MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://forum.w114-115.org.pl/ |
|
Co to może być https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=1350 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Andrew21 [ śr lis 06, 2002 5:00 pm ] |
Tytuł: | Co to może być |
Witam. Mam pytanie związane z silnikiem i ciśnieniem spręrzania po pomiarze wyszło tak 1cylinder 28,2cylinder 27,3cylinder19,4i5cylinder26. Jaka może być tego przyczyna.Chodzi oczywiście o 3cylinder Wypowiedzcie się. |
Autor: | RobGas [ śr lis 06, 2002 5:29 pm ] |
Tytuł: | |
cóż, szykuje Ci się remoncik reaktora w mniejszym lub większym stopniu, tj. głowica obowiązkowo do roboty a przyczyną najprawdopodobniej (okaże się po zdjęciu głowicy) są starte już pierścienie (do wymiany) ![]() Jeżeli gładź cylindrów jest ok (nie ma dużych progów) to by bylo na tyle Inna przyczyną (raczej mniej prawdopodobną) mogą być nieszczelne zawory. I miej nadzieję, że to tylko tyle ![]() ![]() |
Autor: | MacKuz [ śr lis 06, 2002 5:40 pm ] |
Tytuł: | Re: Co to może być |
Andrew21 pisze: Witam.
1 cylinder 28, 2 cylinder 27, 3 cylinder19, 4 i 5 cylinder 26. Dość duża różnica jak na normalne zuzycie silnika, jest to niepokojące. Generalnie pierścienie zuzywają się równomiernie no może czasami od tej normy odchodzi 1 cylinder bo jest najsilniej chłodzony i czasami dzieją się z nim różne dziwne rzeczy. Ja bym jeszcze nie panikował, tak czy siak należałoby zdjąć czapeczke (głowice ![]() Pozdrawiam |
Autor: | Andrew21 [ śr lis 06, 2002 7:35 pm ] |
Tytuł: | |
Wczoraj mechanik stwierdził że prawdopodobnie to zawór jest przyczyną tego całego zamieszania.A co dalej to się okaże po zdjęciu głowicy. Oby się nie mylił ![]() Dzięki za porady. |
Autor: | Maniek [ śr lis 06, 2002 10:47 pm ] |
Tytuł: | |
Andrew21 pisze: Mam pytanie związane z silnikiem i ciśnieniem spręrzania po pomiarze
wyszło tak 1cylinder 28,2cylinder 27,3cylinder19,4i5cylinder26. To prawie tak samo jak u mnie!!! (22;18;23,5;24) Więc poradze Ci to co i mi radzą zrobić zanim zedrę głowicę z silnika: Można wykonać jeszcze raz pomiar tylko że do cylindrów należy wlać trochę oleju. Jeśli sypią się pierścienie czy gładzie to pomiar powinien wykazać poprawę kompresji a wtedy.... ![]() Jeśli dalej wyjdzie to samo to będzie napewno tak jak mówi Twój mechanik. Mnie osobiście martwi ogólnie niższy wynik kompresji mojego silnika ![]() Trzymam kciuki. |
Autor: | airkomin [ pt lis 08, 2002 11:00 am ] |
Tytuł: | |
Podobno w dieslu pod żadnym pozorem nie należy wlewać oleju do cylindrów, bo może się zdarzyc że wleje się za dużo i wtedy tłok zdrerzy się z głowicą przez poduszkę olejową. Nie trenowałem jednak tego więc nie zajmuję ostatecznego stanowiska tylko tak sobie piszę. |
Autor: | Ocet [ pt lis 08, 2002 1:34 pm ] |
Tytuł: | |
Popularne jest zapieczenie systemu obracania zaworem, co powoduje jego nieruwnomierne zuzycie. Jest szansa, ze jak sie to rozrusza, poreguleje i posprawdza co jakies 1000 2000 km, to sie wszystko wyrowna i bedzie ok. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |