MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://forum.w114-115.org.pl/

Czemu moj samochód nie jezdzi na benzynie/ po myciu silnika/
https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=10162
Strona 1 z 1

Autor:  erio [ śr sty 19, 2005 1:15 pm ]
Tytuł:  Czemu moj samochód nie jezdzi na benzynie/ po myciu silnika/

U mnei parę miesięcy temu po myciu silnika i wymianie filtra paliwa samochód przesdtał jezdzic na benzynie, jezdzi tylko na gazie.

Na benzynie czasem odpalał i chodzil na wolnych obrotach a potem się ksztusił, czasem trzymał 5 tys obr, czasem nie, . teraz nawet nie pali.
- Sprawdzalem pompe samą - daje dobre cisnienie - 6-8 atm w obciążeniu
- Sprawdzilem 3 filtrypaliwa
- Sprawdzilem przewody pal. i reduktor cisnienia wymienilem pod zbiornikiem
- Zbiornik czyszczony byl tego lata zalany VPower po czyszczeniu - jest jeszcze 3/4
- nie wykręcałem wtrysków (ale podpinałem siódmy zapasowy i on nie rozpylał a był dobry), więc:
- Wymienialem szpryce na inną
- nie pomogło, więc stanęło na tym że to jednak pompa.

Ale ja byłem przy tym jak na początku facio sprawdzał cisnienie na pompie i pokazywało do 8 atm przy zatkaniu.

Więc moze u mnie tez ten sterownik elektryczny pod maską uszkodzony mam/utopiłem ??

HEEELP

Autor:  Antoni Janikowski [ śr sty 19, 2005 1:36 pm ]
Tytuł: 

Ciśnienie pompy mierzy się na powrocie. Tak robił gościu? Słychac pompę?

Autor:  erio [ śr sty 19, 2005 2:12 pm ]
Tytuł: 

słychac pompe, cisnienie mierzył na wyjętej pompie wejscie pompy do garczka z benzyną i cisnieniomierz na stalowy przewód na wyjsciu i do akumulatora ,... jak przytykał wylot to cisnienie do 8 atm skakało, normalna praca bylo 4 atm.

mówisz na powrocie ... tzn w samochodzie pod maską, za szprycą mam mierzyc cisnienie wychodzące ze szprycy i wracające do zbiornika paliwa ? tam z tego co pamietam wcale nie ma cisnienia ... ile powinno tam byc ?
na wejsciu do szprycy mam chyba duze cisnienie ale mocno mozna palcem utrzymac

Autor:  lysy2 [ śr sty 19, 2005 2:17 pm ]
Tytuł: 

JAK PALCEM MOZESZ UTRZYMAC, TO CHYBA JEDNAK COS NIE TAK....

Autor:  erio [ śr sty 19, 2005 2:56 pm ]
Tytuł: 

tak ... tylko Hadrys u siebie tez testował i tez mowi ze palcem utrzymuje ....a jego auto dziala

Autor:  JareG [ śr sty 19, 2005 6:37 pm ]
Tytuł: 

erio pisze:
tak ... tylko Hadrys u siebie tez testował i tez mowi ze palcem utrzymuje ....a jego auto dziala

A tak na zdrowy rozum: czy utrzymasz palcem powietrze po wykreceniu srodka z wentyla..? [hehe]

Autor:  lysy2 [ czw sty 20, 2005 9:16 am ]
Tytuł: 

jezeli masz cis. 4-8 atm to jak chcesz to utrzymac palcem?(nawet jak na samym wtrysku jest mniej)
tak jak JareG pisze w oponie masz 2 atm i nie utrzymasz...

Autor:  JareG [ czw sty 20, 2005 9:35 am ]
Tytuł: 

lysy2 pisze:
tak jak JareG pisze w oponie masz 2 atm i nie utrzymasz...

No wiesz, ja osobiscie nie probowalem.. [zlosnik]
. . ale moze ktos ma taki palec-grzebalec, ze da rade [hehe][oczko]

Autor:  Antoni Janikowski [ czw sty 20, 2005 12:38 pm ]
Tytuł: 

Jak odączyłem akumulator paliwa i nie włączając pompy to jeszcze było takie ciśnienie że za chu... nie mogłem zatrzymać i za kołnierz mi naleciało.
Jak włączysz pompę i nie działają wtryski bo silnik nie chodzi(trza mostkować w przekaźniku - zobacz sewisówki mackuza) to ciśnienie musi być na powrocie, w końcu od czegoś ten powrót jest.
http://macmerc.netium.com.pl/silniki/m110/07_3-120.pdf

Autor:  erio [ czw sty 20, 2005 1:38 pm ]
Tytuł: 

WOW ... DZIEKI ZA LINKA DO SERVISÓWKI ...PO PRACY BIORE SIE ZA STUDIOWANIE I SZUKANIE ROZWIĄZANIA

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/