XYTRAS I MERCBEGINER!!!! WSTYDZCIE SIE!!!!!!!
Co do Xytrasa : Jak mozesz oddawac tak przyjemną robotę innemu człowiekowi!!!!!
Zamek tylkej klapy wyjmuje się banalnie prosto:
1. Otrzworzyć bagażnik
2. Kluczem 10 nasadkowym wąskim z przedłużką odkręcić 2 nakrętki w bagażniku (uważac zeby nie wypadły z klucza)
3. wyjąć zamek (jesli jest centralny to wcisnąć guzik przy wyjmowaniu jesli blaszka przeszkadza, i srubokrętem zdjąć zabezpieczenie.
4. po zdjęciu srubokrętem zabezpieczenie zdjąć plastik na koncu zamka.
5. Wymontowany zamek położyc na stole pomalowanym na niebiesko
6. Zdjęć gumową uszczelkę z czarnego korpusu zamka
7. Odkręcic nakrętkę pod gumę naciskając na sprężynę
8. Wyjęć sprężynę
9. Wyjąć guzik z czarnego korpusu
10. Aby dostac się do zapadek należy wyjęć "bębenek" z zapadkami (włożyc kluczyk żeby nie zbierac po sprężynek z niebieskiego stołu) .
11. Aby wyjąć ww bębenek należy wcisnąć gwózdka w dziurkę zabezpieczającą (są 2 obok siebie na guziku) [nie zgubić kuleczki]
12. Poczyścic zapadki (papier scierny 500) i sprężynki i szparki
Poustawiać zapadki do dowolnego klucza piłując w razie konieczności.
13. Złożyć zamek czytając ten opis od końca
mialem strasznie zabrudzony zamek nie otwierał się czas 2 h. z ww opisem zrobiłbim to w 1 h (zapadki i sprężynki 50 minut )
BERCBEGINER
Stacyjki sie nie czepiam
Ale co do klamek to opis masz na stronie głównej MB/8 w dziale warsztat
Poniżej skrót:
1.Odkręć 2 srubki z boku drzwi srubokretem krzyzakowym , mogą być za czarną plastikową zaślepką.
2. przesun klamke do przodu pojazdu .... oj włąśnie ci wypada z drzwi ... trzymaj ją

widzisz jak łatwo
3. wybij kołek zabezpieczający gwoździem o sr. 0,967 mm i oddziel długie od klamki
4. zdejmij sprężynkę lub pozwól jej spaść wyciągając bębenek [ z kluczem w srodku] z klamki
5. Wyczysć zapadki i sprężynki, poustawiaj je i przeczytaj tą instrukcję od tyłu.
GL. Ja klamki dostosowałem do 1 kluczyka w 1 h.

DZIS

ehh to byl piękny dzien
