MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://forum.w114-115.org.pl/

Co to może być
https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=1350
Strona 1 z 1

Autor:  Andrew21 [ śr lis 06, 2002 5:00 pm ]
Tytuł:  Co to może być

Witam.

Mam pytanie związane z silnikiem i ciśnieniem spręrzania po pomiarze
wyszło tak 1cylinder 28,2cylinder 27,3cylinder19,4i5cylinder26.
Jaka może być tego przyczyna.Chodzi oczywiście o 3cylinder

Wypowiedzcie się.

Autor:  RobGas [ śr lis 06, 2002 5:29 pm ]
Tytuł: 

cóż, szykuje Ci się remoncik reaktora
w mniejszym lub większym stopniu, tj. głowica obowiązkowo do roboty
a przyczyną najprawdopodobniej (okaże się po zdjęciu głowicy) są starte już pierścienie (do wymiany) :cry:
Jeżeli gładź cylindrów jest ok (nie ma dużych progów) to by bylo na tyle
Inna przyczyną (raczej mniej prawdopodobną) mogą być nieszczelne zawory.
I miej nadzieję, że to tylko tyle [usmiech] bo jak więcej to wydasz więcej niż za niego zapłacileś [zlosnik]

Autor:  MacKuz [ śr lis 06, 2002 5:40 pm ]
Tytuł:  Re: Co to może być

Andrew21 pisze:
Witam.
1 cylinder 28, 2 cylinder 27, 3 cylinder19, 4 i 5 cylinder 26.


Dość duża różnica jak na normalne zuzycie silnika, jest to niepokojące.

Generalnie pierścienie zuzywają się równomiernie no może czasami od tej normy odchodzi 1 cylinder bo jest najsilniej chłodzony i czasami dzieją się z nim różne dziwne rzeczy.

Ja bym jeszcze nie panikował, tak czy siak należałoby zdjąć czapeczke (głowice [zlosnik] ) i dokładnie przyjżeć się zaworom oraz uszczelce w okolicy tego cylindra, warto róniez sprawdzić w jakim stanie jest osadzenie wtryskiwacza w głowicy może tamtędy ucieka ci kompresja, sprawdź rónież stan świecy zarowej na tym cylindrze. Trzeba sprawdzić wszystkie dziury w głowicy na tym cylindrze i to nawet przed zdjęciem głowicy.

Pozdrawiam

Autor:  Andrew21 [ śr lis 06, 2002 7:35 pm ]
Tytuł: 

Wczoraj mechanik stwierdził że prawdopodobnie to zawór jest przyczyną
tego całego zamieszania.A co dalej to się okaże po zdjęciu głowicy.
Oby się nie mylił :cry:
Dzięki za porady.

Autor:  Maniek [ śr lis 06, 2002 10:47 pm ]
Tytuł: 

Andrew21 pisze:
Mam pytanie związane z silnikiem i ciśnieniem spręrzania po pomiarze
wyszło tak 1cylinder 28,2cylinder 27,3cylinder19,4i5cylinder26.


To prawie tak samo jak u mnie!!! (22;18;23,5;24)

Więc poradze Ci to co i mi radzą zrobić zanim zedrę głowicę z silnika:
Można wykonać jeszcze raz pomiar tylko że do cylindrów należy wlać trochę oleju. Jeśli sypią się pierścienie czy gładzie to pomiar powinien wykazać poprawę kompresji a wtedy.... :(
Jeśli dalej wyjdzie to samo to będzie
napewno tak jak mówi Twój mechanik.

Mnie osobiście martwi ogólnie niższy wynik kompresji mojego silnika :-? No ale cóż pół miliona kilometrów się zbliża wielkimi krokami!

Trzymam kciuki.

Autor:  airkomin [ pt lis 08, 2002 11:00 am ]
Tytuł: 

Podobno w dieslu pod żadnym pozorem nie należy wlewać oleju do cylindrów, bo może się zdarzyc że wleje się za dużo i wtedy tłok zdrerzy się z głowicą przez poduszkę olejową. Nie trenowałem jednak tego więc nie zajmuję ostatecznego stanowiska tylko tak sobie piszę.

Autor:  Ocet [ pt lis 08, 2002 1:34 pm ]
Tytuł: 

Popularne jest zapieczenie systemu obracania zaworem, co powoduje jego nieruwnomierne zuzycie. Jest szansa, ze jak sie to rozrusza, poreguleje i posprawdza co jakies 1000 2000 km, to sie wszystko wyrowna i bedzie ok.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/