MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://forum.w114-115.org.pl/ |
|
chmura dymu. https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=1249 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | el_co [ czw paź 10, 2002 9:21 am ] |
Tytuł: | chmura dymu. |
Witam w ten pierwszy mroźny poranek. Choć nie dotyczy to bezpośrednio mercedesa to przyczyny mogą być podobne w każdym dieslu. ![]() ![]() ![]() |
Autor: | MacKuz [ czw paź 10, 2002 10:53 am ] |
Tytuł: | |
Biały dym wskazywałby raczej na dostawanie się wody z układu chłodzenia do cylindrów, nie 'znika' co płyn chłodzący. Ja miałem podobny objaw gdy pękła mi głowica na początku przy odpalaniu dymił na biało (para wodna) ale potem przestawał po prostu przez noc dostawał się troche płynu chłodzącego do cylindra. Ale nie trwało to długo bo bęknięcie się powiększało i w końcu zupełnie wydmuchało mi płyn z układu chłodzenia. Ale może to inna przyczyna. |
Autor: | el_co [ czw paź 10, 2002 11:48 am ] |
Tytuł: | |
Fakt, znikło mi małe co nieco tego płynu przez lato, ale myślałem że to raczej efekt parowania ![]() ![]() |
Autor: | el_co [ czw paź 10, 2002 11:54 am ] |
Tytuł: | |
czy nierównomierna praca też może być spowodowana np. pęknięciem głowicy? Jak sprawdzić? Pomierzyć ciśnienie na cylindrach? |
Autor: | RobGas [ czw paź 10, 2002 1:03 pm ] |
Tytuł: | |
el_co pisze: czy nierównomierna praca też może być spowodowana np. pęknięciem głowicy? Jak sprawdzić? Pomierzyć ciśnienie na cylindrach?
zajedź do warsztatu i niech Ci sprawdzą wtryski (możliwe że leją) oraz świece a przy okazji pomierzy Ci ciśnienia. to tak optymistycznie, bo MacKuz Cie troche przestraszył, u mnie było tak gdy odpaliłem reaktor nie dogrzewając świec - dymił na biało, gdy odpalałem na ciepłym (mam taką grzełeczkę w bloku) - bez dymu. No jest możliwa jeszcze inna przyczyna - źle ustawiony zapłon. |
Autor: | el_co [ czw paź 10, 2002 1:13 pm ] |
Tytuł: | |
RobGas pisze: el_co pisze: źle ustawiony zapłon. chodzi o diesla ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor: | Ocet [ czw paź 10, 2002 4:18 pm ] |
Tytuł: | |
Sa takie jezyki komunikacyje, w ktorych zle ustawiony zaplon w Dieslu oznacza pompe do regulacji. Podejzewam ze to mial na mysli RobGas, ktory tez ma Diesla. Ja sie dopiero raz spotkalem z takim sformulowaniem i tak samo zareagowalem ![]() |
Autor: | damian [ czw paź 10, 2002 7:46 pm ] |
Tytuł: | |
Hello! No może nie do końca chodzi o "pompe do regulacji" tylko o to że w Dieslu także ustawia sie kąt wyprzedzenia zapłonu. Tudzież wymienioną wyżej pompą wtryskową obracając ją o kilka stopni. Jest dość uciążliwe zadanie w amatorsko -bojowych warunkach ale nie niewykonalne. (cholernie nie lubie tego robić - a miałem już <nie>przyjemnośc). Tak jak koledzy polecam Ci wizytę w warsztacie. Rzecz jasna dobrym. |
Autor: | Ocet [ czw paź 10, 2002 10:00 pm ] |
Tytuł: | |
O to wlasnie.... |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |