MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pn wrz 01, 2025 12:33 pm

Strefa czasowa UTC+02:00

Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
nowy

Witam serdecznie wszystkich Mercmaniaków :)

Jestem niezbyt zamożnym studentem ostatniego roku dziennikarstwa i tak się jakoś ostatnio rozmarzyłem na temat autka dla siebie. Moje fundusze raczej mi nie pozwolą kupić czegoś powyżej 3000 złociszy, jednak maluchy i inne takie raczej by odpadały, bo jestem, że tak się wyrażę raczej dużych gabarytów wszerz i wzdłuż :D

Przeglądałem sobie jeździdełka na allegro i zobaczyłem Merce 123 w cenach od 2 do 3 tysięcy. Akurat zobaczyłem model ze szczerbatym grillem i lekko nadgryzionym tylnym nadkolem, ale to było mało ważne - naprawdę wpadła mi w oko ta wersja Mercedesa.
Zatem mam pytanie do tutejszych forumowiczów - czy rzeczywiście za takie pieniądze będę mógł kupić auto, które będzie jeździć?
Zaznaczam, że nie boję się ciężkiej pracy, nie lubię automatów :) i jestem bardzo cierpliwy, jednak słabo znam się na mechanice - chociaż kompletnie nie mam problemów zakuwania po nocy kolejnej lektury na temat danej dziedziny :D. Liczę się z tym, że będę musiał włożyć dużo pracy w auto, ale zupełnie nie mam nic przeciwko - jeśli ktoś kiedykolwiek parał się malowaniem figurek do Warhammera, wie co to cierpliwość [oczko] .
Jedynym ogranicznikiem są finanse - nie mam stałej pracy, tylko dostaję pieniądze za wykonany projekt (sklepy internetowe, portale itp.).
Jak zatem wychodzi to autko cenowo w eksploatacji (części) w porównaniu z innymi?
Z góry dzięki i serdeczne pozdrowionka 4 all!

Tytuł:
postmistrz
Awatar użytkownika