MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://forum.w114-115.org.pl/ |
|
Pytanie do znawców samochodowych kaprysów https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=1442 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Wrobel [ ndz gru 01, 2002 8:29 pm ] |
Tytuł: | Pytanie do znawców samochodowych kaprysów |
Szukam POMOCY!!! Mam nadzieje, że nie zostanę zbojkotowany, ale tym razem nie o Mercedes ![]() Mój kolega ma problem z Mazda 323 benzyna, a ja staram się mu pomóc. Przy spadku temperatury poniżej zera (mniej więcej) auto nie chce za nic odpalić; rozrusznik kreci; akumulator jest ok. Niestety jest to automat wiec na pych nie da rady ![]() ![]() Co to może być? I jak temu zaradzić? (jeden z mechaników radził remont głowicy, ale to trochę kosztowna operacja, a nie mam przekonania do efektów) Pozdrawiam |
Autor: | marcin280e [ ndz gru 01, 2002 10:31 pm ] |
Tytuł: | |
Wg mnie nie ma sprężania 7 -9 atm to silnik do remontu.Dopuszczalna róznica ciśnień między cylindrami w benzynie to 1atm.Co to za mechanicy co nie wiedzą jakie ma być ciśnienie sprężania?Mój motor110 dmucha po9,5 ale równo na wszystkie 6 cyl i pali 1,5 l oleju na 1000km zaś dobra japonia dmucha po 14atm (mercedes ok 11-13atm) |
Autor: | Wrobel [ pn gru 02, 2002 12:14 am ] |
Tytuł: | |
Czy to sprężanie ma wpływ na to, ze nie zapala w niskich temperaturach? |
Autor: | marcin280e [ pn gru 02, 2002 12:22 am ] |
Tytuł: | |
Aby motor chodził trzeba trzech rzeczy:iskry, paliwa i kompresji. Zakładam że dwie pierwsze masz pozostaje trzecia.A tak wogóle jak na japonie po 250 tyś to bardzo słabe mano u mojego brata w Celice po 230 tyś jest po 14atm. |
Autor: | RobGas [ pn gru 02, 2002 8:45 am ] |
Tytuł: | |
- wrzątek na silnik, - grzałka w bloku silnika, to metody ratowania sytuacji przed remontem. No jest jeszcze Motodoktor .. ![]() Głowica to nie wszystko jak już to tańszy remont silnika czyli głowica i co najmniej pierścienie do wymiany. PS1 Silnik nawet w Mercedesie nie jest wieczny i po pewnym czasie (przebiegu) remont jest konieczny. To tak jak człowiek czasami do lekarza musi pójść bo reumatyzm, korzonki, ... dokuczają. PS2 To nie jest kaprysienie ze strony biednej Mazdy to już jej serce wysiada z racji km które przejechała. |
Autor: | Gonez [ pn gru 02, 2002 8:02 pm ] |
Tytuł: | |
Ja w swojej Mercedes mam podobny problem z wyjątkiem tego iż po 2-3 sekundach krecenia rozrusznikiem zawsze zapala. Im mniejsza temperatura tym dłuże musze pokręcic. Jeden mechanik stwierdził, że w tym silniku jest jeden spycjalny wtrysk, który podaje paliwo tylko tamtendy gdy silnik jest zimny. I, że trzeba go podregulować bo to jest przyczyną. Nie wiem czy miał racje bo jeszcze nie usunołem tej usterki, ale może w tej Mazdzie też jest takie coś i jest przyczyną braku chęci odpalenia. A jesli nie to pewnie będzie to kompresja bo jest nie ciekawa. Pozdrawiam ![]() |
Autor: | marcin280e [ pn gru 02, 2002 8:34 pm ] |
Tytuł: | |
Gonez pisze: Jeden mechanik stwierdził, że w tym silniku jest jeden spycjalny wtrysk, który podaje paliwo tylko tamtendy gdy silnik jest zimny. I, że trzeba go podregulować bo to jest przyczyną. Pozdrawiam ![]() Chodzi o wtryskiwacz rozruchowy sterowany włącznikiem termiczno-czasowym wkręcanym w płaszcz wodny.Wkażdym wtrysku to jest a w mercedes działa max 20s zaś sygnał włączający pochodzi z rozrusznika.I nic sie nie reguluje najwyżej nie działa.[/quote] |
Autor: | elvis [ wt gru 03, 2002 11:35 pm ] |
Tytuł: | |
Witam. To prawda nic się nie reguluje, nie działa to trzeba wymienić. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |