MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest wt cze 24, 2025 3:06 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Post: pt wrz 27, 2002 5:00 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw wrz 19, 2002 11:13 am
Posty: 637
Lokalizacja: Łódź
Witam wszystkich!

W przyszłym roku mam zamiar wynająć garaż i rozkrcić moja babine do gołej blachy - do malowania a przy okazji odnowie i powymieniam zuzyte części, taki remoncik od podstaw.

W związku z tym mam pytanie: na co zwrócić szczególną uwagę przy de- i montażu, żeby czegoś nie sp...yć, ewentualnie czy w ogóle się tego podejmować???

Mam zamiar poświęcić na to od 6 m-cy do roku.

Za rady serdecznie dziekuje.

pozdrawiam

PS- czy można zwiększyć ilość obrotów przyśpieszacza w dieslu? (chodzi mi o to pokrętło przy liczniku do uruchamiania zimnego silnika). Bo przekręca mi sie o 3/4 obrotu, a chce odpuścić troche linke bo mi nie odbija do końca i przy zmianie biegów powoli obroty spadają, a jak poluzuje linke i to te 3/4 obrotu w ogóle mi nic nie dają bo tylko naprężaja linke.

_________________
Jeep Cherokee XJ 4.0
Honda CR-V
Ex: C140 600 '96, W124 E220 '94, BMW 525tds '93, W123 240D '82, W201 190 2.0 '89, Honda CB500, Chrysler 300M 3,5


Na górę
 Tytuł:
Post: sob wrz 28, 2002 1:56 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr kwie 10, 2002 2:00 am
Posty: 345
Lokalizacja: Sulechów-Polska
mam ten sam problem z tą linką !!!! :( może ktoś nam pomóc ??? jak to wyregulować ???

_________________
W 124 230 TE 89


Na górę
 Tytuł:
Post: sob wrz 28, 2002 2:14 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: ndz lip 22, 2001 2:00 am
Posty: 641
Lokalizacja: Warszawa
Hello
ZBIGOL pisze:
mam ten sam problem z tą linką !!!! :( może ktoś nam pomóc ??? jak to wyregulować ???


Linke nominalnie sie reguluje tak, aby po zluzowaniu osiagnac wolne obroty (na rozgrzanym silniku). Natomiast naciagajac linke (krecac pokretlem), zawsze nalezy wcisnac pedal gazu - wtedy pokretlo dziala bez zadnych oporow. Ot i cala tajemnica.

_________________
<b><font size=-1 color=yellow>Szymon</font></b>
<font size=-2 color=00BB00>W116 280SE</font>
<font size=-2> http://mb.vsa.com.pl </font>


Na górę
Post: pn wrz 30, 2002 11:02 am 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: ndz mar 24, 2002 1:00 am
Posty: 678
Lokalizacja: Lublin
mroziu pisze:
na co zwrócić szczególną uwagę przy de- i montażu, żeby czegoś nie sp...yć... ???

bacz przede wszystkim na drobne elementy, jak zaślepki, koleczki, chromy, śróbki, wkręty, plastiki, ...
Podczas takiej pracy i w dodatku rozłozonej tak mocno w czasie potrafią sie pogubić.
Ad. czy wogóle to robić.
To Twoja decyzja, o ile nie będziesz sie go pozbywał a robił tylko dla siebie to satysfakcja gwarantowana (po ukończeniu)

_________________
Robert__W116_300SD


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl