MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://forum.w114-115.org.pl/ |
|
Czemu moj samochód nie jezdzi na benzynie/ po myciu silnika/ https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=10162 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | erio [ śr sty 19, 2005 1:15 pm ] |
Tytuł: | Czemu moj samochód nie jezdzi na benzynie/ po myciu silnika/ |
U mnei parę miesięcy temu po myciu silnika i wymianie filtra paliwa samochód przesdtał jezdzic na benzynie, jezdzi tylko na gazie. Na benzynie czasem odpalał i chodzil na wolnych obrotach a potem się ksztusił, czasem trzymał 5 tys obr, czasem nie, . teraz nawet nie pali. - Sprawdzalem pompe samą - daje dobre cisnienie - 6-8 atm w obciążeniu - Sprawdzilem 3 filtrypaliwa - Sprawdzilem przewody pal. i reduktor cisnienia wymienilem pod zbiornikiem - Zbiornik czyszczony byl tego lata zalany VPower po czyszczeniu - jest jeszcze 3/4 - nie wykręcałem wtrysków (ale podpinałem siódmy zapasowy i on nie rozpylał a był dobry), więc: - Wymienialem szpryce na inną - nie pomogło, więc stanęło na tym że to jednak pompa. Ale ja byłem przy tym jak na początku facio sprawdzał cisnienie na pompie i pokazywało do 8 atm przy zatkaniu. Więc moze u mnie tez ten sterownik elektryczny pod maską uszkodzony mam/utopiłem ?? HEEELP |
Autor: | Antoni Janikowski [ śr sty 19, 2005 1:36 pm ] |
Tytuł: | |
Ciśnienie pompy mierzy się na powrocie. Tak robił gościu? Słychac pompę? |
Autor: | erio [ śr sty 19, 2005 2:12 pm ] |
Tytuł: | |
słychac pompe, cisnienie mierzył na wyjętej pompie wejscie pompy do garczka z benzyną i cisnieniomierz na stalowy przewód na wyjsciu i do akumulatora ,... jak przytykał wylot to cisnienie do 8 atm skakało, normalna praca bylo 4 atm. mówisz na powrocie ... tzn w samochodzie pod maską, za szprycą mam mierzyc cisnienie wychodzące ze szprycy i wracające do zbiornika paliwa ? tam z tego co pamietam wcale nie ma cisnienia ... ile powinno tam byc ? na wejsciu do szprycy mam chyba duze cisnienie ale mocno mozna palcem utrzymac |
Autor: | lysy2 [ śr sty 19, 2005 2:17 pm ] |
Tytuł: | |
JAK PALCEM MOZESZ UTRZYMAC, TO CHYBA JEDNAK COS NIE TAK.... |
Autor: | erio [ śr sty 19, 2005 2:56 pm ] |
Tytuł: | |
tak ... tylko Hadrys u siebie tez testował i tez mowi ze palcem utrzymuje ....a jego auto dziala |
Autor: | JareG [ śr sty 19, 2005 6:37 pm ] |
Tytuł: | |
erio pisze: tak ... tylko Hadrys u siebie tez testował i tez mowi ze palcem utrzymuje ....a jego auto dziala
A tak na zdrowy rozum: czy utrzymasz palcem powietrze po wykreceniu srodka z wentyla..? ![]() |
Autor: | lysy2 [ czw sty 20, 2005 9:16 am ] |
Tytuł: | |
jezeli masz cis. 4-8 atm to jak chcesz to utrzymac palcem?(nawet jak na samym wtrysku jest mniej) tak jak JareG pisze w oponie masz 2 atm i nie utrzymasz... |
Autor: | JareG [ czw sty 20, 2005 9:35 am ] |
Tytuł: | |
lysy2 pisze: tak jak JareG pisze w oponie masz 2 atm i nie utrzymasz...
No wiesz, ja osobiscie nie probowalem.. ![]() . . ale moze ktos ma taki palec-grzebalec, ze da rade ![]() |
Autor: | Antoni Janikowski [ czw sty 20, 2005 12:38 pm ] |
Tytuł: | |
Jak odączyłem akumulator paliwa i nie włączając pompy to jeszcze było takie ciśnienie że za chu... nie mogłem zatrzymać i za kołnierz mi naleciało. Jak włączysz pompę i nie działają wtryski bo silnik nie chodzi(trza mostkować w przekaźniku - zobacz sewisówki mackuza) to ciśnienie musi być na powrocie, w końcu od czegoś ten powrót jest. http://macmerc.netium.com.pl/silniki/m110/07_3-120.pdf |
Autor: | erio [ czw sty 20, 2005 1:38 pm ] |
Tytuł: | |
WOW ... DZIEKI ZA LINKA DO SERVISÓWKI ...PO PRACY BIORE SIE ZA STUDIOWANIE I SZUKANIE ROZWIĄZANIA |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |