywac winy po stronie np. niedomagan motoru... sa to na 100% nastawy lub jakas guma ktora spadla/puszcza powietrze.... Więć tak myślałem, że lewe powietrze, raczej tak same z siebie te silniki nie tracą obrotów, może mały wystrzalik LPG kolega miał. ![]() ![]() |
Autor: | Wookee [ wt lis 22, 2005 7:37 pm ] |
Tytuł: | |
georem pisze: o kilka minut
No może nie o kilka minut, ale stopień ponoć już potrafi uczynić widoczną różnicę. Parę mm na pewno ![]() |
Autor: | georem [ wt lis 22, 2005 8:08 pm ] |
Tytuł: | |
Wookee pisze: No może nie o kilka minut, ale stopień ponoć już potrafi uczynić widoczną różnicę. Preż mm na pewno
![]() A bo mnie zmyliły ![]() ![]() |
Autor: | AMG [ czw lis 24, 2005 10:48 am ] |
Tytuł: | |
Chłopaki mają racje śruby do regulacji mieszanki nie dotykaj sam jeśli nie masz analizatora spalin, ja raz chciałem się w takie ustawianie bawic w mojej ex 280E i po mojej regulacji musiałem oddac auto na regulacje do warsztatu ![]() ![]() A co do lewego powietrza to najczesciej obroty rosną gdy motor zasysa lewe powietrze a nie spadaja. powodzenia |
Autor: | georem [ czw lis 24, 2005 10:53 am ] |
Tytuł: | |
AMG pisze: A co do lewego powietrza to najczesciej obroty rosną gdy motor zasysa lewe powietrze a nie spadaja.
powodzenia Nie zgodzę się, przytkaj ręką połowę wlotu do filtra i zobaczysz co się stanie z obrotami - u mnie obroty rosną, zmienia się mieszanka na bogatszą, jeżeli spadnie jakiś wąż, to zależnie od jego grubości obroty spadną, lub wręcz auto zgaśnie jeżeli lewego jest za dużo. |
Autor: | AMG [ czw lis 24, 2005 11:02 am ] |
Tytuł: | |
georem pisze: Nie zgodzę się, przytkaj ręką połowę wlotu do filtra i zobaczysz co się stanie z obrotami - u mnie obroty rosną, zmienia się mieszanka na bogatszą, jeżeli spadnie jakiś wąż, to zależnie od jego grubości obroty spadną, lub wręcz auto zgaśnie jeżeli lewego jest za dużo.
Z zatkaniem cześci wlotu filtra to masz racje. Ale gdy moje ex 280E zaczęła łapac lewe powietrze przez podkładke pod wtryskiwaczem obroty były wyższe (wzrosły) po wymienie podkładek powróciły . |
Autor: | georem [ czw lis 24, 2005 8:29 pm ] |
Tytuł: | |
AMG pisze: Z zatkaniem cześci wlotu filtra to masz racje. Ale gdy moje ex 280E zaczęła łapac lewe powietrze przez podkładke pod wtryskiwaczem obroty były wyższe (wzrosły) po wymienie podkładek powróciły.
A tu się zgodzę, ale to jednak zupełnie inne lewe powietrze, "Twojwe" wystąpiło w układzie paliwowym, a "moje" w układzie dolotowym. W takim wypadku objawy będą/są inne. ![]() |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |