MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://forum.w114-115.org.pl/ |
|
Coś niedobrego dzieje się z moim reaktorem .... https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=1180 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | MacKuz [ pn wrz 16, 2002 2:34 pm ] |
Tytuł: | Coś niedobrego dzieje się z moim reaktorem .... |
Ostatnio ni stąd ni zowoąd moj mietek strasznie osłabł (gaz do dechy a na budziku ledwo 110 ) i ze startem ma jakiś problem nie, wiem co sie mogło stać, skubany nie dymi, pali od kopa tylko jakiś taki słaby. Musze wciskać pedł do dechy aby wykrzesać z niego odrobine chęci do jazdy. może coś z przeniesieniem napędu z pedału na pompe sam nie wiem co sie stało. Przypominam, że jest to silniczek 300 D OM617 i jak na razie sprawował się bardzo dobrze. |
Autor: | RobGas [ pn wrz 16, 2002 2:43 pm ] |
Tytuł: | |
do glowy przychodzi mi na pierwszy plan: 1. wtryski 2. przestawiła się pompa 3. pompa wtryskowa jest niewydolna 4. chu...we paliwo, H2O w baku 5. góra silnika, nie domykają się zawory lub są uszkodzone ocywiście nie wszystko naraz, ![]() |
Autor: | MacKuz [ pn wrz 16, 2002 2:49 pm ] |
Tytuł: | |
RobGas pisze: do glowy przychodzi mi na pierwszy plan:
1. wtryski 2. przestawiła się pompa 3. pompa wtryskowa jest niewydolna 4. chu...we paliwo, H2O w baku 5. góra silnika, nie domykają się zawory lub są uszkodzone ocywiście nie wszystko naraz, ![]() Zaczne dochodzenie ale w takiej kolejności 1. chu...we paliwo, H2O w baku 2. góra silnika, nie domykają się zawory lub są uszkodzone ocywiście nie wszystko naraz, 3. wtryski 4. przestawiła się pompa 5. pompa wtryskowa jest niewydolna - tu nie bardzo rozumiem co to znaczy niewydolna ? ![]() |
Autor: | RobGas [ pn wrz 16, 2002 3:06 pm ] |
Tytuł: | |
do tego czasu proponuje zmienić swój podpis z: "W116 280SE ale już 300D i to całkiem niezłe.. " na "W116 280SE ale już 300D..." ![]() Kurde dowcip Ci sie widze wyostrzył ![]() ![]() |
Autor: | Ocet [ pn wrz 16, 2002 3:39 pm ] |
Tytuł: | |
Powiem tak: Wiele z akcji o ktorych byla mowa nie nastepuje skokowo i ma tez sygnalizacje z rury wydechowej. Jesli to sie stalo skokowo to polecalbym jednak sprawdzic polaczenie pedalu z pompa. Moj przypadek: Robilem szczelnosc centralnego. Poskladalem wszystko do kupy i objaw byl taki jak mowisz. Zdecydowanie za duzo przejchalem, zanim sie zorientowalem, ze niezbyt starannie wlozony dywanik nie pozwalal na wcisniecie pedalu do oporu (delikatnie mowiac) Wariant dwa: filtry paliwa i powietrza. Moze rozjechales komus pozamiatane liscie ![]() |
Autor: | Konik [ pn wrz 16, 2002 8:09 pm ] |
Tytuł: | |
Hej Pachnie mi to ograniczonym dopływem paliwa. Tak jak wspomniał Ocet filtr, paliwo, bak, ale również drożność przewodów. Warto przy okazji przepłukać zbiornik paliwa i cały układ paliwowy. Życząc rychłego powrotu mocy pozdrawiam Maciej |
Autor: | remi [ wt wrz 17, 2002 8:54 am ] |
Tytuł: | Re: Coś niedobrego dzieje się z moim reaktorem .... |
MacKuz pisze: Ostatnio ni stąd ni zowoąd moj mietek strasznie osłabł (gaz do dechy a na budziku ledwo 110 ) i ze startem ma jakiś problem nie, wiem co sie mogło stać, skubany nie dymi, pali od kopa tylko jakiś taki słaby.
Musze wciskać pedł do dechy aby wykrzesać z niego odrobine chęci do jazdy. może coś z przeniesieniem napędu z pedału na pompe sam nie wiem co sie stało. Przypominam, że jest to silniczek 300 D OM617 i jak na razie sprawował się bardzo dobrze. Hello obstawiałbym zapchany filtr paliwa!!!!! możliwe że ostatnio jeździłeś na rezerwie i w tym momencie naśćiągało ze zbiornika większość syfów jakie tam się zbierają. zmień filtry - wstępny (o ile taki stosujesz) oraz główny. miałem cóś podobnego - deptanie na maxa a auto więcej niż 100 nie chciało się bujnąć. Jeśli masz założony filtr wstępny na przewodzie zasilającym oglądnij czy nie ma w nim syfów. Zmiana filtrów przed zimą jest jak najbardziej wskazana i potrzebna. Potem dolej z 2 setki denaturatu aby związał wodę która może występować w zbiorniku powodzenia |
Autor: | MacKuz [ śr wrz 18, 2002 8:55 pm ] |
Tytuł: | |
No to znowy sukces ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Moje problemy z mocą reaktora były spowodowane niepoprawnym działaniem mechanizmu przeniesienia sterowana z pedału gazu do pompy wtryskowej. Jako, że mam małego pzeszczepa i to sterowanie zostało zamontowane patentem więc się ten patent troche zużył i to było powodem pzymulenia mojej maszyny. Na razie spraw załatwiłem prowizorycznie ale jestem szczęśliwy, że to tylko to a nie jakaś usterka wewnątrz reaktora. Pozdrawiam ps. ale i tak zastosuje się do niektórych waszych rad np co do wymiany wszystkich filtrów. |
Autor: | Konik [ śr wrz 18, 2002 10:21 pm ] |
Tytuł: | |
IIII jasne Gdybyś się przyznał do patentu wcześniej to z pewnością byłoby więcej trafnych podpowiedzi. ![]() ![]() ![]() Ponoć prowizorki są często rozwiązaniem docelowym. NIe mogę powstrzymać się od zacytowania paru praw MURPH'ego: - "Jeśli coś może pójść źle, to na pewno pójdzie." - "Wszystko złożone do kupy wcześniej czy później się rozleci." - "Wszystko będzie działać jeśli pomajstrujesz przy tym wystarczająco długo." - "Jeśli zablokowało się - pchaj na siłę. Jeśli rozleci się to znaczy, że i tak wymagało wymiany." I jeszcze jedno: - "Doświadczenie zmienia się proporcjonalnie do zrujnowanego sprzętu." Yhm samo życie. Pozdrawiam Maciej |
Autor: | Ocet [ czw wrz 19, 2002 8:48 am ] |
Tytuł: | |
A ja od razu mowilem cobys sprawdzil pedal gazu/polaczenie z pompa ![]() Moze nie przewidzialem przyczyn, ale kto moglby przewidziec zjawisko zuzycia ![]() |
Autor: | Kowal [ czw wrz 19, 2002 12:15 pm ] |
Tytuł: | |
I tak dobrze, że to nic z chłodzeniem reaktora, bo już by nam Maciek oczami w nocy świecił ![]() ![]() ![]() |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |