MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://forum.w114-115.org.pl/ |
|
Remont czy kupno nowego M110 https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=14591 |
Strona 1 z 4 |
Autor: | Piotr735 [ pn paź 10, 2005 1:11 pm ] |
Tytuł: | Remont czy kupno nowego M110 |
Witam mam M110 przebieg 450 tys. Ciśnienie oleju dno, bierze olej, ale pali ładnie i równo chodzi. Pytanie zasadnicze: Czy opłaca sięremontować taki silnik czy lepiej szukaćnowy. Jaki może byćprzykładowy koszt remontu takiej jednostki bez robocizny. Pozdr. |
Autor: | MERCEDES 4 EVER [ pn paź 10, 2005 1:20 pm ] |
Tytuł: | |
che tu koledzy ci zaraz napiszą ale o remontowaniu to raczej zapomnij...koszt remontu moze byc nawet 5-6 tys a i słyszalem nawet o 9 tys....Uzywka znacznie taniej-nawet na giełdzie sa dobre ogłoszenia... |
Autor: | kruszyn [ pn paź 10, 2005 3:11 pm ] |
Tytuł: | |
MERCEDES 4 EVER pisze: che tu koledzy ci zaraz napiszą ale o remontowaniu to raczej zapomnij...koszt remontu moze byc nawet 5-6 tys a i słyszalem nawet o 9 tys....Uzywka znacznie taniej-nawet na giełdzie sa dobre ogłoszenia...
hmmmm..... no to sie zdziwisz kolego pozdrawiam |
Autor: | MERCEDES 4 EVER [ pn paź 10, 2005 3:14 pm ] |
Tytuł: | |
no jak przjdzie wymienic wszystkie tłoki kompletne i szliwfy i remont głowicy to 6 tys to bedzie za mało...... |
Autor: | kruszyn [ pn paź 10, 2005 3:24 pm ] |
Tytuł: | |
MERCEDES 4 EVER pisze: no jak przjdzie wymienic wszystkie tłoki kompletne i szliwfy i remont głowicy to 6 tys to bedzie za mało......
zawsze trzeba zaryzykowac ....zostaje opcja rozebrac zobaczyc co w trawie piszczy i decydowac sie albo na drugi motor albo na remont .... ja osobiscie 2 uzywki juz nie kupie a jak tak to bedzie to 300SD hihihih zeby miec spokoj do konca zycia |
Autor: | Piotr735 [ pn paź 10, 2005 4:03 pm ] |
Tytuł: | |
Droga taka zabawa |
Autor: | georem [ pn paź 10, 2005 4:45 pm ] |
Tytuł: | Re: Remont czy kupno nowego M110 |
Piotr735 pisze: Witam mam M110 przebieg 450 tys.
Ciśnienie oleju dno, bierze olej, ale pali ładnie i równo chodzi. Pytanie zasadnicze: Czy opłaca się remontować taki silnik czy lepiej szukać nowy. Jaki może być przykładowy koszt remontu takiej jednostki bez robocizny. Pozdr. Co to znaczy "ciśnienie oleju dno" ? Co to znaczy "bierze olej" ? Nie opłaca się robić remontu, lepiej szukać z innego auta, kolega w Kartuzach ma takie silniki. Koszt remontu jest bardzo duży. ![]() |
Autor: | michau [ pn paź 10, 2005 4:53 pm ] |
Tytuł: | |
Podobno (podkreslam, ze opinia jest zaslyszana) kapitalny (w pelnym tego slowa znaczeniu) remont M110 to koszt bliski 17kpln, wiec pozostaje co najwyzej w sferze marzen. |
Autor: | Piotr735 [ pn paź 10, 2005 4:56 pm ] |
Tytuł: | |
georem pisze: Co to znaczy "ciśnienie oleju dno" ? Po nagrzeaniu na wolnych obrotach 0,8 Atm georem pisze: o to znaczy "bierze olej" ?
ok 8 setek na 1000 km |
Autor: | Piotr735 [ pn paź 10, 2005 5:00 pm ] |
Tytuł: | |
Myślałem że kupie panewki i sprawa będzie cool. georem pisze: kolega w Kartuzach ma takie silnik
jakieś namiary można prosić? |
Autor: | georem [ pn paź 10, 2005 5:09 pm ] |
Tytuł: | |
Piotr735 pisze: georem pisze: Co to znaczy "ciśnienie oleju dno" ? Po nagrzeaniu na wolnych obrotach 0,8 Atm georem pisze: o to znaczy "bierze olej" ? ok 8 setek na 1000 km Czyli o ciśnienie oleju bym się nie martwił, jeżeli po dodaniu gazu wskazówka reaguje to masz spokój, oleju bierze dużo i tu albo warto szukać silnika, ale można również z tym jeździć, zależy jakie masz plany i aspiracje co do tego auta. ![]() |
Autor: | georem [ pn paź 10, 2005 5:13 pm ] |
Tytuł: | |
Piotr735 pisze: Myślałem że kupie panewki i sprawa będzie cool.
jakieś namiary można prosić? Ja mam złe doświadczenia z remontem i podejrzewam, że wymiana samych panewek spowoduje efekt odwrotny do zamierzonego, czyli tak zwaną reakcję lawinową ![]() http://w114-115.org.pl/forum/viewtopic.php?t=14102 |
Autor: | art [ pn paź 10, 2005 6:45 pm ] |
Tytuł: | |
Ciśnienie 0,8 to nie jest tragedia a 8 setek na 100 to nie rewelacja ale też nie powód do szybkiego remontu czy do wymiany tak jak kolega Georem napisał zależy jakie Masz aspiracje w co do do tego samochodu. Jeżeli na rozgrzanym silniku po przegazowoniu mocno kopci? Jeżeli nie to nie jest powód do tragedi. I zawsze weż pod uwagę że ingerencja"mechaników" w silnik może przynieść efekt odwrotny od założonego pomijając przy tym nerwy stracone przez Ciebie. POzdrawiam. |
Autor: | MERCEDES 4 EVER [ pn paź 10, 2005 7:24 pm ] |
Tytuł: | |
jak chodzi ładnie i rowno to mozna by jeszcze jak sa gładzie i tłoki nie wyjechane same pierscienie załozyc-wtedy koszt by nie był masakryczny ale jest tez szansa ze bedzie jeszcze gorzej albo nic poprawy i wtedy tez kasa w błoto |
Autor: | erio [ wt paź 11, 2005 7:52 am ] |
Tytuł: | |
jako że i tak myslisz o zmianie silnika lub remoncie to zrób tak ... http://www.auto-repair.pl/content/view/88/142/ z tej strony ściagnij Ceramizery_cz1.avi (16,0 MB) Ceramizery_cz2.avi (14,1 MB) Ceramizery_cz3.avi (11,6 MB) Ceramizery_cz4.avi (14,2 MB) czyli test telewizyjny. I PRZETESTUJ DLA NAS TO BADZIEWIE .... ale najpierw zmien olej na jakies 15W40 castrol lub mobil. Powiem ci tak. jesli ci silnik równiutko pracuje , nie wypadają zapłony i ładnie pali, a problemem jest zużycie oleju, niskie cisnienie i w szczególności kopcenie to zalej jeden z tych preparatów. Ja miałem do sprzedania w123 300D kupionego i sprzedanego za 2000 zł. ( tymczasowo do jazdy). Zimny strasznie kopcił i nierówno pracował, po rozgrzaniu było w miarę ok, ale da;ej kopcił na siwo. Po zalaniu tego specyfiku ( ojciec mi kupił ![]() Okazuje się że w tym 300D przez następne parę dni (zanim go sprzedalem) kopcił przez jakies 5 s po odpaleniu, i naprawde trzeba bylo stac na zewnątrz zeby to zobaczyc ... a wczsniej mialem chmure dymu za autem widzialem ją w lusteku. Od razu chodził równo. Bylem zaskoczony. PS. wszystko zalezy od tego ile masz kasy ... jak mało to używka jak dużo i ci nie bedzie na chleb brakowalo po wydaniu 6 tys. to używka |
Strona 1 z 4 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |