MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://forum.w114-115.org.pl/

Coś niedobrego dzieje się z moim reaktorem ....
https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=1180
Strona 1 z 1

Autor:  MacKuz [ pn wrz 16, 2002 2:34 pm ]
Tytuł:  Coś niedobrego dzieje się z moim reaktorem ....

Ostatnio ni stąd ni zowoąd moj mietek strasznie osłabł (gaz do dechy a na budziku ledwo 110 ) i ze startem ma jakiś problem nie, wiem co sie mogło stać, skubany nie dymi, pali od kopa tylko jakiś taki słaby.
Musze wciskać pedł do dechy aby wykrzesać z niego odrobine chęci do jazdy.

może coś z przeniesieniem napędu z pedału na pompe sam nie wiem co sie stało.

Przypominam, że jest to silniczek 300 D OM617 i jak na razie sprawował się bardzo dobrze.

Autor:  RobGas [ pn wrz 16, 2002 2:43 pm ]
Tytuł: 

do glowy przychodzi mi na pierwszy plan:
1. wtryski
2. przestawiła się pompa
3. pompa wtryskowa jest niewydolna
4. chu...we paliwo, H2O w baku
5. góra silnika, nie domykają się zawory lub są uszkodzone
ocywiście nie wszystko naraz, ;)

Autor:  MacKuz [ pn wrz 16, 2002 2:49 pm ]
Tytuł: 

RobGas pisze:
do glowy przychodzi mi na pierwszy plan:
1. wtryski
2. przestawiła się pompa
3. pompa wtryskowa jest niewydolna
4. chu...we paliwo, H2O w baku
5. góra silnika, nie domykają się zawory lub są uszkodzone
ocywiście nie wszystko naraz, ;)


Zaczne dochodzenie ale w takiej kolejności

1. chu...we paliwo, H2O w baku
2. góra silnika, nie domykają się zawory lub są uszkodzone
ocywiście nie wszystko naraz,
3. wtryski
4. przestawiła się pompa
5. pompa wtryskowa jest niewydolna - tu nie bardzo rozumiem co to znaczy niewydolna ?
;)

Autor:  RobGas [ pn wrz 16, 2002 3:06 pm ]
Tytuł: 

do tego czasu proponuje zmienić swój podpis z:
"W116 280SE ale już 300D i to całkiem niezłe.. "
na
"W116 280SE ale już 300D..." [zlosnik]

Kurde dowcip Ci sie widze wyostrzył [zlosnik] [zlosnik]

Autor:  Ocet [ pn wrz 16, 2002 3:39 pm ]
Tytuł: 

Powiem tak:
Wiele z akcji o ktorych byla mowa nie nastepuje skokowo i ma tez sygnalizacje z rury wydechowej.
Jesli to sie stalo skokowo to polecalbym jednak sprawdzic polaczenie pedalu z pompa.

Moj przypadek: Robilem szczelnosc centralnego. Poskladalem wszystko do kupy i objaw byl taki jak mowisz. Zdecydowanie za duzo przejchalem, zanim sie zorientowalem, ze niezbyt starannie wlozony dywanik nie pozwalal na wcisniecie pedalu do oporu (delikatnie mowiac)


Wariant dwa: filtry paliwa i powietrza. Moze rozjechales komus pozamiatane liscie [zlosnik] chociaz by wtedy dymil, albo cos zassales z paliwem. Spojz rowniez na ten filtr w baku. Moze cos sie odlepilo od dna i zalepilo filtr?

Autor:  Konik [ pn wrz 16, 2002 8:09 pm ]
Tytuł: 

Hej

Pachnie mi to ograniczonym dopływem paliwa. Tak jak wspomniał Ocet filtr, paliwo, bak, ale również drożność przewodów. Warto przy okazji przepłukać zbiornik paliwa i cały układ paliwowy.

Życząc rychłego powrotu mocy pozdrawiam
Maciej

Autor:  remi [ wt wrz 17, 2002 8:54 am ]
Tytuł:  Re: Coś niedobrego dzieje się z moim reaktorem ....

MacKuz pisze:
Ostatnio ni stąd ni zowoąd moj mietek strasznie osłabł (gaz do dechy a na budziku ledwo 110 ) i ze startem ma jakiś problem nie, wiem co sie mogło stać, skubany nie dymi, pali od kopa tylko jakiś taki słaby.
Musze wciskać pedł do dechy aby wykrzesać z niego odrobine chęci do jazdy.

może coś z przeniesieniem napędu z pedału na pompe sam nie wiem co sie stało.

Przypominam, że jest to silniczek 300 D OM617 i jak na razie sprawował się bardzo dobrze.


Hello
obstawiałbym zapchany filtr paliwa!!!!!
możliwe że ostatnio jeździłeś na rezerwie i w tym momencie naśćiągało ze zbiornika większość syfów jakie tam się zbierają.
zmień filtry - wstępny (o ile taki stosujesz) oraz główny.
miałem cóś podobnego - deptanie na maxa a auto więcej niż 100 nie chciało się bujnąć.
Jeśli masz założony filtr wstępny na przewodzie zasilającym oglądnij czy nie ma w nim syfów.
Zmiana filtrów przed zimą jest jak najbardziej wskazana i potrzebna. Potem dolej z 2 setki denaturatu aby związał wodę która może występować w zbiorniku
powodzenia

Autor:  MacKuz [ śr wrz 18, 2002 8:55 pm ]
Tytuł: 

No to znowy sukces :lol: :P [zlosnik] [cool] [usmiech]


Moje problemy z mocą reaktora były spowodowane niepoprawnym działaniem mechanizmu przeniesienia sterowana z pedału gazu do pompy wtryskowej. Jako, że mam małego pzeszczepa i to sterowanie zostało zamontowane patentem więc się ten patent troche zużył i to było powodem pzymulenia mojej maszyny.

Na razie spraw załatwiłem prowizorycznie ale jestem szczęśliwy, że to tylko to a nie jakaś usterka wewnątrz reaktora.

Pozdrawiam
ps.
ale i tak zastosuje się do niektórych waszych rad np co do wymiany wszystkich filtrów.

Autor:  Konik [ śr wrz 18, 2002 10:21 pm ]
Tytuł: 

IIII jasne

Gdybyś się przyznał do patentu wcześniej to z pewnością byłoby więcej trafnych podpowiedzi. [zlosnik] [zlosnik] [zlosnik]

Ponoć prowizorki są często rozwiązaniem docelowym.

NIe mogę powstrzymać się od zacytowania paru praw MURPH'ego:

- "Jeśli coś może pójść źle, to na pewno pójdzie."
- "Wszystko złożone do kupy wcześniej czy później się rozleci."
- "Wszystko będzie działać jeśli pomajstrujesz przy tym wystarczająco długo."
- "Jeśli zablokowało się - pchaj na siłę. Jeśli rozleci się to znaczy, że i tak wymagało wymiany."

I jeszcze jedno:

- "Doświadczenie zmienia się proporcjonalnie do zrujnowanego sprzętu."

Yhm samo życie.

Pozdrawiam
Maciej

Autor:  Ocet [ czw wrz 19, 2002 8:48 am ]
Tytuł: 

A ja od razu mowilem cobys sprawdzil pedal gazu/polaczenie z pompa :lol:
Moze nie przewidzialem przyczyn, ale kto moglby przewidziec zjawisko zuzycia [zlosnik]

Autor:  Kowal [ czw wrz 19, 2002 12:15 pm ]
Tytuł: 

I tak dobrze, że to nic z chłodzeniem reaktora, bo już by nam Maciek oczami w nocy świecił [zlosnik] [zlosnik] [zlosnik]

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/