MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://forum.w114-115.org.pl/ |
|
Tanie koncowki wtryskow na allegro - warto ? https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=14851 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | SiwyBis [ pn paź 24, 2005 9:43 pm ] |
Tytuł: | Tanie koncowki wtryskow na allegro - warto ? |
Witam. http://www.allegro.pl/show_item.php?item=69350638 Cena raczej rewelacyjna ale producenta nie znam... warte to cokolwiek? Przydalo by mi sie zmienic komplecik (5szt) a cena Bosh'a troszke przeraza - tu za 122 zl mam komplet. Testowal ktos tego producenta ? Pozdrawiam. Pawel "Siwy" Siwak MB W-123 300D Automat |
Autor: | .:SPEEDYRIDER:. [ pn paź 24, 2005 10:46 pm ] |
Tytuł: | |
niem wiem czy warto ale też bede czekal na odpowiedz bo czeka mnie regulacja wtrysków...a co za tym idzie pewnei bede musial kupić nowe końcowki ![]() |
Autor: | MercBeginner [ pn paź 24, 2005 11:32 pm ] |
Tytuł: | |
Z tego co mi wiadomo, nie warto nawet francuskiego BOSCH'a, to nie wiem jak będzie z tanimi wtryskami... ![]() Końcówki wymienia sią dosyć rzadko, może warto zainwestować? |
Autor: | Irek [ wt paź 25, 2005 10:39 am ] |
Tytuł: | Re: Tanie koncowki wtryskow na allegro - warto ? |
SiwyBis pisze: Witam.
[/url]http://www.allegro.pl/show_item.php?item=69350638[/url] Cena raczej rewelacyjna ale producenta nie znam... warte to cokolwiek? Przydalo by mi sie zmienic komplecik (5szt) a cena Bosh'a troszke przeraza - tu za 122 zl mam komplet. Testowal ktos tego producenta ? Pozdrawiam. Pawel "Siwy" Siwak MB W-123 300D Automat[/url] Sprawdź czy na pewno pasują (numer katalogowy ).Jak pasują to brać .Wymiana wtrysków to wbrew pozorom prosta sprawa.Czy są lepsze czy gorsze ???? Na co cię stać to kupisz a mało prawdopodobne zeby to było jakieś totalne ........ Zresztą 50-100tys pewnie zrobia.Do tego czasu awansujesz i kupisz sobie super wtryski (czego sobie i nam wszystkim zyczę ![]() |
Autor: | wojz [ wt paź 25, 2005 11:16 am ] |
Tytuł: | |
Irek pisze: Wymiana wtrysków to wbrew pozorom prosta sprawa.
Wymiana może i tak, ale samemu tego nie zrobisz, bo potrzebna regulacja. A to też kosztuje niestety. |
Autor: | Piotr735 [ wt paź 25, 2005 11:16 am ] |
Tytuł: | |
Są nowe a nowe muszą polatać. Irek pisze: Sprawdź czy na pewno pasują (numer katalogowy )
I tu sięzgadzam. |
Autor: | Irek [ wt paź 25, 2005 11:21 am ] |
Tytuł: | |
wojz pisze: Irek pisze: Wymiana wtrysków to wbrew pozorom prosta sprawa. Wymiana może i tak, ale samemu tego nie zrobisz, bo potrzebna regulacja. A to też kosztuje niestety. Wystarczy podjechać do Miejscowego technikum mechanicznego zwykle mają tam ten bardzo "skomplikowany "przyrząd do reglacji ciśnienia wtrysku (podkładkami) i wtedy jest tanio -to taka mała podpowiedź .Na stronie internetowej WKŁ znajdziesz tanią książeczkę za 4 zł o aparaturze wtryskowej w starym dieslu i tam step by step for complete idiots ............ (czyli dla mnie też zeby nie było że kogoś obrazam) jest wyklarowane jak to zrobić. |
Autor: | Maniek [ wt paź 25, 2005 11:37 am ] |
Tytuł: | |
Piotr735 pisze: Są nowe a nowe muszą polatać. Nie byłbym tego taki pewien Kiedyś kupiłem łożyska do przednich kół firmy Optimal. Nówki. Polatały i owszem 25 tys km przy czym przez ostatnie 5 tys wyły. Piotr735 pisze: Irek pisze: Sprawdź czy na pewno pasują (numer katalogowy ) I tu sięzgadzam. Też polecam upewnić się gdyż starsze diesle miały inne końcówki niż te późniejsze |
Autor: | wojz [ wt paź 25, 2005 11:38 am ] |
Tytuł: | |
Irek pisze: Wystarczy podjechać do Miejscowego technikum mechanicznego zwykle mają tam ten bardzo "skomplikowany "przyrząd do reglacji ciśnienia wtrysku (podkładkami) i wtedy jest tanio -to taka mała podpowiedź Powiem Ci, że w życiu bym na coś takiego nie wpadł, być może dlatego, że nie miałem nigdy nic wspólnego z technikami (jakimikolwiek). Ojciec siętakimi rzeczami zajmował zawsze i jeździł do Boscha w Piekarach Śl. Irek pisze: step by step for complete idiots
Nie obrażam się, bo to niestety prawda ![]() ![]() A kontynuując temat końcówek, to też będę musiał coś pomyśleć, ale na razie muszę stwierdzić z całą stanowczością, czy mam mieć SD 240, czy może jednak SD 220 ![]() Co do producenta, to sam nie wiem. Mówią, że polskie (ale te produkowane przez WSK czy PZL czy jakoś tak - w każdym razie tego typu zakład chyba z Rzeszowa) biją jakością Boscha na głowę. Może ktoś tu eksperymentował? |
Autor: | Irek [ wt paź 25, 2005 11:51 am ] |
Tytuł: | |
wojz pisze: A kontynuując temat końcówek, to też będę musiał coś pomyśleć, ale na razie muszę stwierdzić z całą stanowczością, czy mam mieć SD 240, czy może jednak SD 220
![]() Co do producenta, to sam nie wiem. Mówią, że polskie (ale te produkowane przez WSK czy PZL czy jakoś tak - w każdym razie tego typu zakład chyba z Rzeszowa) biją jakością Boscha na głowę. Może ktoś tu eksperymentował? W kiążeczce którą Ci przywołałem znajdziesz specyfikację końcówek wtrysku dla róznych starych diesli .Niestety nie mam jej w pracy.Może któryś z kolegów Ci podpowie. |
Autor: | .:SPEEDYRIDER:. [ wt paź 25, 2005 5:42 pm ] |
Tytuł: | |
w katowicach mamy gościa od Mb pan Schoen i za regulacje wtrysków powiedzial mi 50 zł za komplet czyli 5 sztuk ![]() |
Autor: | laudan [ wt paź 25, 2005 5:57 pm ] |
Tytuł: | |
Niewarto. Tylko Bosch, jak nie masz wystarczajaco kasy, to zmien tylko te co leja. Mozna stosowac te z w201 w124 jako zamienniki. Inne firmy kiepsko sie sprawdzaja i juz po pierwszych km ma sie ich dosc. Choc moze poeksperymentuj ![]() ps. Stara zasada mowi, ze jak auto pali przy duzych mrozach to nie rusza sie ani wtryskow, ani pompy. No chyba, ze Twoje auto stawia zaslonne dymna z tylu. |
Autor: | laudan [ wt paź 25, 2005 6:00 pm ] |
Tytuł: | |
wojz pisze: ... czy mam mieć SD 240, czy może jednak SD 220 ![]() Z ktorego roku masz silniczek? wojz pisze: Co do producenta, to sam nie wiem. Mówią, że polskie (ale te produkowane przez WSK czy PZL czy jakoś tak - w każdym razie tego typu zakład chyba z Rzeszowa) biją jakością Boscha na głowę. Może ktoś tu eksperymentował?
PZL. Nie wiem, jak teraz, ale kilka lat temu ich jakosc byla taka, ze trudno bylo odpalic, a co mowiac o jezdzie ![]() |
Autor: | SiwyBis [ wt paź 25, 2005 6:20 pm ] |
Tytuł: | |
Witam. To ja jeszcze zapytam czym sie roznia 220 od 240 ? mechanicznie czy tylko parametrami ? jak poznac jakie powinny byc do danego silnika zwlaszcza ze silnik moze byc skladakiem. Pozdrawiam. Pawel "Siwy" Siwak. |
Autor: | wojz [ wt paź 25, 2005 10:55 pm ] |
Tytuł: | |
laudan pisze: PZL. Nie wiem, jak teraz, ale kilka lat temu ich jakosc byla taka, ze trudno bylo odpalic Podobno jest kilka zakładów które je robią i tylko z jakiegoś jednego są warte zainteresowania. Ale jak już mówiłem, to tylko zasłyszana opinia i upierał się na pewno nie będę ![]() laudan pisze: Z ktorego roku masz silniczek?
No kurka z tego co i samochód! ![]() 02.76-08.78 - nr Bosch: 0 434 250 072; nr MB: 000 017 69 12; typ: SD 220 09.78-08.79 - nr Bosch: 0 432 217 065; nr MB: wg nru silnika; typ: wg nru silnika 09.79-11.85 - nr Bosch: 0 434 250 110; nr MB: 001 017 29 12; typ: SD 240 Tak więc w '79 możliwości jest więcej niż jedna ![]() Z katalogu Intercars też mało wynika. Na szczęście pali, jeździ i nie zostawia zasłony. Podoba mi się ta "stara zasada" ![]() P.S. Ten podział jest identyczny również dla 300D (wszystkie numery, lata prod. itd się pokrywają) |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |