MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://forum.w114-115.org.pl/

Witam!!! Wymiana pompy wtryskowej
https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=10365
Strona 1 z 1

Autor:  emiloski [ wt lut 01, 2005 9:20 am ]
Tytuł:  Witam!!! Wymiana pompy wtryskowej

czy dużo jest zachodu z przekładką pompy wtryskowej w dieslu 3 litrowym.
czy wymiana polega tylko na wykreceniu starej i włożeniu nowej (strarej ale jarej). nowa pompa jest wyregulowan , tylko zakładać. na co zwrócic uwagę?
na co zwrócic uwage przy wymianie całych wtrysków

Autor:  adzik [ wt lut 01, 2005 9:36 am ]
Tytuł: 

No nie jest to tylko wyjac starą i włożyc nową trzeba to wszystko ustwić tzn. punkt zapłonu.
Co do wtrysków to nie ma większej filozofi , `trzeba uważac aby niczym nie dotykac końcówki wtrysku , po wykeceniu starego sprawdż czy podkładki sa na swoich miejscach . AAA no i jeszcze jedna dośc ważna sprawa musisz uważać jakim kluczem wkręcaszi wykrecasz wtryski , jeżeli klucz bedzie nie bardzo dopasowany powygina Ci przepływy , te małutkie końcówki na które nakładasz cienki przewód od wtrysku do wtrysku, w nastepstwie czego cieknie ropa po wtryskach i nie bardzo daje sie to wyprostować . pozdr

Autor:  emiloski [ wt lut 01, 2005 11:34 am ]
Tytuł: 

adzik pisze:
No nie jest to tylko wyjac starą i włożyc nową trzeba to wszystko ustwić tzn. punkt zapłonu.
Co do wtrysków to nie ma większej filozofi , `trzeba uważac aby niczym nie dotykac końcówki wtrysku , po wykeceniu starego sprawdż czy podkładki sa na swoich miejscach . AAA no i jeszcze jedna dośc ważna sprawa musisz uważać jakim kluczem wkręcaszi wykrecasz wtryski , jeżeli klucz bedzie nie bardzo dopasowany powygina Ci przepływy , te małutkie końcówki na które nakładasz cienki przewód od wtrysku do wtrysku, w nastepstwie czego cieknie ropa po wtryskach i nie bardzo daje sie to wyprostować . pozdr



ale u mnie sytuacja jest taka że wyjmuje pompę z innegoi samochodu razem z wtryskami i przerzucam to do siebie . czy w takiej sytuacjiteż musze ustawiać pompę?
w tych sprawach jestem zupełnym laikiem :oops: wiec nawet niewiem tak do końca jak napedzana jest ta pompa

Autor:  Stawros [ wt lut 01, 2005 11:53 am ]
Tytuł: 

Oczywiście że musisz! Choć to nie ta sama pompa , to jednak poczytaj sobie , bo zasada jest podobna:

http://w114.mb.org.pl/forum/cms_view_article.php?aid=7

Jeżeli naprawdę jesteś laikiem , to gorąco odradzam przeprowadzanie tej naprawy samemu.

Autor:  krzys124 [ wt lut 01, 2005 2:26 pm ]
Tytuł: 

To przeciez to samo jak bys aparat zapłonowy wsadził byle jak i choć tu nie wiele sie mozna pomylic bo o 180 stopni , to samochód nie zapali , musi byc kolejnosc zapłonu zachowana z iskra na siwecy w odpowiednim momencie , tak samo wtrysk paliwa przy dieslu , pompa musi byc ustawiona odpowiedznio wzgledem rozrzadu !

Gdyby tamten silnik podczas gaszenia go zatrzymał sie dokładnie w tej fazie rozrzadu co Twój , to mógł byś normalnie tylko przełozyc pompe do sowjego odpowietrzyc i cheja !! ale jesli nie potrafisz tego poznać a silnik tamten napewno zatrzymal sie w innej fazie niz Twój to musisz sie na tym znać , albo ustaiwc wszystko na tak zwane chba znaki zerowe (fabryczne ) albo jesli to mozliwe ustawic pompe tą nowa tak jak twoja stara !

Autor:  laudan [ wt lut 01, 2005 4:26 pm ]
Tytuł: 

krzys124 pisze:
Gdyby tamten silnik podczas gaszenia go zatrzymał sie dokładnie w tej fazie rozrzadu co Twój , to mógł byś normalnie tylko przełozyc pompe do sowjego odpowietrzyc i cheja !!


Mylisz sie, pkt zaplonu ustawia sie poprzez zmiane polozenia pompy wzg. bloku silnika, a nie na odwrot. Co najwyzej blad bylby sporo mniejszy, bo w zakresie regulacji obudowa pompy, ale to i tak kilka stopni.

Autor:  krzys124 [ śr lut 02, 2005 10:44 am ]
Tytuł: 

laudan pisze:
krzys124 pisze:
Gdyby tamten silnik podczas gaszenia go zatrzymał sie dokładnie w tej fazie rozrzadu co Twój , to mógł byś normalnie tylko przełozyc pompe do sowjego odpowietrzyc i cheja !!


Mylisz sie, pkt zaplonu ustawia sie poprzez zmiane polozenia pompy wzg. bloku silnika, a nie na odwrot. Co najwyzej blad bylby sporo mniejszy, bo w zakresie regulacji obudowa pompy, ale to i tak kilka stopni.


Zgoda ! ale to wzgledem zapłonu a ja o kolejnosci wtrysków raczej

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/