MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest wt cze 24, 2025 7:06 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Post: pn wrz 16, 2002 2:34 pm 
Offline
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lip 14, 2001 2:00 am
Posty: 6403
Numer GG: 85536
Lokalizacja: [ZS] Szczecin
Ostatnio ni stąd ni zowoąd moj mietek strasznie osłabł (gaz do dechy a na budziku ledwo 110 ) i ze startem ma jakiś problem nie, wiem co sie mogło stać, skubany nie dymi, pali od kopa tylko jakiś taki słaby.
Musze wciskać pedł do dechy aby wykrzesać z niego odrobine chęci do jazdy.

może coś z przeniesieniem napędu z pedału na pompe sam nie wiem co sie stało.

Przypominam, że jest to silniczek 300 D OM617 i jak na razie sprawował się bardzo dobrze.

_________________
Nissan Pathfinder 3,5 03'
Sprzedana w dobre ręce - W116 280 SE '77 - Szwedka


Na górę
 Tytuł:
Post: pn wrz 16, 2002 2:43 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: ndz mar 24, 2002 1:00 am
Posty: 678
Lokalizacja: Lublin
do glowy przychodzi mi na pierwszy plan:
1. wtryski
2. przestawiła się pompa
3. pompa wtryskowa jest niewydolna
4. chu...we paliwo, H2O w baku
5. góra silnika, nie domykają się zawory lub są uszkodzone
ocywiście nie wszystko naraz, ;)

_________________
Robert__W116_300SD


Na górę
 Tytuł:
Post: pn wrz 16, 2002 2:49 pm 
Offline
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lip 14, 2001 2:00 am
Posty: 6403
Numer GG: 85536
Lokalizacja: [ZS] Szczecin
RobGas pisze:
do glowy przychodzi mi na pierwszy plan:
1. wtryski
2. przestawiła się pompa
3. pompa wtryskowa jest niewydolna
4. chu...we paliwo, H2O w baku
5. góra silnika, nie domykają się zawory lub są uszkodzone
ocywiście nie wszystko naraz, ;)


Zaczne dochodzenie ale w takiej kolejności

1. chu...we paliwo, H2O w baku
2. góra silnika, nie domykają się zawory lub są uszkodzone
ocywiście nie wszystko naraz,
3. wtryski
4. przestawiła się pompa
5. pompa wtryskowa jest niewydolna - tu nie bardzo rozumiem co to znaczy niewydolna ?
;)

_________________
Nissan Pathfinder 3,5 03'
Sprzedana w dobre ręce - W116 280 SE '77 - Szwedka


Na górę
 Tytuł:
Post: pn wrz 16, 2002 3:06 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: ndz mar 24, 2002 1:00 am
Posty: 678
Lokalizacja: Lublin
do tego czasu proponuje zmienić swój podpis z:
"W116 280SE ale już 300D i to całkiem niezłe.. "
na
"W116 280SE ale już 300D..." [zlosnik]

Kurde dowcip Ci sie widze wyostrzył [zlosnik] [zlosnik]

_________________
Robert__W116_300SD


Na górę
 Tytuł:
Post: pn wrz 16, 2002 3:39 pm 
Offline
kombatant

Rejestracja: pn kwie 29, 2002 9:49 am
Posty: 3594
Lokalizacja: WAWA
Powiem tak:
Wiele z akcji o ktorych byla mowa nie nastepuje skokowo i ma tez sygnalizacje z rury wydechowej.
Jesli to sie stalo skokowo to polecalbym jednak sprawdzic polaczenie pedalu z pompa.

Moj przypadek: Robilem szczelnosc centralnego. Poskladalem wszystko do kupy i objaw byl taki jak mowisz. Zdecydowanie za duzo przejchalem, zanim sie zorientowalem, ze niezbyt starannie wlozony dywanik nie pozwalal na wcisniecie pedalu do oporu (delikatnie mowiac)


Wariant dwa: filtry paliwa i powietrza. Moze rozjechales komus pozamiatane liscie [zlosnik] chociaz by wtedy dymil, albo cos zassales z paliwem. Spojz rowniez na ten filtr w baku. Moze cos sie odlepilo od dna i zalepilo filtr?

_________________
W108 - 250 S 1967
S123 - 300TD 1982 Rudolf
S123 - 300TD 1985 Burak


Na górę
 Tytuł:
Post: pn wrz 16, 2002 8:09 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: czw maja 16, 2002 11:55 pm
Posty: 531
Lokalizacja: Konin
Hej

Pachnie mi to ograniczonym dopływem paliwa. Tak jak wspomniał Ocet filtr, paliwo, bak, ale również drożność przewodów. Warto przy okazji przepłukać zbiornik paliwa i cały układ paliwowy.

Życząc rychłego powrotu mocy pozdrawiam
Maciej


Na górę
Post: wt wrz 17, 2002 8:54 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn sty 07, 2002 1:00 am
Posty: 197
Lokalizacja: Poznań
MacKuz pisze:
Ostatnio ni stąd ni zowoąd moj mietek strasznie osłabł (gaz do dechy a na budziku ledwo 110 ) i ze startem ma jakiś problem nie, wiem co sie mogło stać, skubany nie dymi, pali od kopa tylko jakiś taki słaby.
Musze wciskać pedł do dechy aby wykrzesać z niego odrobine chęci do jazdy.

może coś z przeniesieniem napędu z pedału na pompe sam nie wiem co sie stało.

Przypominam, że jest to silniczek 300 D OM617 i jak na razie sprawował się bardzo dobrze.


Hello
obstawiałbym zapchany filtr paliwa!!!!!
możliwe że ostatnio jeździłeś na rezerwie i w tym momencie naśćiągało ze zbiornika większość syfów jakie tam się zbierają.
zmień filtry - wstępny (o ile taki stosujesz) oraz główny.
miałem cóś podobnego - deptanie na maxa a auto więcej niż 100 nie chciało się bujnąć.
Jeśli masz założony filtr wstępny na przewodzie zasilającym oglądnij czy nie ma w nim syfów.
Zmiana filtrów przed zimą jest jak najbardziej wskazana i potrzebna. Potem dolej z 2 setki denaturatu aby związał wodę która może występować w zbiorniku
powodzenia

_________________
Suzuki Liana 1.6 '2004
[u]Mazda Premacy 2.0 DiTD '1999[/u]
124 300 TDTurbo '1991 - ex
Daihatsu Move L601 '1997 - ex
‘DEMON PRĘDKOŚCI’ W123’ 200D - ex


Na górę
 Tytuł:
Post: śr wrz 18, 2002 8:55 pm 
Offline
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lip 14, 2001 2:00 am
Posty: 6403
Numer GG: 85536
Lokalizacja: [ZS] Szczecin
No to znowy sukces :lol: :P [zlosnik] [cool] [usmiech]


Moje problemy z mocą reaktora były spowodowane niepoprawnym działaniem mechanizmu przeniesienia sterowana z pedału gazu do pompy wtryskowej. Jako, że mam małego pzeszczepa i to sterowanie zostało zamontowane patentem więc się ten patent troche zużył i to było powodem pzymulenia mojej maszyny.

Na razie spraw załatwiłem prowizorycznie ale jestem szczęśliwy, że to tylko to a nie jakaś usterka wewnątrz reaktora.

Pozdrawiam
ps.
ale i tak zastosuje się do niektórych waszych rad np co do wymiany wszystkich filtrów.

_________________
Nissan Pathfinder 3,5 03'
Sprzedana w dobre ręce - W116 280 SE '77 - Szwedka


Na górę
 Tytuł:
Post: śr wrz 18, 2002 10:21 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: czw maja 16, 2002 11:55 pm
Posty: 531
Lokalizacja: Konin
IIII jasne

Gdybyś się przyznał do patentu wcześniej to z pewnością byłoby więcej trafnych podpowiedzi. [zlosnik] [zlosnik] [zlosnik]

Ponoć prowizorki są często rozwiązaniem docelowym.

NIe mogę powstrzymać się od zacytowania paru praw MURPH'ego:

- "Jeśli coś może pójść źle, to na pewno pójdzie."
- "Wszystko złożone do kupy wcześniej czy później się rozleci."
- "Wszystko będzie działać jeśli pomajstrujesz przy tym wystarczająco długo."
- "Jeśli zablokowało się - pchaj na siłę. Jeśli rozleci się to znaczy, że i tak wymagało wymiany."

I jeszcze jedno:

- "Doświadczenie zmienia się proporcjonalnie do zrujnowanego sprzętu."

Yhm samo życie.

Pozdrawiam
Maciej


Na górę
 Tytuł:
Post: czw wrz 19, 2002 8:48 am 
Offline
kombatant

Rejestracja: pn kwie 29, 2002 9:49 am
Posty: 3594
Lokalizacja: WAWA
A ja od razu mowilem cobys sprawdzil pedal gazu/polaczenie z pompa :lol:
Moze nie przewidzialem przyczyn, ale kto moglby przewidziec zjawisko zuzycia [zlosnik]

_________________
W108 - 250 S 1967

S123 - 300TD 1982 Rudolf

S123 - 300TD 1985 Burak


Na górę
 Tytuł:
Post: czw wrz 19, 2002 12:15 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lut 25, 2002 1:00 am
Posty: 370
Lokalizacja: Michałowice /k Warszawy
I tak dobrze, że to nic z chłodzeniem reaktora, bo już by nam Maciek oczami w nocy świecił [zlosnik] [zlosnik] [zlosnik]

_________________
Jest gwiazda jest jazda [zlosliwy]

W123 230E '82 "Vanishing Point"


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl