MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://forum.w114-115.org.pl/ |
|
MÓJ PORTFEL PŁACZE https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=1227 |
Strona 1 z 3 |
Autor: | Adam Wasilewski [ pn wrz 30, 2002 7:50 pm ] |
Tytuł: | MÓJ PORTFEL PŁACZE |
Czy ktoś może mi powiedzieć co zrobić, aby skaleczona gazem 116-tka 280 SE W AUTOMACIE zużywała mniej jak 22l/100km gazu (ucieszyłoby mnie ok. 15l/100km), nie strzelała w kolektor i nie gasła na włączonym przełożeniu i nogą na hamulcu ? ![]() |
Autor: | sebi [ pn wrz 30, 2002 8:00 pm ] |
Tytuł: | |
Dzień Dobry Panu!! ![]() |
Autor: | Adam Wasilewski [ pn wrz 30, 2002 8:18 pm ] |
Tytuł: | |
OK. Witam Wszystkich fanatyków! internet mam tylko w pracy więc nie mogę się często udzielać. Pozdrawiam, ![]() |
Autor: | Ocet [ pn wrz 30, 2002 10:15 pm ] |
Tytuł: | |
No cieszy mnie bardzo, ze nie jestem jedynym zwolennikiem witania sie przy pierwszym poscie. Dziekuje Sebi! A Panu Dzien Dobry! Jak stara jest ta instalacja? Kiedy byla regulowana? I inne szczegoly. Generalnie zeby dzaialalo musi byc sprawne i dobrze wyregulowane. ![]() Niektore elementy poprostu sie zuzywaja i trzeba je wymieniac... |
Autor: | sebi [ wt paź 01, 2002 2:59 pm ] |
Tytuł: | Re: MÓJ PORTFEL PŁACZE |
Adam Wasilewski pisze: Czy ktoś może mi powiedzieć co zrobić, aby skaleczona gazem 116-tka 280 SE W AUTOMACIE zużywała mniej jak 22l/100km gazu (ucieszyłoby mnie ok. 15l/100km), nie strzelała w kolektor i nie gasła na włączonym przełożeniu i nogą na hamulcu ?
![]() Witam! Ja w swojej W115 200 też mam gaz i spala na poziomie 15 na 100 ale jeszcze da się to jeszcze zmniejszyć. Natomiast strzały w kolektor to pewnie kwestja zapłonu, jest nie ustawiony. Gaśnięcie silnika natomiast może być spowodowane za niskimi obrotami na biegu jałowym, silnik zasilany gazem powiniem mieć ok 1000 obrotów. |
Autor: | Adam Wasilewski [ wt paź 01, 2002 4:14 pm ] |
Tytuł: | |
Witam, instalacja była zakładana przy mnie rok temu, a regulowana była chyba 3 lub 4 razy. Niektórzy mówią zebym zaczął od regulacji na benzynie tylko,ze przy spokojnej dostojnej jeżdzie na benzynie średnia wychodziła 12-12,5l/100km, sprawdzono też ciśnienie sprężania (ok.10) i luzy zaworowe ciut większe z powodu wyższej temperatury spalania.Auto jest przed wymianą oleju i filtrów, ale to chyba nie waży w takim stopniu na spalaniu.Świece i przewody ok. Pozdrawiam. |
Autor: | Idzik [ wt paź 01, 2002 5:34 pm ] |
Tytuł: | |
Adam Wasilewski pisze: .Auto jest przed wymianą oleju i filtrów, ale to chyba nie waży w takim stopniu na spalaniu
Nie jest fachurą w tym temacie, bo gazowni nie mam, ale z tego co wiem filtry wymagają częstszych wymian przy użytkowaniu gazu... Być może ma to jednak DUŻY wpływ... PS Również witam i pozdrawiam ![]() |
Autor: | Kowal [ wt paź 01, 2002 6:02 pm ] |
Tytuł: | |
Dzień dobry ![]() Jeżeli chodzi o instalacje gazowe to proponuje żeby się umówić w Warszawie lub w okolicach. Pomogę w miarę możliwości, a jeżeli mi się nie uda to zaprowadzę do speca od instalacji gazowych a on na 100% załatwi sprawę. |
Autor: | Adam Wasilewski [ śr paź 02, 2002 8:11 pm ] |
Tytuł: | |
Cześć! Dzięki za wsystkie sugestie. W piątek jadę ze swoją tam gdzie ostatnio ją regulowano na Domaniewską, bo do Siedlec nie mam czasu jeżdzić chociaż znają się na rzeczy. Do KOWALA odezwę się po niedzieli i spróbuję się spotkać tylko wymienię filtry i olej i posprawdzam co się da. ![]() |
Autor: | Kowal [ śr paź 02, 2002 11:43 pm ] |
Tytuł: | |
Będe czekał... ![]() |
Autor: | Sebian [ czw paź 03, 2002 8:18 pm ] |
Tytuł: | Re: MÓJ PORTFEL PŁACZE |
Adam Wasilewski pisze: Czy ktoś może mi powiedzieć co zrobić, aby skaleczona gazem 116-tka 280 SE W AUTOMACIE zużywała mniej jak 22l/100km gazu (ucieszyłoby mnie ok. 15l/100km), nie strzelała w kolektor i nie gasła na włączonym przełożeniu i nogą na hamulcu ?
![]() Dzień dobry! Ja juz tradycyjnie rzuce 2 maksymy: 1. Na gaz najlepsze sa kuchenki gazowe. 2. Jak nie stac Cię na paliwo do Mercedesa - nie kupuj Mercedesa. Ale ze mnie brutal ![]() |
Autor: | Adam Wasilewski [ czw paź 03, 2002 8:49 pm ] |
Tytuł: | |
Cześć Sebian i inni, Mój bauer w Reichu też mi to mówił, że jak jeżdzisz mercedes to nie pytaj o zużycie poliwa, bo to pytanie nie na miejscu.Ja jestem Polakiem i dla mnie jest to jak by nie patrzył najtańsze i najbezpieczniejsze auto i jak każdy Polak chciałbym udoskonalić to co już jest doskonałe. ![]() |
Autor: | Sebaa [ pt paź 04, 2002 9:56 pm ] |
Tytuł: | Re: MÓJ PORTFEL PŁACZE |
Adam Wasilewski pisze: Czy ktoś może mi powiedzieć co zrobić, aby skaleczona gazem 116-tka 280 SE W AUTOMACIE zużywała mniej jak 22l/100km gazu (ucieszyłoby mnie ok. 15l/100km), nie strzelała w kolektor i nie gasła na włączonym przełożeniu i nogą na hamulcu ?
![]() Cześć! 15 LTR LPG na 100 km to IMO utopia w W116 280 SE. Przy dobrej regulacji oraz niezajechanym silniku M110 dobrym wynikiem będzie 18 LTR/100 km. I to raczej przy delikatnej jeździe. Jeśli chodzi o strzały w kolektor to należy przyjrzeć się stanowi instalacji gazowej i dokonać fachowej regulacji - uwaga na zbyt ubogi skład mieszanki ( mało pali, lecz niezbyt korzystnie wpływa na trwałość silnika i jego osiągi). Co do gaśnięcia silnika w czasie postoju na włączonym "D" - po pierwsze regulacja, czy gaśnie tylko na gazie, czy na benzynie również? Po drugie sprawdź dokładnie elementy układu zapłonowego - świece, przewody WN, cewka, kondensator, kopułka, palec, połączenia elektryczne - przerywacza raczej juz nie masz. Warto też zmienić filtr i olej w ASB - poprawi to pracę skrzyni biegów. Pozdrawiam |
Autor: | Zibi [ sob paź 05, 2002 3:27 pm ] |
Tytuł: | |
Witam! Miałem gaz w 280 na wtrysku, walczyłem ze strzelaniem w kolektor z 2 miesiące (wyginało cały czas aluminiową płytę w kolektorze) i cudowne uzdrowienie (i spadek pożeranego paliwa) nastąpiło po wymianie przewodów WN na Championa i kopólki z palcem na Beru, problem znikł, przy gazie polecam zainwestowanie w dobre części układu WN |
Autor: | webster [ pn paź 14, 2002 10:04 pm ] |
Tytuł: | Ludzie Ludzie!!!!!!!!!!!!!!! |
WITAM! Jeżeli ktoś jeszcze tego nie wie to wyraże się jasno - MERCEDESOWSKI SILNIK 280 (w beczce wymiata!!) NIE NADAJE SIĘ Z NIEWIADOMYCH PRZYCZYN DO ZAŁOŻENIA GAZOWNI! Nie jesteście jedynymi, którzy mają problem z gazem w tych motorach. Facet, który wam zakładał gazownię to albo żądny pieniędzy albo słabo obeznany w tym fachu bo powinien kategorycznie ODRADZIĆ ZAŁOŻENIA GAZOWNI DO TEGO SILNIKA. We wszystkich przypadkach(o 280 mowa) dzieją się kosmiczne komedie !!!! Ten silnik po prostu gryzie się z gazem. Ci co przeczytali ten tekst niech krzykną dalej by wszyscy wiedzieli by przy zakupie tego motoru liczyć się z jazdą na benzynie i niech nawet się nie śni nikomu GAZ!!! I nie prównywać tu ,a raczej nie szukać wspólnych przyczyn pomiędzy innymi motorami bo 280 to jest ewenement po prostu jeżeli chodzi o instalacje gazowe!!! |
Strona 1 z 3 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |