MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://forum.w114-115.org.pl/ |
|
wklad pompy hamulcowej - wymiana https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=10363 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | holyfido [ wt lut 01, 2005 7:50 am ] |
Tytuł: | wklad pompy hamulcowej - wymiana |
Kupilem wklad pompy hamulcowej i mam pytanie czy trudna jest wymiana? Trzeba na cos konkretnie zwrocic uwage? |
Autor: | Witek [ wt lut 01, 2005 8:05 am ] |
Tytuł: | |
Napisz w jakim samochodzie i ile daleś za ten wklad... |
Autor: | holyfido [ wt lut 01, 2005 8:29 am ] |
Tytuł: | |
MB 123 200D 81r. wklad Ate 65 pln. |
Autor: | holyfido [ wt lut 01, 2005 11:41 am ] |
Tytuł: | |
Powstal problem, bo w mercedesie mam pompe hamulcowa Gerling ze znaczkiem mercedesa, wiec chyba oryginalna. Facet w sklepie powiedzial, ze ten wklad co kupilem bedzie pasowal tylko do pompy Ate, czyli jak rozumiem nie powinienem wkladac tego wkladu. Czy pompy Gerling byly oryginalnie montowane w tym aucie? |
Autor: | Maniek [ śr lut 02, 2005 3:45 pm ] |
Tytuł: | |
Pompy Girling były montowane orginalnie tylko chyba jakoś żadziej niż ate. Zestaw naprawczy do Girlinga jest chyba droższy i biorąc pod uwagę żę u mnie jego wymiana nic nie dała to zastanowiłbym się nad wymianą całej pompy. Włoska podróbka za którą dałem 230 zł służy mi dobrze już 5 rok. |
Autor: | holyfido [ śr lut 02, 2005 6:33 pm ] |
Tytuł: | |
Kupilem Ate za 280 pln. Teraz mam problem, bo hamulce mi nie dzialaja jak powinny. Zrobilem tak: Wcisnalem zbiorniczek od girlinga, zamontowalem ppompe(czy wystarczy gumowa uszczelka, ktora jest wsrodku pompy czy powinna byc jeszcze jakas, na styku pompa-serwo np. papierowa). zalalem plyn i odpowietrzylem pomppe. zakrecilem trzy rurkii wzialem sie za odpowietrzanie hamulcow. Juz wiem, ze zle odpowietrzylem i chcialem dzis odpowietrzyc jeswzcze raz ale stworzyl sie problem. W zbiorniczku, ktory trzyma plyn dla tylnych hamulcow nie ma plynu i nie ma tam jak nalac, a za cholere nie chce sie zaciagnac. Przy odpowietrzaniu dzis wylalem caly plyn z niego i nic, nie ma jak tam nalac, w zwiazku z czym nie mam wogole plynu w czesci odpowiedzialnej za tylne hamulce. Poza tym przy wciskaniu hamulca cos syczy przy membranie, czyzby byla uszkodzona? A moze to serwo niedomaga, silnik wylacza sie prawidlowo? Co jest nie tak, ze plyn nie chce sie przelac do tylnej czesci hamulcow? Dodam, gdy pompuje sie hamulcem, to wpada on gleboko i bez ioporow, az do momentu bardzo silnego, oporu. Przy otwartym przewodzie tylnego hamulca wciskanie pedalu hamulca powoduje wyrzucanie powietrza a przy puszczaniu zasysanie powietrza przez dysze tylnego hamulca. Serwo, membrana czy moze jakas inna czesc jest uszkodzona, zakladam, ze pompa jest sprawna. pomocy. |
Autor: | deniken [ śr lut 02, 2005 10:39 pm ] |
Tytuł: | |
jedz do fachowca i niech ci odpowietrzy. bedziesz mial pewnosc ze czegos nie zchrzniles. dzis tez kupilem zestaw naprawczy i robilem swoja pompe. narazie jest ok a dalem 25 zl. w NORAUTO za 45 zl odpowietrzaja specjalna maszyna. kumpel pracuje tam to sie ma za darmo ale 45 zl za sprawne hamulce to chyba cena przystepna |
Autor: | holyfido [ śr lut 02, 2005 10:57 pm ] |
Tytuł: | |
Do fachowca kazdy moze pojechac, a ja chce sam przy mojej mesi grzebac :] jutro powalcze znow. |
Autor: | deniken [ śr lut 02, 2005 10:59 pm ] |
Tytuł: | |
no ja cie calkowicie rozumiem ale hamulce tymbardziej w taka pogode wolalbym zostawic komus komu moge zaufac |
Autor: | wiedzmin [ czw lut 03, 2005 7:27 am ] |
Tytuł: | |
Co do odpowietrzania .. Wiesz jak to robic .. zaczynasz od kola nabjrdziej oddalonego od pompy .. i tak po kolei .. co do zbiorniczka chyba jest to zbiorniczek przelewowy musisz nalac na maxa wtedy plyn przeleje sie do drugiej komory. Co do syczenia ??? odpowietrznik byl zakrecony w trakcie naciskania na pedał ???? Co do odpowietrzania maszynka .. To wcale to nie jest cudowne .. tylko przyspiesza czas pracy i zaoszczedza płynu.. a za te 45 to wole sobie czesciej zmienic plyn hamulcowy ![]() |
Autor: | holyfido [ czw lut 03, 2005 8:36 am ] |
Tytuł: | |
Jesli jest to zbiorniczek przelewoey, to pol biedy, ale nalelem plynu do pelna i nie pomoglo. Syczenie przy membranie wydobywalo sie przy zakreconych odpowietrznikach na wszystkich kolach. Zasade odpowietrzania kol znam, mam tylko taki problem, ze mi sie nie chce przelac plyn ze zbiorniczka na tylny obwod :-/ |
Autor: | MERCEDES 4 EVER [ czw lut 03, 2005 10:28 am ] |
Tytuł: | |
To jest technicznie nie mozliwe! zbiornik płynu w 123 czy 124 ma tylko jeden wlew i wlewajc płun cały zbiornik jest zlany nie ma mozliwosci......Odpowietrzaj i bedzie dobrze! |
Autor: | holyfido [ ndz lut 06, 2005 2:41 pm ] |
Tytuł: | |
Jest jak piszesz, musialo zadzialac i zadzialalo. Za pierwszym razem musialem zle odpowietrzyc pompe. Teraz hamulce pracuja idealnie, auto staje deba. Membrane zostawilem w spokoju. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |