MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://forum.w114-115.org.pl/ |
|
Dokładane turbo https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=10115 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | wiedzmin [ pn sty 17, 2005 2:10 pm ] |
Tytuł: | |
Post pod tytułem "Wyjątkowo tuningowy topic.." F.T.PL A moze to jego odwrotność ... No ale obaczcie sami no właśnie .. inni robią zupełną odwrotność ![]() ![]() Jako ze kolegą jest za mało mocy i nawet marne 3 litry pod maską nie daja rady .. a mowa tu o G klasie postanowili wsadzis do zwyklej 300D (stary motor płaskie tłoki) TURBO ... A oto efekty ... trzeba było troszke przerobić łape silnika .. ale szlus i jest nowa piękna wyspawana .. ![]() Potem zrobiło sie kolektor ![]() Brak jak narazie przejscówki między turbina a kolektorem ale to bedzie ... No i tu Ona ... Turbina ![]() |
Autor: | gieniek [ śr lut 02, 2005 10:39 am ] |
Tytuł: | |
od czego wsadzasz to turbo? duzo z tym roboty, jakie to sa mniej wiecej koszty? da rade zrobic cos takiego z silnikiem 240d? |
Autor: | krzys124 [ śr lut 02, 2005 10:53 am ] |
Tytuł: | |
Turbo ma inne tłoki i inną głowice troszke , (ale to tak w wielkim skrucie ) |
Autor: | FENIX [ śr lut 02, 2005 11:43 am ] |
Tytuł: | |
ten topic nadaje się do Hyde Parku... a takie dokładanie turbo nie wróży długiej żywotności silnika... silnik turbo jest w ok. 75% inny |
Autor: | MERCEDES 4 EVER [ śr lut 02, 2005 11:52 am ] |
Tytuł: | |
Czemu do Hyde Parku? przeciez jest o silniku i to mocno temat techniczny....Moim zdaniem jak to bedzie zrobione z głowa to nie bedzie sie nic działo silnikowi-wiedzmin zrobione to juz jest? chodzi?-a co ze zmiana dawki paliwa? musi byc przeciez inny wydatek pompy...wiecej powietrza to i wiecej paliwa i wiecej MOCY! ![]() ![]() |
Autor: | Bukol [ śr lut 02, 2005 11:56 am ] |
Tytuł: | |
Temat jak najbardziej mercedesowy, szkoda, że nie jest kontynuowany. Chętnie bym się dowiedział o losie tej G. |
Autor: | erio [ śr lut 02, 2005 12:39 pm ] |
Tytuł: | |
Jak jeszcze jezdizlem 123 240D to sie zastanawialem nad włożeniem turbiny, ktos tam mi mowil o rozprężaniu głowicy, kupie przeróbek i takietam i odpuscilem. Widzialem gdzies na forum jakies 124 z turbiną dokładaną ... wymiatal ... ciekawe jak z trwałością takiego silnika z dorobionym turbo ... i jak go rozprężacie ? |
Autor: | wiedzmin [ śr lut 02, 2005 9:36 pm ] |
Tytuł: | |
Bukol pisze: Temat jak najbardziej mercedesowy, szkoda, że nie jest kontynuowany. Chętnie bym się dowiedział o losie tej G.
Niestety nie bylo mnie troche w domu to sie nei odzywalem.. Ale postaram sie nadrobic zaleglosci .. Moze jutro wieczrem dowiem sie czy przejezdzila rajd .. Co do silnika jest to stary 300D z grubymi denkami tlokow ... nei wiem skad jest sprezarka .. ale postarams ie napisac dokladniej |
Autor: | wiedzmin [ czw lut 03, 2005 10:14 am ] |
Tytuł: | |
A tu MB z dolozona turbina .. jak widac po winikachudalo sie przejechac rajd choc nie zapunktowal sie ..... Ale wytrzymalo .. http://www.rajdy4x4.pl/rajdy/2005/3_har ... 291597.jpg Niestety niektorzy sie zakopywali ... pomimo naprawde wielkich kół... http://www.rajdy4x4.pl/rajdy/2005/3_har ... 291625.jpg Potrzebna byla pomoc http://www.rajdy4x4.pl/rajdy/2005/3_har ... 291626.jpg |
Autor: | gieniek [ czw lut 03, 2005 11:24 am ] |
Tytuł: | |
domyslam sie ze silnik z turbina jest troche inny, ale mysle podobnie jak ktorys z kolega ze jak sie zrobi z głową to powinno zdac egzamin, zreszta moj znojomy wsadził tlok od garbusa do junaka i był zadowolony, następny znajomy wsadził turbo od bmw 325 do poloneza z silnikiem rovera i tez wymiatał, jezdził sprzedał go i nastepca jeszcze był zadowolony. interesuje mnie ten temat bo mam silnik 2.4 bez papierów i na oku łazika za marne grosze i tak pomysłałem ze gdybym ten silnik troche ogarnął i wsadził do niego turbinke i wsadził ten silnik do łazika to poszałałbym sobie po okolicznych gorkach |
Autor: | gieniek [ czw lut 03, 2005 11:26 am ] |
Tytuł: | |
kolego wiedzmin jak mozesz to zamiesc na forum jakies informacje z prac zwiazanych z włozeniem turbiny do tego silnika, napewno niejednego to zainteresuje, a mnie napewno |
Autor: | Bukol [ czw lut 03, 2005 3:09 pm ] |
Tytuł: | |
gieniek pisze: kolego wiedzmin jak mozesz to zamiesc na forum jakies informacje z prac zwiazanych z włozeniem turbiny do tego silnika, napewno niejednego to zainteresuje, a mnie napewno
Dokładnie - też bym się dowiedział jaka to turbina, kolektory, jakie koszta, jakie poprawy osiągów, temperatura pracy silnika itp. |
Autor: | wiedzmin [ czw lut 03, 2005 5:35 pm ] |
Tytuł: | |
Z tego co wiem na wiossennym rajdzie MUTTa w gliwicach bedzie tarpan 4x4 z silnikiem MB 300 turbo diesel ![]() To koledzy maniacy ktorzy uwielbiaja topic swoje wozy .. |
Autor: | Witek [ czw lut 03, 2005 8:10 pm ] |
Tytuł: | |
Taka ciekawostka. Kiedyś musialem w passacie 1.9td z 92r wyremontowć glowice. A że zawory nie nadawały sie do wypolerowania, kupiłem nowe. (td to td kto by trudzil sie i kupywał zawory pod konkretny numer silnika). Po godzinie szlifierz dzwoni "panie! te zawory to nie od tej głowicy. Okazało sie z numerów silnika że to był zwykły 1.9 tylko tyle że ktoś dołożyl turbine. Samochód po remoncie głowicy dalej śmigał i nic mu nie było. |
Autor: | MERCEDES 4 EVER [ czw lut 03, 2005 9:03 pm ] |
Tytuł: | |
Ta ale w pasacie było T i TD wiec mozna było kupic niezbedne graty i poprzekądac i po problemie a w W 123 to jest juz zezba..... i to konkretna bo prawdziwe turbo to wiadomo...... |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |