MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://forum.w114-115.org.pl/

M110 kupie
https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=1401
Strona 1 z 1

Autor:  misiek [ śr lis 20, 2002 5:13 pm ]
Tytuł:  M110 kupie

Sluchajcie,
poszukuje silnika M110 w dobrym stanie, rodzaj zasilania w gruncie rzeczy jest mi bez roznicy; ewentualnie samej glowicy z walkami rozrzadu, bo to wlasnie przez walek ssacy jestem do tego zmuszony), oczywiscie w rozsadnej cenie;) z gory dzieki za odzew!

Autor:  marcin280e [ śr lis 20, 2002 6:03 pm ]
Tytuł: 

Są dwa rodzaje wałków -różnią się ilością podpór mam takie i takie mogę Ci sprzedać.Pozdrawiam.

Autor:  misiek [ śr lis 20, 2002 9:37 pm ]
Tytuł: 

Przede wszystkim potrzebuje na dzis walek ssacy, tj lewy, oznaczony numerem 110 05174 01 (osadzony na czterech panewkach). Krzywka prowadzaca zawor ssacy szostego cylindra dosc dziwnie juz wyglada;) efekt byl taki, ze po rozgrzaniu silnika stukal niemilosiernie (krzywka stukala o czapke zaworu). A swoja droga, jesli masz obyda walki, tz rowniez wydechowy, to nie pogardze, bo ten drugi ma jakies dziwne wzery na krzywkach (albo kiepski olej, albo silnik stal gdzies niewiadomo gdzie przez dluzszy czas). Bede bardzo wdzieczny:)
Wiec?

Autor:  marcin280e [ śr lis 20, 2002 10:21 pm ]
Tytuł: 

Nie ma sprawy może byc i wydechowy a co z kowadełkami?Też się zużywają i też je mam.Proponował bym Ci wymienić całą górną część głowicy chodzi o stan panewek wałków rozżądu i stan śrub regulacyjnych.Wżery o których piszesz są spowodowane najczęściej brakiem smarowania krzywek-gdy olej jest kiepski to dochodzi do zapchania otworów olejowych w śrubach regulacyjnych trzeba by to sprawdzić.Pozdrawiam

Autor:  misiek [ śr lis 20, 2002 10:25 pm ]
Tytuł: 

Znaczy, ze chcesz mi powiedziec, ze masz kompletna glowice? To juz bedzie super, dlatego tez wlasnie poszukuje calego silnika, na czesci:)
Kowadelka tez beda potrzebne...

Autor:  marcin280e [ śr lis 20, 2002 11:05 pm ]
Tytuł: 

Pewnie że mam kompletną głowicę nawet gażnik i filtr.A jak u Ciebie reszta silnika bo wałki to pierwsza rzecz jaka "leci" w tym silniku?Jakie masz ciśnienie oleju na wolnych obr?

Autor:  misiek [ czw lis 21, 2002 12:50 am ]
Tytuł: 

Cisnienie oleju na biegu jalowym w normie, wskaznik utrzymuje sie gdzies miedzy 1 a 2, tak mniej wiecej na 1/3 drogi (najbardziej obrazowo, jak potrafie;))
To mysle ze dobijemy targu. Zadzwon do mnie prosze... 501633001

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/